Dzień dobry ,
Do zaoferowania posiadam bardzo mało używany rower wyścigowy MTB KROSS LEVEL B+
ROWER NOWY W SKLEPIE KOSZTUJE 23999 zł
Rocznik roweru to 2016
Stan roweru w zasadzie idealny , proszę patrzeć na zdjęcia .
Generalnie rower przejechał amatorsko około 300-400 kilometrów ( do sprawdzenia po śladzie GPS )
ROWER wyposażony tylko w absolutnie topowe mechanizmy , napędy , takie jak:
-Amortyzator Rock Shock RS1
-Napęd Pełna GRUPA XX1
-Akcesoria , sztyce kierownica mostek Easton EC90
-Siodło fizik
Rower posiada drobne ryski , ale ogólnie wygląda zjawiskowo .
Rower nie jest uszkodzony , rower nie jest pęknięty , wszystko jest do sprawdzenia .
Zapraszam na oględziny ( Warszawa -Ursynów )
Rower sprzedaję bez uchwytu na gps oraz rogów .
Specyfikacja roweru fabryczna , bez żadnych zmian .
Rower prawie cały carbonowy .
ROZMIAR RAMY : L
Ja mam 184cm wzrostu i jest bardzo dobrze .
Rower sprzedaję bez pedałów , ewentualnie jak się dogadamy to na crankbrothers candy 3 red .
Rower waży około 9 kg .
Aby podkreślić klasę sprzętu , dodam iż jedno koło od tego roweru katalogowo kosztuje 4000 zł .
Dlaczego sprzedaję ? Chcę kupić motocykl :)
Jeśli szukasz najlepszego stosunku jakości do zapłaconej ceny , to ta oferta będzie bezkonkurencyjna .
Kontakt telefoniczny : 790440044
Kross LEVEL B+ to najbardziej dopracowany technicznie model wyposażony w koła o średnicy 29”. Poszerzona rura pod siodłowa oraz suport w systemie Pressfit pozwoliły zwiększyć sztywność węzła suportu zwiększając tym samym ilość energii przekazywanej na napęd. Zwrotność roweru została udoskonalona, poprzez skrócenie tylnego trójkąta. LEVEL B+ wyposażono w najnowszy amortyzator Rockshox RS-1 oraz komponenty sram z najwyższej grupy xx1. Na kołach DT Swiss XRC 1200 Spline umieszczono opony Schalbe Racing Ralph.
Specyfikacja
Rama
Rama Carbon SL
Rozmiar ramy
Widelec Rock Shox RS-1 (skok 100mm, blokada z kierownicy, stożkowa carbonowa rura sterowa, QR15)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód DT SWISS XRC 1200 SPLINE Predictiv Stereeing
Piasta tył DT SWISS XRC 1200 SPLINE 12x142mm
Opony Schwalbe Racing Ralph Evo LiteSkin, 29"x2.1"
Obręcze DT SWISS XRC 1200 SPLINE Carbon
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył Sram XX1
Hamulce przód SRAM XX (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Hamulce tył SRAM XX (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca SRAM XX (hydrauliczne)
Manetki Sram XX1
Korby Sram XX1 34T DirectMount
Suport
Łańcuch Sram XX1
Kaseta / Wolnobieg SRAM XG-1199 10-42T
Komponenty
Kierownica Easton EC90 (carbon, prosta 720, 31,8 mm)
Wspornik kierownicy Easton EC90 SL (carbon, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Easton EC90 Zero (carbon, 31,6mm)
Stery VP-A45AC2 pół- zintegrowane
Siodło Fi'zi:k Tundra M3 Carbon
Chwyty Kross Silicon
Pedały -
Technologia
Nasz topowy model do kolarstwa górskiego wykonany jest z materiału Carbon SL. Jego unikalna cecha to ułożenie włókien węglowych w ściśle określony sposób aby cała konstrukcja odznaczała się wyjątkową sztywnością boczną przy jednoczesnym pochłanianiu drgań. Takie rozwiązanie pozwala na maksymalne przekładanie sił napędowych na tylne koło zachowując przy tym niezbędne właściwości tłumiące.
Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.
Wielowarstwowe malowanie skutkuje podwyższoną odpornością powłoki na uszkodzenia mechaniczne oraz działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. Dzięki zastosowaniu tego procesu, przez długie lata możemy cieszyć się estetycznym wyglądem roweru.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.