Sprzedam swoje ulubione auto w pełni bezstłuczkowe i bezwypadkowe. Lakier na całym samochodzie fabryczny, w stanie wręcz idealnym i zupełnie nie sugeruje się wiekiem auta. Saabina dzielnie służyła mi przez 6 lat ale zmiana sytuacji i małe przebiegi nie są dobre dla tego auta, które uwielbia jeździć a nie stać. Jazda nim jest bardzo komfortowa i bezpieczna, auto płynie po jezdni, lekko i pewnie się prowadzi. Nic nie stuka i nie trzeszczy. Jako entuzjastka motoryzacji podniosłam nieco jego moc. Obecnie ma 158 koni i żwawo przyspiesza (wersja bez DPF-u), wszystko zgodnie ze sztuką w jednym z najlepszych warszawskich serwisów tunningowych. Silnik pracuje miękko i jedwabiście, wszelkie pomiary ciśnienia wzorcowe. Auto nigdy nie żyłowane, moja dotychczasowa codzienność to spokojna i lekka jazda wiedząc że zawsze mam moc by przyspieszyć :) Nic nie cieknie, nic się nie poci, auto serwisowane na czas i nie oszczędzane na częściach bo jeździłam razem z Córką co wymagało od auta 100% pewności i niezawodności.
Z jego historii 7 lat temu sprowadzone przez kolegę z Belgii w stanie idealnym czyli dokładnie takim jak widać. Książka serwisowa i przebieg udokumentowane. I choć mistrzem fotografii nie jestem i pełne słońce bardziej oślepiało, to mimo to widać, że auto pięknie się prezentuje, lśni głęboką czernią perły i nie ma oznak rdzy. Zaś lubiące rdzewieć nadkola zabezpieczane i zdrowe. Punktów słabych blacharki jak i mechaniki brak. Stan idealny, bez wkładu finansowego. Wnętrze zadbane, pachnące (wolne od dymu tytoniowego), wszystkie elementy w stanie doskonałym. Tapicerka i boczki drzwi skórzane, a sama skóra w stanie doskonałym (pies autem nie podróżuje, jedynie go pilnuje). Kupując moje auto możesz być pewnym jego niezawodności, komfortu jazdy. Ubezpieczenie i przegląd świeżo wykonane i ważne do czerwca 2021 roku.
Mechanicznie wszystko a nawet więcej zawsze wymieniane na czas. Kocham motoryzację i wiedzę w tym zakresie mam nieco większą. Przez cały czas posiadania Saabiny wymieniłam i zrobiłam wiele rzeczy, które niekoniecznie wymagały zmiany ale z racji wieku i dla pewności oraz komfortu „warto” było zrobić. I tak wymieniłam m.in.:
- zaraz po kupnie rozrząd wraz z całym osprzętem,
- czujnik położenia wału (drobnostka ale niech zacznie szwankować, szwankowała),
- wtryski, pełen komplet (na używane ale z auta, które miało przejechane 40tys, więc jak nowe)
- rozrusznik, koniec szczotek może dopaść każdego,
- hamulce, komplet tarcze klocki przód i tył, przednie tarcze po nagłym hamowaniu w kałuży troszkę czuć, testy hamulcy na przeglądzie wyszły idealnie,
- zregenerowane sprzęgło i wymieniona dwumasa, którą słychać lekko na wolnych obrotach przy włączonej klimatyzacji, cichnie powyżej 1000 obrotów,
- wymienione przednie sprężyny około 1,5 roku temu, amortyzatory w badaniu technicznym wskazują 80% normy.
- wymieniona pompa wspomagania kierownicy, trzy razy odłączyła się na moment w trakcie jazdy a to mało fajne,
- wymieniane czujniki, świece, oleje, filtry i wszystko co należało nie tylko ze względu na rok, wykonywane na bieżąco,
- świeżo nabita (dopełniony czynnik chłodzący) klimatyzacja, odgrzybiona i zdezynfekowany cały układ. Klimatyzacja działa idealnie, bez wycieków, szczelna i cicha.
AUTO SPRZEDAJĘ PRYWATNIE, NIE WYSTAWIAM FAKTURY (ALLEGRO NIE POZWALA NA ZMIANĘ TEJ INFORMACJI)
Saab służył mi dzielnie przez kilka dobrych lat. Auto w stanie idealnym, doinwestowane i doskonale utrzymane, cyklicznie przeglądane mechanicznie, komputerowo i elektrycznie dla mojego świętego spokoju i na pewno auta komisowe i od handlarzy nie mogą się z nim równać. W chwili obecnej mało jeździ i ma założone opony zimowe Dunlop 6 – letnie, mało jeżdżone, dodatkowo dodaję letnie dwie nowe i dwie jednosezonowe także Dunlop. Wszystko to gwarantuje długą i przyjemną jazdę bez przykrych niespodzianek. Wsiadasz i jeździsz :)
Zapraszam do oglądania, możliwe jest także podjechanie na koszt kupującego do stacji diagnostycznej.