Unlimited Desert Racer 4WD niebieski LED 85086-4BLUE samochód RC
Kolejna odsłona z UDR'a w nowej grafice i z doskonałym oświetleniem LED.
Unlimited Desert Racer 4WD został wypoosażony w zestaw oświetlenia LED o wysokiej intensywności Pro-Scale ™, który umożliwia zalanie pustyni olśniewającym - białym światłem, dzięki nowemu zestawowi świateł terenowych LED o wysokiej intensywności.
Innowacja Traxxas'a zapewnia funkcje, wydajność i szczegółowy wygląd w skali, niespotykany w żadnym innym systemie oświetleniowym. Dołączony wzmacniacz wysokiego napięcia Traxxas'a skutecznie zasila 204 indywidualne diody LED w zestawie, jednocześnie minimalizując straty z powodu nadmiernego prądu i ciepła. Ściśle regulowana moc wyjściowa zapewnia stabilne działanie oświetlenia, bez migotania i ściemniania wraz ze zmianą napięcia akumulatora.
Zestaw oświetlenia LED zawiera:
- podwójne - proste diody LED zamontowane na zderzaku (po 52 diody LED)
- zakrzywiony panel świetlny na dachu (52 diody LED)
- wielofunkcyjne - czerwone i bursztynowe światło stopu / pasek świetlny klasy (24 czerwone i 24 bursztynowe diody LED)
- wysokonapięciowy 8-kanałowy wzmacniacz mocy do intensywnego, doskonałego oświetlenia LED
- regulowana moc wyjściowa zapewniająca stabilne działanie oświetlenia (brak migotania lub ściemniania wraz ze zmianą napięcia akumulatora)
Specyfikacja:
- Aparatura Traxxas TQi TSM 2.4GHz z możliwością zastosowania systemu Traxxas Link App
- System stabilizacji Traxxas Stability Management®
- Zespół napędowy Velineon VXL-6s
- Karoseria Prographix
- Wodoszczelna elektronika
- Aluminiowe amortyzatory
- Prędkość 80km/h (z pakietami 2X3S LiPo)
Pro-Scale™ Performance
Pro-Scale™ to kolejna innowacja Traxxas'a, która oddaje prawdziwy realizm i łączy go z ekstremalną mocą napędu 6S LiPo i prędkością 80km/h. Unlimited Desert Racer wiernie oddaje wygląd i charakter Trophy Trucks i Unlimited Trick Trucks, czego efektem jest podróż po pustyni z maksymalną prędkością.
Zbudowana z rur rama, jest w pełni funkcjonalna i stanowi integralną część projektu podwozia wyścigowego. Zapewnia sztywne wsparcie dla amortyzatorów, zderzaków i zawieszenia. Konstrukcja została zaprojektowana, aby pomóc w absorpcji i rozprowadzaniu uderzeń pochodzących z twardego jak skała terenu pustynnego.
Bardzo szczegółowe wnętrze kokpitu z figurami kierowców zwiększa realizm do tego stopnia, że można pomyśleć, że patrzysz na prawdziwą ciężarówkę podczas jazdy. Przełączniki, radia, sprzęt bezpieczeństwa, dźwignia zmiany biegów, nawigacja ... wszystko tam jest!
Podobnie jak w prawdziwej ciężarówce na pustynnym wyścigu, dwa koła zapasowe są zamontowane na tylnej ramie. Są Identyczne z pozostałymi czterema, są w pełni funkcjonalne i gotowe do zamontowania. Wał napędowy zamontowany na ramie to również w pełni funkcjonalny zapas do ewentualnego montażu.
Komora mieszcząca pakiety napędowe pozwala na zainstalowanie trzech konfiguracja zasilania: jeden pakiet 4S, dwa pakiety 2S lub dwa pakiety 3S. Wytrzymały pasek blokuje się w celu bezpiecznego przechowywania nawet największych pakietów. Pasek moco-wany jest do ramy, dzięki czemu nie ma możliwości zgubienia drobnych elementów.
Karoseria jest jednoczęściowym korpusem mocowanym bezpiecznie do funkcjonalnej ramy rurowej w kilku miejscach, zapewniając długotrwałą wytrzymałość i realizm w skali. Pomimo takiego sposobu mocowania, dostęp do elektroniki oraz pakietów jest bezproblemowy.
System podwójnego łożyskowania układu kierowniczego, zintegrowany z serwomechanizmem daje gwarancję precyzyjnego i niezawodnego sterowania kierunkiem jazdy.
Wytrzymałe stalowe wały napędowe CV ze stalowymi osiami 6mm łączą przednie koła z przednim mechanizmem różnicowym.
Napęd Torque-Biasing Center Drive rozprowadza moc między przednią i tylną osią, zapewniając maksymalną przyczepność na każdej nawierzchni. Nie ma sprzęgła, które może się ślizgać, tylko natychmiastowa reakcja, gdy jest to potrzebne.
Ogromne, aluminiowe amortyzatory GTR o ekstremalnym skoku są gwintowane w celu dostosowania wysokości jezdnej na jednej wysokosprawnej sprężynie w każdym rogu. Oddzielny amortyzator zapewnia dodatkowe działanie tłumiące i podwaja pojemność oleju, aby uzyskać jak najsprawniejsze działanie.
Elektroniczny regulator prędkości VXL-6s posiada zaawansowanę technologię kontroli prędkośc i zapewnia dostęp do telemetrii w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji Traxxas Link, przy zachowaniu prostoty jednego przycisku programowania.
W pełni funkcjonalny system radiowy TQi 2,4GHz zapewnia najwyższą jakość, precyzję i kontrolę wymaganą do prowadzenia Desert Racer'a po pustyni . Nadajnik jest przystosowany do współpracy z systemem Traxxas Link, co pozwala na wykorzystanie wszystkich opcji regulacyjnych oraz korzystanie z informacji telemetrii w czasie rzeczywistym.
UWAGA - do zasilania modelu wolno używać jedynie pakietów typu LiPo.
Potrzebne do uruchomienia modelu - rekomendacja Traxxas:
- Konfiguracja 4S:
2 x LiPo 2S / 7,4V / 7600mAh
- Konfiguracja 4S:
1 x LiPo 4S / 14,8V / 6700mAh
- Konfiguracja 6S:
2 x LiPo 3S / 11,1V / 5000mAh
Zasilanie nadajnika - 4 baterie typu AA