Diagnoza usterki i naprawa płyty głównej:
SSM-A605FN, SM-A605G, SM-A605F, SM-A605GN, SM-A6050
Jeśli twój telefon ma następujące objawy:
- nie włącza się
- bateria szybko się rozładowuje
- bateria wolno się ładuje
- telefon się resetuje
- ekran dotykowy nie działa
- ekran dotykowy nie działa w wybranych miejscach
- na ekranie pojawiają się białe / szare pasy
- nie działa głośnik
- nie działa mikrofon
- rozmowy możliwe tylko przez słuchawki
- telefon nie może połączyć się z siecią
Jak przebiega proces naprawy?
- Kliknij "Kup Teraz"
- Starannie zapakuj sprzęt (bez etui, karty SIM czy karty pamięci).
- Wyślij przesyłkę na nasz adres lub dostarcz ją osobiście.
- Po otrzymaniu przesyłki przeprowadzamy naprawę lub diagnozę jeśli jest konieczna ( w razie wystąpienia dodatkowych usterek kontaktujemy się z klientem i informujemy go o możliwych naprawach oraz ich kosztach. Jeśli klient je zaakceptuje natychmiast przystępujemy do naprawy).
- Czas realizacji to 1-3 dni od otrzymania przesyłki.
Nasze doświadczenie oraz wyspecjalizowana kadra pozwala na naprawę najnowszych urządzeń na rynku. Świadczymy usługi serwisowe sprzętu elektronicznego największych światowych producentów. Zapewniamy kompleksową obsługę napraw dla serwisów elektroniki użytkowej oraz ubezpieczalni.
Micro Technologies
ul. Jagiellońska 3, 03-721 Warszawa
NIP: 563-242-46-07
REGON: 061-675-202
tel. +48 736 097 246
info@microtechnologies.eu
Do przeprowadzanych napraw używamy oryginalnych części lub jeśli to niemożliwe najwyższej jakości zamienników. Na nasze usługi udzielamy 6-miesięcznej gwarancji oraz wystawiamy fakturę VAT.
Zapewniamy kompleksową obsługę napraw dla serwisów elektroniki użytkowej oraz klientów indywidualnych. Nasz personel ma wieloletnie doświadczenie i podejmie się najtrudniejszych usterek. Naprawy płyt głównych, kart graficznych, procesorów oraz innych istotnych komponentów, są dla nas codziennością.
Oferta dla partnerów dostępna po kontakcie telefonicznym lub mailowym:
info@microtechnologies.eu
tel. +48 736 097 246 lub +48 730 502 601
Regulamin:
1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług miedzy Zleceniobiorcą, a serwisem Micro Technologies z siedzibą w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 3. 2. Oddając urządzenie do naprawy Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje treści w nim zawarte. 3. Klient podając dane do formularza zgłoszeniowego zobowiązuje się do podania prawdziwych danych. Micro Technologies nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawidłowych danych w tym dotyczących stanu faktycznego urządzenia w szczególności jeśli naprawy wykonywane są na rachunek osób trzecich. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia prawidłowości podanych przez niego danych. 4. Micro Technologies może wydać sprzęt każdej osobie, która okaże kopię Zlecenia Naprawy. W przypadku gdy Zleceniodawca zgubi dokument Zlecenia Naprawy, zobowiązany jest do okazania przy odbiorze dowodu tożsamości. 5. Czas realizacji usługi może wynosić do 14 dni i zależny jest od dostępności części serwisowych. 6. Serwis nie odpowiada za uszkodzenie lub utratę danych znajdujących się na pamięci masowej urządzenia. Zleceniodawca zobowiązany jest do utworzenia kopii zapasowych danych przed oddaniem urządzenia do naprawy. 7. W przypadku gdy naprawa wymaga wymiany całego urządzenia lub jego części, Klient przenosi własność części podlegających wymianie na serwis Micro Technologies. Tym samym części te nie podlegają zwrotowi. 8. Micro Technologies informuje, że w przypadku zalania, w urządzeniu mogą wystąpić trwałe lub postępujące uszkodzenia, w tym korozja mająca wpływ na funkcjonowanie poszczególnych elementów urządzenia. W takim wypadku, wstępna diagnoza nie pozwala na wykrycie wszystkich możliwych skutków zalania, a dalsze usterki powstałe na skutek zalania mogą ujawnić się lub wystąpić w trakcie, jak i po naprawie. W takim wypadku ich usunięcie w ramach usługi serwisowej wymaga dodatkowych uzgodnień z Klientem w zakresie kosztów naprawy i faktycznej możliwości dokonania naprawy. W przypadku urządzenia, które uległo zalaniu usługa serwisu dotyczy aktualnego stanu rządzenia i uzgodnionego zakresu naprawy. Z uwagi na zalanie, pomimo przeprowadzonej usługi możliwy jest dalszy proces korozji urządzenia oraz występowanie nieobjętych dodatkowym uzgodnieniem usterek powstałych na skutek zalania. 9. Klient zobowiązany jest dokonać sprawdzenia urządzenia przy jego odbiorze. Dokonanie odbioru przez Klienta oznacza, iż nie zgłasza on żadnych zastrzeżeń co do jakości naprawy oraz stanu technicznego i wizualnego urządzenia. 10. W przypadku nie odebrania sprzętu w ciągu 15 dni licząc od dnia poinformowania Klienta o zakończeniu naprawy, Klient zostanie obciążony kosztami magazynowania urządzenia przekazanego do naprawy. Kwota będzie naliczana w wysokości 5zł brutto za każdy dzień magazynowania. 11. Nieodebranie sprzętu w ciągu trzech miesięcy od daty poinformowania Klienta o zakończeniu naprawy zgodnie z art. 60 K.C. i art. 180 K.C. traktowane jest jako chęć wyzbycia się własności. Skutkuje to recyklingiem sprzętu, czego Klient jest świadomy. 12. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawione w serwisie akcesoria, pudełka, karty pamięci, karty SIM, z wyłączeniem przypadków gdy pozostawiane są one na na prośbę serwisu celem ustalenia diagnozy usterki. 13. W zakresie usług oraz sprzedaży Klient uzyskuje gwarancję na sprzęt bądź części, gwarantowaną przez serwis Micro Technologies, obejmującej 6-miesięczny okres od momentu oddania sprzętu Klientowi. 14. Gwarancja nie przysługuje w przypadku: zakończenia terminu ważności gwarancji, uszkodzeń mechanicznych lub wynikłych wskutek kontaktu z cieczą, używania niezgodnie z instrukcją obsługi(w tym przepięcia w sieci, kontakt z pyłem lub korozję), oraz w przypadku dokonania napraw urządzenia przez inne serwisy.