S100 zestaw do ŁAŃCUCHA SMAR + CZYSZCZENIE
W skład zestawu wchodzi:
- smar S100 Dry LubeChain Spray 2.0 400ml
- żel do czyszczenia łańcucha S100 Chain Cleaner 300ml
Zalety produktu:
- Dry Lube – 100% przyczepności i przejrzystości
- Łączy w sobie zalety standardowych smarów i suchych smarów w oparciu o innowacyjną formułę hybrydową
- Optymalna ochrona przed korozją i zużyciem poprzez suchą i elastyczną warstwę ochronną
- Pozostawia czyste środowisko<
- Kolor łańcucha pozostaje bez zmian
- Odpycha brud i wodę
- Zawiera PTFE
- Może być stosowany do wszystkich typów uszczelnień łańcucha O / X / Z
Jak stosować:
Wstrząsnąć przed użyciem. Nanosić równomiernie (cienką warstwę) na suchą i czystą wewnętrzną część łańcucha następnie pozostawić do wyschnięcia. Łańcuch powinien być ponownie nasmarowany niezwłocznie po długiej trasie w deszczu i nie później niż po upływie ok. 600 km
Zalety produktu:
- Wydajne i szybkie czyszczenie łańcucha motocyklowego - dzięki żelowej formule
- Podczas rozpylania łączy optymalną penetrację trudno dostępnych elementów łańcucha z idealną przyczepnością w czasie czyszczenia („thixotrophy”)
- Działa szybko i samoczynnie
- Poprawia parametry pracy oraz zwiększa ochronę przed zużyciem całego zestawu napędowego
- Wysoka wydajność czyszczenia
- Zgodny z łańcuchami oringowymi typu O/X/Z
- Wzmocnione usuwanie brudu i smaru z łańcucha
- Specjalne dodatki zabezpieczające przed korozją
- Nie osadza się na powierzchniach
- Nie zawiera kwasu
- Bezpieczne dla powierzchni
Jak stosować:
Wstrząsnąć przed użyciem. Spryskać łańcuch środkiem S100 Ketten Reiniger i odczekać 15 min na reakcję.W przypadku uporczywych zabrudzeń, oczyścić ogniwa łańcucha za pomocą szczotki (nie używać szczotki drucianej). Na koniec spryskać łańcuch silnym strumieniem wody. Pozostawić łańcuch do wyschnięcia. Suchy łańcuch należy nasmarować środkiem S100 Waisses Ketten Spray lub Dry Lube przed następną jazdą.
Uwaga! S100 Ketten Reiniger nie może mieć styczności z tarczami hamulcowymi i bieżnikami opon (ryzyko wypadku!). Usunąć produkt, który został przypadkowo nałożony na te części motocykla.