Samochodowy ogranicznik prędkości, DIY, AVT5133 - zestaw do samodzielnego zlutowania! (wymaga lutowania)
Producent: AVT
Zdjęcie poglądowe, przedstawiające zestaw zlutowany.
Właściwości:
- zakres pomiaru prędkości 0 - 255 km/h
- progi alarmowe ustawiane w zakresie 20-200 km/h
- 5 alarmów
- automatyczne załączanie świateł mijania
- termometr wewnętrzny z rozdzielczością 0,5stC
- pomiar prędkości średniej
- maksymalny czas pomiaru prędkości średniej 18h 10 min
- zasilanie 12-14 VDC
- wymiary płytki 95x59 mm
- w zestawie płytki PCB, dokumentacja, komplet elementów wymieniony w dokumentacji i linku pdf zamieszczonym poniżej oraz zaprogramowany układ (jeśli występuje w projekcie)
Prawdopodobnie każdemu z kierowców przynajmniej raz zdarzyło się przekroczyć dozwoloną prędkość. Tego typu sytuacje pomoże wyeliminować prezentowany ogranicznik. Jego podstawowym zadaniem jest ostrzeganie o przekroczeniu zadanej wcześniej prędkości.
Przekroczenie zadanej prędkości jest sygnalizowane za pomocą wbudowanego buzzera poprzez cykliczne załączanie i wyłączanie dźwięku emitowanego przez ten element, przy czym częstotliwość tych załączeń jest proporcjonalna do wartości przekroczenia zadanej przez użytkownika prędkości pojazdu z krokiem 10 km/h (przy przekroczeniu prędkości powyżej 40 km/h częstotliwość nie będzie nadal zmieniana).
Do funkcji dodatkowych urządzenia należy:
- pomiar temperatury panującej w kabinie pojazdu
- wskazywanie bieżącej, maksymalnej i średniej prędkości na aktualnym odcinku drogi
- automatyczne załączanie świateł
Limiter zaprojektowano z wykorzystaniem procesora AT89C4051. Odczyty prezentowane są na wyświetlaczu LCD, którego kolor podświetlenia można dobrać do podświetlenia deski rozdzielczej.
Do pomiaru prędkości wykorzystywany jest (obecny w większości współczesnych samochodów a dostępny na złączu radioodbiornika) sygnał przetwornika drogi (WEG).
Przed zakupem obowiązkowo zapoznaj się z dokumentacją!
Dokumentacja dostępna pod adresem (skopiuj link do nowego okna przeglądarki)
http://serwis.avt.pl/manuals/AVT5133.pdf