Z bólem serca muszę rozstać się z moim kumplem, Saabem 9-3, z silnikiem 2.0T, 210 KM, fabryczna wersja AERO. Samochód wyprodukowano pod koniec roku 2004. Od tamtej pory zrobił 271 tys km, z czego 40 tys w moich rękach. Kupiłem go w 2014.
Z powodu posiadania drugiego auta od grudnia poprzedniego roku praktycznie cały czas stoi w garażu, wyjeżdżając jedynie na myjnię. więc niestety zdrowy rozsądek wygrał i chcę odsprzedać Saabolota w dobre ręce.
Samochód w stanie dobrym, silnik dalej dynamiczny, chodzi płynnie i cicho, nie szarpie. Bardzo delikatnie poci się na dole.
Skrzynia automatyczna, biegi zmienia płynnie, nie szarpie. Do tej pory nie było z nią żadnych problemów. Posiada tryb ala "tip-tronic" oraz manetki w kierownicy.
Reflektory Xenonowe, samopoziomujące. Lakier w stanie całkiem niezłym. W 2015 została wykonana korekta lakieru i położona powłoka ceramiczna. Lekko uszkodzony jest prawy błotnik i przedni zderzak - stłuczka parkingowa. Lusterka cierpiały na standardową przypadłość tego modelu - utlenianie farby. W tamtym roku zostały pomalowane, ale przydałoby się to malowanie odświeżyć. Wszystko dokładnie widać na zdjęciach, mogę oczywiście dosłać więcej na życzenie. Link do galerii: http://bit.ly/2NjnOk8
Fotele wykonane z jasnej skóry. Fotel kierowcy wymagał by już dopieszczenia, pasażera jest akceptowalny, a tylna kanapa jest w stanie znakomitym. Fotele przednie (oba) są podgrzewane oraz regulowane elektrycznie (przód/tył, góra/dół, pochylenie oparcia, pochylenie całego fotela). Dodatkowo fotel kierowcy posiada pamięć ustawień. Lusterka sterowane i składane elektrycznie. Wszystkie szyby sterowane elektrycznie.
Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa, regulowana co 1 stopień. W 2016 przeszła gruntowny serwis.
Radio ICM3 z nawigacją, chociaż jest problem z aktualnymi mapami. Możliwe jest połączenie z radiem przez Bluetooth (wersja 1.1). Auto posiada funkcję telefonu - w bagażniku jest miejsce na kartę SIM i można dzwonić / odbierać połączenia.
Z wyposażenia jest praktycznie wszystko, co było w tamtym czasie możliwe do dołożenia, brak jedynie szyberdachu.
Felgi oryginalne Saab ALU50 17''.
Wszelkie naprawy były wykonywane zazwyczaj w Saabixie w Lublinie, na wszystko są faktury. Jest też książka pojazdu, którą dostałem od poprzedniego właściciela, ale ja sam jej nie wierzę ;)
W komplecie z autem dodaję opony zimowe (Falken Eurowinter HS 449, 4 z roku 2014 i 2 z 2016) oraz letnie (Uniroyal Rainsport 3, 2 z roku 2017, 2 z roku 2016).
OC do listopada, przegląd do września 2019.
Więcej zdjęć dostępne w galerii pod linkiem: http://bit.ly/2NjnOk8