BEZIOR XF800
Rower elektryczny BEZIOR XF800, jeden z elektrycznych rowerów górskich. Rower górski XF800 ma w pełni aluminiową ramę i wyjmowany akumulator 48V13Ah. Są to grube opony 26*4,0 cala, które Zapewnia komfortową jazdę!
Wybrany materiał ze stopu aluminium jest mocny, odporny na korozję i rdzę, co zapewnia wytrzymałość części nośnych. Rura podsiodłowa jest również aluminiowa.
48V 500W
ALUMINUM HOUSING MID-MOUNTED MOTOREXCELLENT ELECTRIC POWER PERFORMANCE,4OKM PER HOUR Zaletą silnika środkowego w górskim/turystycznym rowerze elektrycznym jest to, że może on najlepiej utrzymać równowagę między przodem a tyłem, nie wpływa na amortyzację i ma mniejszy wpływ na wyboistą drogę. Silnik Mid-Motor jest precyzyjny w pomiarach, szybko reaguje na moment obrotowy i jest trwały.
Silnik średni o mocy 500 W
Prędkość 40KM/H
Akumulator litowy 48V13AH Tryb elektryczny
Zasięg ok. 50KM Akumulator litowy 48V 13AH całkowicie schowany w ramie.
Wodoszczelność i pyłoszczelność, wątpliwa ochrona, duża moc wyjściowa i zawsze stabilność.
Samochód z napędem wyłącznie elektrycznym może osiągnąć zasięg około 50 km.
Zasięg jazdy ze wspomaganiem elektrycznym wynosi około 60 km.
Klocki hamulcowe z żywicy aluminiowej czarne aluminiowe klocki hamulcowe z tarczami SA160MM, klocki hamulcowe z żywicy, samochód jest napędzany elektrycznym napędem łańcuchowym.
7-SPEED
Opcjonalny importowany 7-stopniowy układ napędowy SHIMANO.
Model XF800 jest wyposażony w prawostronną tarczę SHIMANO TX5OR i tylną przerzutkę TZ500. Przerzutka tylna posiada regulację 7 biegów i może być dostosowana do indywidualnych potrzeb. Zmienna prędkość umożliwia uzyskanie różnych prędkości jazdy, odpowiednich do różnych sytuacji i warunków jazdy.
Wykrywanie danych napędu, wyświetlanie miernika elcd
XF800 inteligentny miernik LCD.
Licznik LCD umożliwia szybką zmianę biegów, prędkości jazdy, przeglądanie danych roweru i ustawianie mocy.
Ip-x6 waterproof niezawodna jakość.
54,6V2A
Ładowarka europejska standardowa ładowarka dedykowana Czas ładowania 6-8 godzin Wyjmowany akumulator
Trzy tryby.
Instrument w trybie wyłącznie elektrycznym: wyświetlanych jest 5 biegów, przerzutka tylna jest regulowana do 7 biegów.
Tryb wspomagania Tryb wspomagania: z 1-5 biegami, różne biegi nie pozwalają na osiągnięcie prędkości jazdy.
Tryb jazdy
Parametry XF800
Rozmiar
- Materiał stop aluminium
- Rozmiar produktu 195*67*120cm
- Rozmiar opakowania 158*28*86cm
- Koła 26*4,0 cala
- Wydajność
- Waga netto 29.75KG
- Waga brutto 36.4KG
- Obciążenie 90KG
- Stosowana wysokość 160-190cm
- Maksymalna prędkość 40km/h
- Maksymalne nachylenie 10°.
- Stopień wodoodporności IPX-6
- Normy
- Ładowarka 54.6V2A
- Pojemność akumulatora 13AH
- System sterowania 48V 18a sterownik wektorowy
- Napięcie znamionowe silnika 48V
- Moc znamionowa silnika 500W (silnik średni)
- Czas ładowania 6-8h
- Przeniesienie napędu SHIMANO TX50R prawe przełożenie, TZ500 tylne przełożenie
- Tryb jazdy Elektryczny napęd łańcuchowy
- Hamulec Żywiczne klocki hamulcowe
Zawartość opakowania
- 1 x Bezior XF800 Motorower elektryczny
- 1 x Ładowarka
- 1xPedał
- 1x światło tylne
- 1x gumowa podkładka pod lampę tylną
- 1x narzędzie instalacyjne
- 1x instrukcja instalacji pedału
Wskazówki dotyczące bezpiecznej jazdy na rowerze elektrycznym XF800 z silnikiem średniej mocy
Stan: Brak opóźnienia (tryb czysto elektryczny)
Prędkość jazdy: 25 km/h
Miernik: 1-5 biegów
Koło zamachowe: 1-7 biegów
Sugestie dotyczące użytkowania: Normalna jazda. Nie należy uruchamiać zimnego pojazdu na wysokich biegach 4-5.
Status: Despeed (tryb czysto elektryczny)
Prędkość jazdy: 27-32km/h
Wskaźnik: 1-3 biegi
Koło zamachowe: 1-7 biegów
Wskazówki dotyczące użytkowania: normalna jazda. Zabrania się uruchamiania pojazdu na zimno na wysokich biegach 4-5.
Prędkość jazdy: 34-37 km/h
Wskaźnik: 4-5 biegów
Koło zamachowe: 1-7 biegów
Środki ochrony przed przegrzaniem silnika: miernik pokazuje kod E-10, ochrona przed przegrzaniem silnika jest aktywna, należy odciąć zasilanie i włączyć je, zaleca się pozostawienie silnika na 10 minut, a następnie ponowne uruchomienie.
Zalecenia dotyczące jazdy: nie należy uruchamiać pojazdu zimnego na wysokich biegach 4-5.
Nie zaleca się zwalniania pojazdu podczas jazdy.
W przypadku konieczności spowolnienia efektu, zaleca się korzystanie z trybu jazdy, a nie z trybu jazdy z napędem elektrycznym.
Jeżeli w sezonie letnim temperatura wynosi 35 stopni, zaleca się stosowanie 1-2 biegów napędu elektrycznego w stanie zwalniania, nie zaleca się stosowania napędu elektrycznego w stanie zwalniania, gdy temperatura przekracza tę wartość.