Rower Triban 100 Gravel Szosa r. L (520 mm) (8190745927)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 20:27 dnia 14.06.2019 r.

Kategoria: Przełajowe, Gravel
Lokalizacja: WARSZAWA


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Materiał ramy
Aluminium
Marka
Inna marka
Waga (kg)
11500
Stan
Używany
Kolor
Odcienie szarego
Hamulce
Inne
Rozmiar koła (cale)
28
Rozmiar ramy
20,5 cala
Amortyzacja
Brak
Liczba biegów
7
Rodzaj przerzutki
zewnętrzna

oferta nr 8190745927


Opis

Rower Triban 100 Gravel Szosa r. L (520 mm)

WYŁĄCZNIE ODBIÓR OSOBISTY w WARSZAWIE!

Więcej zdjęć wysokiej jakości:

https://drive.google.com/open?id=1DlJ5blnPuvZaCqIDgboRFFvgQpDb0_60

Zdjęcie nowego roweru oraz opis szczegółowy na stronie:

https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-100-id_8377732.html

Śmiało można jechać do decathlona (jak po drodze) obejrzeć, przymierzyć się itd.

Moja wersja Tribana 100 to:

- kierownica typu baranek

- opony typu gravel 700x32C

Dodatkowe wyposażenie zwiększające wartość roweru, które sprzedaję z rowerem w komplecie to:

- PODPÓRKA Kross Crane II ok. 35 zł

- BŁOTNIKI Crud Road Racer MK3 ok. 135 zł

- BAGAŻNIK rowerowy B'Twin 900 Ultra Light ok. 90 zł

- KOSZYK bidonu Kellys Ratio ok. 10 zł

- zestaw podstawowych lampek (przód, tył) + dzwonek - gratisy

Wymienione oryginalne części na nowe, lepsze zaraz po zakupie roweru:

- MOSTEK Tioga O'Bone 80mm/+-10stopni ok.44 zł (zwiększenie wartości roweru o ok. 22 zł)

Posiadam oryginalny mostek jaki był założony na rowerze, produkt decathlona, 110mm/+-5stopni, dosyć ciężki ale jak ktoś ma bardzo długie ręce to mogę na życzenie zmienić.

Mostek zmieniłem na krótszy, lżejszy o większym kącie aby pozycja na rowerze była bardziej wyprostowana przez co i bardziej komfortowa.

- OBEJMA siodła PRO na szybkozamykacz ok. 21 zł (zwiększenie wartości roweru o ok. 10 zł)

- SIODŁO Accent Derry męskie - z wycięciem anatomicznym, bez porównania wygodniejsze niż to jakie decathlon daje w standardzie, choć cena zbliżona.

(zwiększenie wartości roweru)

Ponadto, na nowy sezon, w kwietniu 2019 wymieniona została eksploatacja:

- klocki hamulcowe z kiepskich, naprawdę słabej jakości decathlonowych na:

SHIMANO BR-5800 R55C4 z wymiennymi okładzinami ok. 80 zł

Klocki te przeznaczone są do hamulców z grupy szosowej Shimano 105. Jest to 4 grupa z 6 grup szosowych tego producenta. 6 grupa to najlepsza, najlżejsza i najdroższa grupa dedykowana do rowerów szosowych. Przyjmując że w Tribanie 100 umowną grupą osprzętu jest Shimano Tourney trzeba mieć świadomość że nie jest to w tej klasyfikacji 1 grupa osprzętu tylko 0 - zerowa :) a klocki założone są z 4-tej.

Spowalniacze są ważne a podkreślam to raz jeszcze, te decathlonowe defaultowe były tragiczne.

