S100 zestaw do ŁAŃCUCHA SMAR white + CZYSZCZENIE
W skład zestawu wchodzi:
- WHITE CHAIN SPRAY 2.0 S100, Smar do Łańcucha w Sprayu, 400ML
- żel do czyszczenia łańcucha S100 Chain Cleaner 300ml
WEISSES KETTEN/WHITE CHAIN SPRAY 2.0 S100, SMAR DO ŁAŃCUCHA W SPRAYU, 400ML
Problem:
Łańcuch napędowy jest jednym z najbardziej krytycznych podzespołów motocykla. Działają na niego ekstremalne siły, które bez odpowiedniego smarowania doprowadzą do poważnego starcia(zużycia) łańcucha oraz zębatek. Zatem, zaniedbanie lub niewłaściwa konserwacja przyśpieszy wymianę zestawu napędowego (nawet po kilku tysiącach km), a w najgorszym przypadku jego uszkodzenie. Poza ochroną przed zużyciem, dobry smar do łańcucha powinien również chronić przed korozją i być odporny na zmywanie. Ponieważ dobrze wyglądający motocykl jest ważny dla motocyklisty, kolejnym ważnym czynnikiem jest silna przyczepność (by nie chlapał).
Zalety produktu:
- Cztery razy lepsza ochrona
- Wysoce ulepszone długotrwałe smarowanie
- Znacznie wydłuża przebieg łańcucha
- Prawie bez spinningu
- Doskonała odporność na zmywanie (np. Podczas jazdy w deszczu)
- Najwyższa ochrona przed korozją
- Zawiera PTFE
- Nadaje się do wszystkich typów łańcuchów (pierścienie O / X / Z)
- Możliwość ponownego wykorzystania 100 ml puszki turystycznej do zabrania w drogę
Zalety produktu:
- Ekstremalna przyczepność i wydajność
- Wyjątkowo wysoka ochrona przed zużyciem, nawet przy maksymalnym obciążeniu
- Znacząco wydłuża żywotność całego zestawu napędowego
- Zawiera teflon (PTFE) zmniejszający tarcie i zapobiegający przyczepianiu się brudu
- Wysoka odporność na zmywanie (jazda w deszczu)
- Posiada doskonałe właściwości penetrujące
- Posiada ekstra lepkie dodatki zapobiegające wyrzucaniu smaru podczas jazdy
- Zawiera inhibitory, które skuteczne przeciwdziałają powstawaniu korozji
- Zgodny z wszystkimi typami łańcuchów O/X/Z
- Czysty wygląd
- Mniejsza puszka 100 ml z możliwością napełniania, przydatna w podróży
Jak stosować
Mocno wstrząsnąć przed użyciem. Preparat S100WeissesKetten Spray nanosić oszczędnie na wewnętrzną stronę czystego oraz suchego łańcucha. Pozostawić do wyschnięcia na około pół godziny lub na całą noc.
Porada:
Idealnym dodatkiem do smarowania jest Osłona zabezpieczająca przez zachlapaniem opony (8010)
Czy wiesz, że WeissesKetten Spray 400ml (3450) można użyć do napełnienia mniejszego spraya 100ml (3451)? Jest to możliwe dzięki zastosowaniu specjalnej końcówki w sprayu 100ml, przez co staje się on wielokrotnego użytku. Mniejszy spray łatwiej zmieścić w bagażniku motocykla i zabrać ze sobą na wyjazd.
Jak napełnić butelkę o pojemności 100ml?
1. Pamiętaj, żeby mała butelka była całkowicie pusta. Jeśli w butelce będą resztki preparatu, znajdujące się w niej ciśnienie nie pozwoli na jej napełnienie.
2. Butelka, z której przelewamy preparat, powinna być ustawiona na dole, natomiast mała butelka na górze. Dzięki temu wężyk sięgający dna dużej butelki będzie odpowiednio pompował preparat do mniejszej.
Zalety produktu:
- Wydajne i szybkie czyszczenie łańcucha motocyklowego - dzięki żelowej formule
- Podczas rozpylania łączy optymalną penetrację trudno dostępnych elementów łańcucha z idealną przyczepnością w czasie czyszczenia („thixotrophy”)
- Działa szybko i samoczynnie
- Poprawia parametry pracy oraz zwiększa ochronę przed zużyciem całego zestawu napędowego
- Wysoka wydajność czyszczenia
- Zgodny z łańcuchami oringowymi typu O/X/Z
- Wzmocnione usuwanie brudu i smaru z łańcucha
- Specjalne dodatki zabezpieczające przed korozją
- Nie osadza się na powierzchniach
- Nie zawiera kwasu
- Bezpieczne dla powierzchni
Jak stosować:
Wstrząsnąć przed użyciem. Spryskać łańcuch środkiem S100 Ketten Reiniger i odczekać 15 min na reakcję.W przypadku uporczywych zabrudzeń, oczyścić ogniwa łańcucha za pomocą szczotki (nie używać szczotki drucianej). Na koniec spryskać łańcuch silnym strumieniem wody. Pozostawić łańcuch do wyschnięcia. Suchy łańcuch należy nasmarować środkiem S100 Waisses Ketten Spray lub Dry Lube przed następną jazdą.
Uwaga! S100 Ketten Reiniger nie może mieć styczności z tarczami hamulcowymi i bieżnikami opon (ryzyko wypadku!). Usunąć produkt, który został przypadkowo nałożony na te części motocykla.