CHCESZ POPRAWIĆ WŁASNOŚCI JEZDNE SWOJEGO WOZU?
MASZ DOŚĆ TRZESZCZĄCEJ DESKI ROZDZIELCZEJ?
NIE CHCESZ PO RAZ KOLEJNY WYMIENIAĆ PĘKNIĘTEJ SZYBY PRZEDNIEJ?
ZALEDWIE JEDEN ELEMENT MOŻE POPRAWIĆ TWOJE SAMOPOCZUCIE PODCZAS PROWADZENIA SAMOCHODU !!!
ROZPÓRKI KIELICHÓW
GORNY - SPORT
PRODUCENT AKCESORIÓW DO MOTOSPORTU
PRODUCENT ROZPÓREK OD 2001 ROKU
WWW.GORNY-SPORT.PL
PRODUKUJEMY Z MATERIAŁU NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI !!!
MATERIAŁ PRZYJAZNY NADWOZIU PODCZAS WYPADKU
Wyrób bezpieczny
ROZPÓRKI DO SAAB 93
(PLATFORMA YS3F)
każdy silnik
3 modele: do RHD, LHD, 2.8 v6
proszę o kontakt przed zakupem w celu ustalenia koloru, sposobu montażu w konkretnej wersji silnikowej itd itp...
rozpórka prosta, stała - bez regulacji - gwarantuje pełną sztywność
ROZPÓRKA PO BADANIACH WYTRZYMAŁOŚCIOWYCH i CRASH
Wykonamy rozpórke do każdego samochodu!!!! DZWOŃ WSPÓŁPRACUJEMY Z DILERAMI / WARSZTATAMI / KOLEKCJONERAMI !!
Kilka opinii Klientów na temat wyrobu w tym konkretnym modelu:
"Rozpórka zamontowana, jestem po krótkiej, może 15km rundce po okolicy, od razu piszę zanim się przyzwyczaję :)
Powiem tak: to jest absolutny 'must have'. Dopisuję do pakietu startowego przy zakupie następnego auta
Przy kołach 225/45/17 napompowanych do 2.6 bara wrażenia są takie:
1. Jeśli ktoś Pana zapyta czy rozpórka pomoże na trzeszczenie deski rozdzielczej w Saabie może Pan z całą odpowiedzialnością pisać że TAK :) Dziury nie są już jej straszne. To jest pierwsze co się rzuca w oczy - totalna cisza z przodu.
Całą resztę czuć na kierownicy (która jakby lżej się kręciła!??)
2. Komfort jazdy - ma się wrażenie jakby wymieniło się amortyzatory w samochodzie, albo upuściło powietrza w kołach, o wiele lepsze tłumienie nierówności, tzn. czuć jakby amortyzator brał na siebie większą część energii niż do tej pory, mniej idzie w nadwozie, samochód jakby spokojniej reagował na dziury, tak jakby między nadwozie a podwozie włożyć jakąś poduszkę :)
3. Stateczność kierunkowa - nierówności jezdni mają zauważalnie mniejszy wpływ na kierunek jazdy, wcześniej jeżdżąc tak samo musiałem jakoś częściej pilnować kierunku jazdy na koleinach, nierównościach itp, a szczególnie dało się odczuć przy hamowaniu na tarce przed światłami walkę opon i kolein. Czuło się jakby każde koło chciało jechać w swoją stronę
Teraz ten efekt jest dużo mniejszy, tzn. kierownica jakby nie ucieka tak mocno na boki na koleinach, wystarczają mniejsze korekty (wiadomo jak jest na szerokich oponach w mieście..)
4. Jakoś inaczej zaczna się skręcać, wcześniej miałem wrażenie że robię ruch kierownicą, upływa ułamek sekundy w którym samochód przechyla się - następuje jakby transfer masy na jedną stronę i zaczyna skręt. Teraz tego nie ma. Robię ruch kierownicą i jest on natychmiast przenoszony na koła, ciężko to opisać, tak jakby pewniejsze połączenie kierownicy z kołami, reakacja jest natychmiastowa, a samochód wyraźnie mniej się przechyla na zakrętach, nawet w warunkach miejskich a więc prędkości zdecydowanie poniżej 100km/h.
Ciężko opisać, ale pierwsze wrażenie to jest zupełnie inna jazda, dużo dużo większy komfort, dużo lepsze wchodzenie w zakręty i mniejsze przechyły, stateczność samochodu i cisza z tej pieprzonej deski rozdzielczej SAABa :) a to wszystko tylko w mieście :) Ogromny plus
A co do samej rozpórki - podoba mi się jakość wykonania, malowanie też eleganckie, wszystko pasowało co do milimetra, jedna malutka uwaga - trudniej będzie odkręcać korek od zbiornika płynu chłodniczego - jest dosłownie 2mm od korka do rury, no ale rozumiem że trzeba zachować możliwie prostą linię miedzy kielichami więc się nie czepiam :)
Zdecydowanie warto było. Dziękuję, w sobotę postaram się przesłać jakieś zdjęcia
Pozdrawiam
Kamil ***** ""
Jeśli chodzi o opinie jak się jeździ:
Po zamontowaniu rozpórki nastąpiła zdecydowana poprawa komfortu prowadzenia samochodu: samochód znacznie lepiej zachowuje się na nierównościach naszych dróg. Skończyło się szarpanie kierownicą i myszkowanie samochodu na koleinach - szerokie opony i sztywniejsze zawieszenie Aero temu sprzyjało. Samochód stabilnie wchodzi w zakręty. Rozpórka pomogła też w wyeliminowaniu "skrzypienia" elementów z tworzyw sztucznych - znany problem w Saabie 9-3. Montaż rozpórki w tym samochodzie to nawet dla laika przysłowiowe "parę minut" pracy. Wykonana jest w sposób profesjonalny.
Jako inż. mechanik mogę szczerze wszystkim użytkownikom Saab'a polecić inwestycję w rozpórkę GSG.
Pozdrawiam serdecznie
Jakub Stolarczyk
Opinie zamieszczone za zgodą autorów
KONTAKT:
iSPORTg@GMAIL.COM
TEL. 888 22 99 73
WYKONUJEMY ROZPÓRKI DO KAŻDEGO MODELU - GŁÓWNIE DO SPORTU I TUNINGU EXTREMALNEGO
TAKŻE DESIGN TYPU CLEAN
MASZ POMYSL NA WYGLAD SWOJEJ ROZPORKI? DOBRZE TRAFILES - ZROBIMY CI TAKA JAKIEJ SZUKASZ!