Wspaniały, ponadczasowy samochód dla indywidualisty, w unikalnej, bogatej i mocnej konfiguracji, w jakiej wyjechał ze szwajcarskiego salonu .
SAAB 9-5 kombi AERO z pakietem HOT i fabrycznym tuningiem HIRSCH PERFORMANCE z zachowaniem gwarancji:
silnik benzynowy B230R poj. 2.300 ccm z turbosprężarką, moc 280 KM, moment obr. 400 Nm
automatyczna skrzynia biegów z 5 przełożeniami, z łopatkami do zmiany biegów pod kierownicą, program zimowy i sport (zmienia kilka parametrów: moment zmiany biegów, czułość pedału gazu, doładowanie)
pakiet HOT: specjalne zderzaki przedni i tylny oraz tylna lotka na klapie
pakiet tuningowy HIRSCH PERFORMANCE w który Saab został wyposażony jako nowy w salonie: moc podniesiona do 280 KM, moment do bezpiecznych dla skrzyni automatycznej 400 Nm, grill przedni by Hirsch, cały układ wydechowy (rury i tłumiki) z nierdzewki o średnicy 3 cale, jak nowy, na każdym elemencie tabliczka znamionowa Saab Performance by Hirsch, mega rarytas - dodatkowy komplet felg aluminiowych Hirsch Performance 17'' po renowacji (2500 zł)
Saab jest z najlepszego roku modelowego 2004 czyli z ostatnią wersją odmy, 5 biegową skrzynią. Po zakupie w 2015 (jestem pierwszym użytkownikiem w Polsce) przy 240 tys km m.in. inspekcja panewek, smoka, rozrządu, turbiny wykazała brak widocznego zużycia i konieczności ingerencji. Od tamtej pory na oleju Valvoline VR1 5W50 co 10 tys km (albo raz w roku bo ostatnie dwa lata przebiegi po kilka tys km).
Na bieżąco serwisowany w razie konieczności: zawieszenie, hamulce, czujniki, kaseta, ksenony.
Bardzo bogate wyposażenie wymienione w formularzu. Dodatkowo fotel kierowcy z pamięcią, lusterka składane elektrycznie, prawe z funkcją obniżania przy cofaniu, fabrycznie przyciemniane szyby, grafitowa, perfekcyjna tapicerka skórzana podgrzewana z przodu i z tyłu, przód także wentylowany!
Dodany zestaw głośnomowiący PARROT MKi9100 - wysoki model z gniazdem USB i odtwarzaniem muzyki (900 zł), dodany wideo rejestrator jazdy.
Saab został wyposażony w instalację LPG, opartą na elektronice STAG, wtryskiwaczach HANA, dwóch reduktorach KME Gold, zbiornik 60L, wszystkie komponenty dobrane do mocy i turbo, strojone na drodze i hamowni (3500 zł)
Od czterech lat zadbane detailingowo i zabezpieczone lakier, felgi i wnętrze.
Obecnie bez zastrzeżeń mechanicznych, blacharsko-lakierniczych, estetycznych.