Evado 10.0
Każdy czasem potrzebuje odrobiny luksusu – nawet jeśli w grę wchodzi coś tak z pozoru błahego jak rower. Nasza propozycja tej odrobiny luksusu to Kross Evado 10.0. Wysokiej jakości komponenty zamontowane na ramie zbudowanej z aluminium. Estetyka, jakość wykonania oraz dbałość o detale to najważniejsze cechy naszego roweru. Kross Evado 10.0 to rower crossowy, uniwersalny i dostosowany do różnego rodzaju terenu. To rower, na którym idealnie odnajdziesz się w mieście oraz lekkim terenie.
Osprzęt w Kross Evado 10.0 staraliśmy się dobrać w taki sposób, by zapewnić długą i bezproblemową jego eksploatację. Tylna przerzutka Shimano Deore XT ze specjalnym systemem shadow minimalizuje ryzyko jej uszkodzenia, a w połączeniu z trzyrzędową korbą oferuje aż 30 przełożeń. Dzięki temu żaden teren nie będzie ci straszny. Cały rower złożony jest na grupie Shimano Deore XT M8000.
To także hydrauliczne hamulce tarczowe, ułatwiające modulację siły hamowania. Dzięki nim bez problemu zatrzymasz się zarówno przed zmieniającym się przed twoim nosem światłem na czerwone, ale także w trochę bardziej wymagającym terenie. To po prostu najlepszy możliwy wybór jeśli chodzi o hamulce rowerowe.
Kross Evado 10.0 to amortyzator Rockshox Paragon Gold RL. By zwiększyć jego użyteczność i poprawić efektywność pedałowania na płaskich odcinkach trasy na kierownicy znajduje się manetka blokady. To ty masz kontrolować sytuację.
To także koła o średnicy 28” i opony Schwalbe Maraton Mondial o szerokości 42 mm.
Technologie
Kross Evado 10.0 to także lepszy materiał wykorzystany do wykonania ramy. Do jej stworzenia użyliśmy aluminium lite. To ulepszony stop aluminium 6061, będący kompromisem między wysoką sztywnością ramy a jej niską masą. Charakteryzuje się wysoką odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
To także hydroformowanie ramy, dzięki czemu udało się nam uzyskać estetyczne, niespotykane nigdzie indziej kształty poszczególnych rurek. W ramie zostały poprowadzone wszystkie linki – zarówno te od przerzutek jak i te hamulcowe. Dzięki temu uzyskaliśmy schludną i estetyczną ramę, którą bez problemu można utrzymać w czystości.
Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne.