Specyfikacja techniczna
- RAMA:
- Rama: 700C / ALU 6061-T6 / DAMSKA
- Dostępne rozmiary: 17"
- Kolory: GRAFITOWY
- Widelec przedni: SR SUNTOUR NEX / SKOK 63MM / BLOKADA HYDRAULICZNA
- Komplet sterowy: AHEAD FSA NO.10 / 1-1/8" / WEWNĘTRZNY
- NAPĘD:
- Mechanizm korbowy: SHIMANO CUES U4010-2 / 46X30T / ZINTEGROWANA OŚ / SUPORT
- Suport: -
- Przerzutka przednia: SHIMANO CUES U4010
- Przerzutka tylna: SHIMANO CUES U4020-9
- Dźwignie przerzutek: SHIMANO CUES U4000
- Wielotryb: SHIMANO CUES LG300-9 / 11-36T
- Łańcuch: KMC XGLIDE
- Ilość biegów: 18
- KOŁA:
- Piasty: SHIMANO NEXUS 3D37 (PRĄDNICA)/SHIMANO M3050 / 36H / CZARNE
- Obręcze: STARS / DISC / ZAKUWKI / CZARNE
- Szprychy: SAPIM LEADER / NIERDZEWNE
- Opony: SCHWALBE SILENTO / 28X1.60 / REFLEX
- Dętki: SCHWALBE / AV
- HAMULCE:
- Hamulce: SHIMANO MT200 (DISC BRAKE)
- Dźwignie hamulca: SHIMANO MT200
- KOMPONENTY:
- Błotniki: SKS GERMANY / TWORZYWO PET / CHLAPACZE
- Pedały: VP / ALUMINIUM / POWIERZCHNIA ANTYPOŚLIZGOWA / OŚ CNC / ŁOŻYSKA LSL
- Kierownica: ZOOM / RISER / 31.8MM
- Wspornik kierownicy: ERGOTEC OCTOPUS AHEAD 50 / REGULOWANY
- Chwyty kierownicy: ERGON GP3-L
- Siodło: LOOKIN MODERATE CLASSIC / ROYAL GEL
- Wspornik siodła: SATORI HARMONY-LT2 / AMORTYZOWANY / 31.6MM
- Podpórka: STANDWELL / CENTRALNA / REGULOWANA / ALU
- Bagażnik: STANDWELL / ALU / PRZYSTOSOWANY DO SAKW / PASEK / UCHWYT DO POMPKI
- Oświetlenie: BUSCH + MULLER BRIQ-S (60 LUX) / TOPLIGHT VIEW PLUS (ŚWIATŁO POSTOJOWE)
- Inne: POMPKA SKS ROOKIE, DZWONEK
- POZOSTAŁE INFORMACJE:
- Waga:17,60 kg
Aukcja wystawiona przez profesjonalny sklep i serwis rowerowy. Sprawdź nas!
Rower wysyłamy częściowo rozmontowany i spakowany w karton. Po dotarciu do klienta rower wymaga skręcenia i regulacji. Regulacje najlepiej zlecić profesjonalnemu serwisowi rowerowemu. Za źle wyregulowany rower odpowiada klient.
Oto kompleksowe instrukcje dla klienta dotyczące dostawy, montażu pedałów, skręcenia i regulacji roweru:
- Przygotowanie narzędzi:
Klucz imbusowy (zestaw kluczy imbusowych o różnych rozmiarach).
Klucz płaski lub nasadka do klucza rurkowego.
Pompa do pompowania opon.
Smar do łańcucha (opcjonalnie).
- Rozpakowanie roweru:
Ostrożnie usuń opakowanie z roweru, sprawdzając, czy nie uszkodziłeś żadnych części w trakcie procesu rozpakowywania.
- Montaż kół:
Znajdź koła w opakowaniu.
Skieruj otwór w osi koła w kierunku widelca/rama roweru.
Wsuń osie kół w odpowiednie otwory i dokręć nakrętki za pomocą klucza płaskiego lub nasadki do klucza rurkowego. Upewnij się, że koła są bezpiecznie zamocowane.
- Montaż kierownicy:
Znajdź kierownicę w opakowaniu.
Umieść kierownicę na widelcu i wyreguluj ją na odpowiednią wysokość i kąt dla Twojej wygody.
Dokręć śruby mocujące kierownicę przy użyciu klucza imbusowego. Upewnij się, że kierownica jest stabilna i dobrze zamocowana.
- Regulacja siodełka:
Znajdź siodełko w opakowaniu.
Umieść siodełko na sztycy i dopasuj jego wysokość do Twojego wzrostu i preferencji.
Dokręć śrubę mocującą siodełko przy użyciu klucza imbusowego. Upewnij się, że siodełko jest stabilne i dobrze zamocowane.
- Montaż pedałów:
Znajdź pedały w opakowaniu. Upewnij się, że masz odpowiedni pedał dla każdej strony roweru.
Sprawdź, który pedał pasuje do której strony:
Prawy pedał (R) ma gwint prawoskrętny.
Lewy pedał (L) ma gwint lewoskrętny.
Nałóż odpowiedni pedał na odpowiednią stronę roweru, dbając o to, aby gwint na pedale pasował do gwintu na korbie.
Ręcznie dokręć pedał, a następnie użyj klucza imbusowego lub klucza płaskiego, aby dokręcić go na korbie. Zapewnij odpowiedni moment obrotowy.
- Regulacja hamulców:
Sprawdź, czy hamulce są poprawnie zamocowane i nie ma żadnych luzów.
Jeśli hamulce nie działają poprawnie, skonsultuj się z instrukcją obsługi lub zwróć się do specjalisty, aby skorygować regulację hamulców.
- Regulacja przerzutek:
Upewnij się, że przerzutki są prawidłowo zamocowane i nie ma żadnych luzów.
Sprawdź, czy przerzutki płynnie przechodzą między biegami.
Jeśli przerzutki nie działają poprawnie, skonsultuj się z instrukcją obsługi lub zwróć się do specjalisty, aby skorygować regulację przerzutek.
- Pompowanie opon:
Sprawdź ciśnienie w oponach roweru za pomocą manometru.
Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, użyj pompy do roweru, aby pompować opony do odpowiedniego ciśnienia wskazanego na boku opony.
- Opcjonalnie: Smarowanie łańcucha:
Jeśli zauważysz, że łańcuch jest suchy lub gryzie, możesz nałożyć odrobinę smaru na łańcuch.
Ostrożnie nałóż smar na łańcuch, przekręcając pedały wstecz.
Usuń nadmiar smaru za pomocą czystej szmatki.
Po zakończeniu tych kroków, Twój rower powinien być gotowy do jazdy. Pamiętaj, że jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub trudności podczas składania, skręcania lub regulacji roweru, zawsze jest najlepiej skonsultować się z instrukcją obsługi lub zwrócić się do specjalisty w sklepie rowerowym. Przed rozpoczęciem jazdy, sprawdź jeszcze raz wszystkie połączenia, aby upewnić się, że są mocne i stabilne.