Przedmiotem sprzedaż jest dokumentacja techniczna - serwisówka pierwszego "Sanoka" F 01 S 42 H 01, jeden z pierwszych egzemplarzy - według źródeł historycznych - prototypowego modelu, udoskonalanego i ewoluującego później do modelu H01B. Po typowo surowym, konstruktorskim wydaniu zakładam, że jest to wydanie z połowy lat pięćdziesiątych. A w kontekście samego modelu data nie pozostawia żadnych wątpliwości. Mamy do czynienia z sześćdziesięcioparoletnią dokumentacją, opatrzoną pięknym napisem na wstępie: Dział Głównego Konstruktora Sanockiej Fabryki Autobusów "Autosan". W środku m.in. niesamowite szkice Sanoka turystycznego z bagażnikiem dachowym i drabinką, poza tym opisy techniczne, serwisowanie, regulacje itp. Wydanie książki bardzo ciekawe, złożone w Warszawie, druk maszynowy, tabele interwałów wykonane jeszcze w rysunku technicznym przez inżynierów Sanockiej Fabryki Autobusów. Najprzyjemniejszy dla oka w książce jest chyba szkic SANA w turystycznej wersji z drabinką i bagażnikiem dachowym, co nadaje autobusowi wyjątkowego charakteru.Reasumując kawał porządnej historycznej literatury polskiej myśli technicznej.
Stan odpowiedni do wieku, strony pożółkłe, lecz nie poprzerywane, ogólnie określam stan na minus bardzo dobry. Na stronie tytułowej podano informację o załącznikach, jednak takich w instrukcji nie ma. Ktoś ręcznie naniósł informację, teczka z rysunkami, a przy niej odnośnik i adnotacja ołówkiem - brak.
Wymiary A4, okładka twarda, stron 143. Oryginał z minionego wieku. Żaden przedruk. Cena zaporowa, ale pozycja też mocno historyczna, najprawdopodobniej jedyna zachowana dotycząca pierwszego, powojennego modelu z Sanoka.