szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot? zobacz więcej aktualnych ofert

SAMO SEDNO - Marketing bez tabu [KSIĄŻKA] (8970956371)



Kup teraz: 32,66 zł

Nie było ofert kupna

Zakończona o 17:32 dnia 30.06.2020 r.

Kategoria: Pozostałe
Lokalizacja: Konin


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy
Autor
Richard Hall
Liczba stron
1
Wydawnictwo
Edgard
Tytuł
Samo Sedno
ISBN
9788362482535
Okładka
inna

oferta nr 8970956371


Opis

Samo Sedno - Marketing bez tabu [KSIĄŻKA]

Autor: Richard Hall

Wydanie: Rok wydania: 2011, oprawa broszurowa

Wydawca: Edgard

Opis

MARKETING BEZ TABUczyli jak to robią najlepsiWspółczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest głównie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji.Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różne rodzaje marketingu (m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej.Dowiesz się również, jakie umiejętności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością wracali.Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?- uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i ich zastosowania w praktyce- zawiera liczne przykłady udanych kampanii, sloganów, skutecznych działań PR, które inspirują i pozwalają uczyć się od najlepszych- pokazuje, jak stworzyć dobry plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować- uczy rozpoznawać potrzeby klientów i wybierać najlepszą metodę dotarcia do nichSkorzystaj z rad doświadczonego eksperta i z sukcesem wykorzystaj je w praktyce. W marketingu nie ma rzeczy niemożliwych!

Stan produktu

Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.

ISBN: 9788362482535

Dział: KSIĄŻKA

Ilość stron: Strony: 328, Format: 15x21 cm

Liczba nośników: [1xKSIĄŻKA]

EAN: 9788362482535

SKU: 340594

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert