Sprzedam Saaba 9-3 SportSedan z silnikiem 2.0 Turbo (b207r). Świeżutko po przeglądzie (4.06.2019), OC na ok pół roku
Auto mam już ponad 4 lata, nie jestem handlarzem i auto nie było planowane jako odpicowanie na sprzedaż.
Ten Saab zawsze tak wygląda ;)
Rocznik IV kwartał 2003 (brak SAI, NORMALNA pompa paliwowa + chowane spryskiwacze), manual 5 biegów. Moc ok 250 KM, ok 400 NM. (Tak, Vmax na końcu licznika bo skrzynia na więcej już nie pozwala)
Wtryski zielone, turbina 14T po strojeniu na maksymalny bezpieczny poziom.
Wykresy z hamowni do wglądu,
VIN również podczas oględzin
Auto posiada instalacje LPG ( komp Stag IV, reduktor KME GOLD + wtryski HANA Niebieskie, butla 48L Bormech) - do wymiany są wtryski albo reduktor bo potrafi mocno szarpnąć podczas przyśpieszania na LPG. Ponieważ używam go juz tylko dla funu to gaz mnie nie interesuje
Przebieg licznika 296 tys km i rośnie
Mechanicznie:
-3 calowy DP bez kata (wyprogramowana druga sonda), reszta wydechu seria 2,25 cala
-FMIC Intercooler
-dolot Simota Carbon Charger
-rozpórka przód od Górnego
-przód czterotłoki Brembo + wiercone tarcze, klocki TRW
-tył hamulce wiercone tarcze + klocki TRW Ceramic
-zawiecha ori amory Sach + sprężyny Eibach
-poliuretan w drążkach stabilizatora
-felgi alu36 + opony 225/45 Dunlop przód, Michelin tył + dystanse na wszystkich kołach + wentylki z logiem Saab ;)
-dodatkowe wygłuszenie drzwi, podłogi bagażnika + klapy ( przy ok 100 km/h jest nadal super cicho)
Wyposażenie:
- biksenon 6000k (nówki żarniki D2S sprzed tygodnia, chowane spryskiwacze w zderzaku)
- elektryka szyb, lusterek
- skórzane fotele w całości (bez szmat na siedziskach) + regulacja wysokości obydwu foteli
- regulowany podłokietnik
- klima 2 strefy (DZIAŁA)
- Radio ICM2 ze zmieniarką na 6 płyt + głosniki BOSE w drzwiach (z polifta) + Magnaty 2 drożne w desce. Aktywowany AUX
- czujnik deszczu
- tempomat
- seryjny hak
- instalacja anteny na dachu pod CB radio
- cale oświetlenie wnętrza na ledach (podsufitka, drzwi, pod rejestracją itp)
Mechanicznie nie ma nic do roboty, nic nie stuka w zawieszeniu, nie ma oczywiście żadnych wycieków. Hamulce to czyste porno. Przegląd coroczny przeszedł śpiewająco (4.06.2019)
Zawsze były kupowane najwyższej jakości części (żadnej chińszczyzny - nawet przednie wahacze i tuleje sa z logo GM albo Lemforder), olej wymieniany co 10-12 tys km. świece 30-40 tys.
Cewki zapłonowe mają niecałe 2 lata. Klima dobijana rok temu + wymiana chłodniczki.
Wiele typowych bolączek przedliftowego SSa zostało juz ogarnięte - m.in rdzewiejący wentylator od dmuchawy (jest NOWY ori Valeo) czy problemy z CIMem (w tym z blokadą kierownicy) i blokująca się stacyjką. Także te problemy na pewno już nie wrócą
Wnętrze typowe dla 16 letniego już auta - jak to w SSie pościerane niektóre plastiki (typowa schodząca guma z deski, przycisków itp, fotel kierowcy też już nieidealny ;) Wszystko jest do ogarnięcia tanim kosztem jak ktoś lubi podłubać.
Strzela ogranicznik drzwi kierowcy (dokładam sprawny używany).
Nadszarpnięta rączka od drzwi pasażera (dokładam cały boczek - nie miałem juz cierpliwości na wymianę).
Uszkodzony uchwyt na kubek w desce.
Lakier tez typowe obcierki większe i mniejsze - nigdy nie parkowało w garażu niestety...
Auto jest pokryte twardym woskiem + jest ciągle odświeżane co miesiąc quick detailerem
Cena oczywiście do negocjacji - ale jeśli chcesz negocjowac przed obejrzeniem auta to daruj i bądź poważnym człowiekiem...
O resztę śmiało pytać na priv. Auto stoi w Poznaniu na Piątkowie