Krokodyl z ostatniego roku produkcji wyposażony kompletnie wersja.
1993r - jeden z ostatnich z taśmy!
Auto w dobrym stanie, po remoncie silnika - uszczelka pod głowicą, wymiana przewodów i uszczelnienia + wymiana sprzęgła.
Klimatyzacja!
Alufelgi
2 komplety felg
Opony letnie
Opony zimowe na oryginalnych felgach Saab
Nowa instalacja na gaz (2015r) zbiornik 80L
Lakier w dobrym stanie (2 odpryski w okolicy zamka bagaznika)
- hak (super wygodny na rowery)
- radio z CD i AUX
- dożywotnio 70% zniżki na OC
- możliwość rejestracji jako pojazd zabytkowy
W aucie od zakupu (2015) zrobione:
- odbudowana klimatyzacja - 2500zł
- komplet alufelg i opon - 2500zł
- wymieniony sworzeń i trzpień w przednim kole - 300zł
- nowy wysprzęglik i uszczelnienie wału - 600zł
- wymiana tartcz i klocków hamulcowych tylnich - 600zł
- wymiana oleju i filtrów (4.2017 - podczas remontu silnika)
- wymiana uszczelki pod głowicą i uszczelnienie silnika - 3500zł
- wymiana sprzęgła, i inne drobne części - 3000zł
- nowy akumulator
- dokumentacja zakupowa
- książka serwisowa
- skórzane fotele
- skórzana kierownica
- ABS
- Alarm
- Centralny Zamek
- 2 zestawy opon i kół
- ważny przegląd techniczny
Podczas ostatniej naprawy - remontu silnika (uszczelnienie silnika, wymiana uszczelki pod głowicą) i wymiany sprzęgła, odłączona została instalacja gazowa, i auto jeździ wyłącznie na benzynie 98 - tak polecił mechanik, to tak robię (rozważam ponowną aktywację gazu).
Uwagi do auta:
Do zrobienia jest podsufitka. Została ona oddana do regeneracji do tapicera, który splajtował. Jest już kupiona 'nowa' - trzeba zamontować. Dodatkowo świeci się kontrolka rezerwy (pływak?) i abs (ponoć uszkodzony przewód czujnika w prawym kole). Możliwe, że będą do zrobienia sprężyny amortyzatorów tylne bo auto trochę 'siedzi'. Przydały by się drobne poprawki lakiernicze. Rozważam też oddanie tapicerki do regeneracji 'nawilżenia' skóry.
Do sprawdzenia: górne gumki amortyzatorów z przodu, obejmy stabilizatora.
Do obejrzenia w Warszawie - Sadyba (Nałęczowska/Powsińska).
Proszę mieć świadomość, że auto wymaga dopieszczenia wizualnego.
Cena auta obejmuje jego wartość rynkową i już wykonane naprawy.
Jest to auto ciekawe, końcówka serii - 23.03.1993 - koniec produkcji SAAB 900 - 03.1993 - dlatego warto w nie inwestować.
Nie mam pośpiechu ani parcia żeby sprzedać ten samochód. Wystawiam go ze względu presji rodzinnej. Jeśli opis lub cena nie zachęca - proszę nie traćmy wzajemnie czasu. Starałem się uczciwie przedstawić zalety i wady pojazdu, liczę na kontakt ludzi, którzy szukają ciekawego egzemplarza, dla których cena ma znaczenie drugorzędne.
W mojej ocenie w auto warto zainwestować jeszcze 10-15k - proszę mieć tego świadomość.
Rozważę ciekawe propozycje zamiany (najchętniej Skoda/VW w kombi, lub coś większego: typu Renault Master lub mieszkalny camper).
Kontakt: Jakub - 500 841 512
----------
Uwaga - żonę zarysował ostatnio autobus - tylni błotnik (część?) do wymiany, wgniecenie do wyciągnięcia. Cena do negocjacji :)