(zwiększenie wartości roweru o ok. 40 zł)

- wolnobieg z podstawowego Shimano na:

SunRace MFM4S7CV 7r.13-34 ok. 41 zł

ze względu na najmniejszą zębatkę dostępną w wolnobiegach tj. 13 zębów przez co na najwyższym biegu rower jest jeszcze szybszy

(zwiększenie wartości roweru)

- łańcuch, na Shimano Alivio CN-HG40, ok. 20 zł

Rower w 99% przypadków jeżdżony w spodenkach z wkładką żelową lub piankową i w rękawiczkach co jest o tyle ważne, że zarówno owijka kierownicy jak i siodło nie miały styku z gołym ciałem i ze względów higienicznych dla nowego użytkownika roweru używanego powinno mieć to bardzo duże znaczenie. Rower zadbany, zawsze stawiany na nóżce, nie ocierany o ściany, nie przewracany. Napęd czyszczony i konserwowany regularnie. Triban jest lekki, dynamicznie się na nim jeździ. Nadaje się do rekreacji, ze względu na komfortową pozycję na rowerze, charakterystyczną dla nowej gałęzi rowerów na rynku - graveli, ale ze względu na swoją "szosową" naturę sprawdza się bardzo dobrze na twardych nawierzchniach np. podczas dojazdów do pracy. Nie są także problemem szutry, drogi gruntowe, ze względu na szerokość opon zbliżoną do rowerów turystycznych. Wybiegając w przyszłość, następną rzecz jaką przyjdzie w nim wymienić ze względu na zużycie będzie wkład suportu i opony. O oponach już po mału myślałem, z 32mm i bieżnika szutrowego, chciałem włożyć typowo na miasto oponki 28mm szerokości, aby rower na ścieżkach rowerowych w mieście był jeszcze szybszy co bezpośrednio wpłynęło by w moim przypadku na czas drogi dom-praca-dom. Można o tym myśleć, nie mniej opony mają jeszcze sporo jeżdżenia przez sobą. Co do suportu, odnoszę wrażenie że dopiero się dotarł. Jest on na łożyskach maszynowych, fabrycznie uszczelniony i złożony bez możliwości rozbierania go co skutkuje jego długą bezawaryjnością i trwałością nie mniej nie wróżę mu więcej niż jeszcze ok. 4000 km. Póki co nie słychać go w ogóle, luzów też żadnych nie daje ale warto odnotować, że ma na czerwiec 2019 ponad 4000 km przebiegu. O to co tak naprawdę najważniejsze, tj. rama, kierownica i widelec nie należy się martwić. W przypadku rowerów z decathlona jest na te części wieczysta gwarancja co mówi użytkownikowi, że same z siebie te komponenty nie powinny pękać! Z wykluczeniem zdarzeń losowych, rowerem można się cieszyć wiele sezonów, lub jak w moim przypadku po stwierdzeniu, że będę się w to bawił dalej, jeszcze więcej i intensywniej, po roku wymienić na coś z wyższej półki.

Podsumowując...

Nowy Triban 100, stoi cały czas 1000 zł

Doliczam do tej ceny:

35,00 zł za PODPÓRKĘ

135,00 zł za BŁOTNIKI

90,00 zł za BAGAŻNIK

10,00 zł za KOSZYK BIDONU

22,00 zł za MOSTEK

10,00 zł za SZYBKOZAMYKACZ SIODŁA

40,00 zł za KLOCKI HAMULCOWE

suma: 342 zł

Nie uwzględniam w wycenie:

- lepszego niż w standardzie siodła

- lepszego niż w standardzie napędu (wolnobiegu)

- gratisów

Na poglądowych zdjęciach widoczne mogą być różne, inne niż ww. akcesoria z którymi jeżdżę na co dzień - nie wchodzą one w skład zestawu, są to:

- licznik z czujnikiem

- sakwy boczne

- latarki i uchwyty na nie

- światełko tylne

- sakwa podsiodłowa, trójkątna i na telefon

- bidon

- lusterko wsteczne

- pedały SPD

- dzwonek z mosiężną kopułą

- uchwyt na u-locka zamontowany przy bagażniku

- pompka i uchwyt na nią

Wymienione akcesoria będą zdjęte, pedały zostaną zamienione na platformowe i zostaną założone podstawowe światełka na przód, tył i dzwonek.

Zdjęcia przedstawiają rower taki jakim jeżdżę do pracy, może być zatem ukurzony, brudny. Drogę dom-praca-dom urozmaicam ścieżkami leśnymi.

Dla nabywcy rower będzie wyczyszczony łącznie z napędem a sam napęd naoliwiony.

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.