Nowy samolot ultralekki ALTO 912 NG z silnikiem ROTAX 100 HP. Nowa wersja popularnego samolotu Alto, która jest wynikiem certyfikacji zgodnie z nowym czeskim rozporządzeniem UL-2 na maksymalną masę startową 600 kg. Ponadto nowy model zawiera ulepszenia oparte na prawie 15-letnim doświadczeniu w eksploatacji samolotów ALTO przez czeskich i zagranicznych prywatnych operatorów i szkoły lotnicze w wyprodukowanych ponad 170 egzemplarzach samolotu.
W porównaniu z wersją Alto 912 TG zmieniono długość i konstrukcję łoża silnika oraz pokrywy, wzmocniono np. goleń przednią czy kadłub. Nastąpiła również zmiana w sterowaniu steru wysokości, z lin na pręty.
GOTOWY DO LOTU
Ukończony samolot wyposażony w silnik Rotax 912 ULS oraz wszystkie inne instalacje. Standardowo wyposażony jest w hamulce hydrauliczne z centralną dźwignią sterującą, elektryczne sterowanie klapami oraz elektryczne trymowanie steru wysokości. Z zewnątrz pomalowano jednokolorową farbą, a wnętrze wykończone tkaniną.
Urządzenia silnikowe
obrotomierz, wskaźnik temperatury głowic, elektryczne wskaźniki paliwa, wskaźnik temperatury oleju, wskaźnik ciśnienia oleju, wskaźnik ciśnienia paliwa, wskaźnik podgrzewania gaźnika
Zastosowano nowy kurek paliwa z przyciskiem START, który mechanicznie uniemożliwia start samolotu z zamkniętym kurkiem paliwa. Co więcej, nie ma potrzeby zastanawiania się, z którego zbiornika pobrać paliwo , gdy oba są pełne. Można pobierać z obu, ponieważ niewykorzystane paliwo jest zwracane do zbiornika, z którego zostało pobrane.
Przyrządy lotnicze
prędkościomierz, wysokościomierz, wariometr, kompas, inklinometr poprzeczny
Na życzenie klienta tablica przyrządów może być wykonana w konfiguracji GLASS COCKPIT. Podana cena 356255,00 PLN to cena Brutto z VAT 23% przeliczona z Euro przy kursie 1EUR=4,40 PLN.(cena netto 65827,00 Euro) Więcej informacji www. altoaero .pl ,maile proszę kierować alto912ng@gmail.com lub 501 199 505