Cena katalogowa 33679zł
Nasza cena 29999zł
Madone SL 7 Disc łączy zaawansowane właściwości aerodynamiczne i ogólną sprawność jazdy z niezawodną pracą sterowanego bezprzewodowo napędu Shimano Ultegra Di2. Jest lekki, szybki i niesamowicie opływowy, a do tego wyposażony w aerodynamiczne koła z włókna węglowego, wygładzający trasę rozdzielacz IsoSpeed i mocne hydrauliczne hamulce tarczowe, które pracują sprawnie w każdych warunkach.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Prędkość i osiągi są dla Ciebie ważne, i chcesz odczuć korzyści z naszych lekkich kół z włókna węglowego oraz sterowanego bezprzewodowo napędu Di2, który pracuje niewiarygodnie szybko i niezmiennie w każdych warunkach. Wolisz też mieć do dyspozycji mocne w każdych warunkach hydrauliczne hamulce tarczowe.
Użyte technologie
Lekka rama i widelec z włókna węglowego OCLV Serii 500 z przecinającymi wiatr rurami Kammtail Virtual Foil, wygładzający drogę rozdzielacz IsoSpeed, kompletna sterowana bezprzewodowo grupa Shimano Ultegra Di2 2x12, przystosowane do zastosowania bezdętkowego koła z włókna węglowego OCLV Bontrager Aeolus Pro 5, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe i kierownica aero zgodna z przystawkami czasowymi.
Ostatnie słowo
Dostajesz bez dodatkowych dopłat prędkość, przewagę aerodynamiczną i wyjątkową charakterystykę jazdy naszej najlepszej szosówki, a do tego precyzję sterowanego elektronicznie napędu. Nowa grupa Ultegra Di2 zapewnia wyjątkowo szybką i niezawodną zmianę biegów, a to ma ogromne znaczenie, gdy pędzisz ku mecie.
Dlaczego je pokochasz?
Nowy bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 oferuje najszybszą, najpłynniejszą i najbardziej responsywną zmianę biegów w historii
Regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej pozwala dopasować stopień pochłaniania wstrząsów wedle uznania i wyposażony jest w elastomer zapewniający płynne, kontrolowane i stabilne odbicie
Wszystkie korzyści aerodynamiczne Madone, a do tego możliwość założenia lemondki na triathlony i czasówki
Hamulce tarczowe zapewniają lepszą skuteczność hamowania oraz dodatkowy prześwit na szersze i stabilniejsze opony
Maszt podsiodłowy Madone ma wbudowane mocowanie na światło tylne Bontrager Flare RT
- Rama: Widelec
- Włókno węglowe OCLV Serii 500, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej, ukryte prowadzenie linek i przewodów, prowadnica łańcucha aero 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, zgodna z Duo Trap S, oś przelotowa 142 x 12 mm: Madone KVF w całości z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, ukryte prowadzenie linek i kabli, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
Koła
expand_less
- Koło przednie: Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm
- Koło tylne: Bontrager Aeolus Pro 51, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek piasty Shimano na 11/12 biegów, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Zacisk przedni: Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Zacisk tylny: Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Obręcz: Bontrager Aeolus Pro 30, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready
- Opona: Bontrager R3 Hard-Case Lite, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x25c
- Maks. rozmiar opon: 28c
Napęd
expand_less
Manetka
Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa
Przerzutka przednia
Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny
Przerzutka tylna
Shimano Ultegra R8150 Di2
*Korba
Rozmiar: 47
Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm długości
Rozmiar: 50, 52
Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm długości
Rozmiar: 54, 56
Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172,5 mm długości
Rozmiar: 58, 60, 62
Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm długości
Wkład suportu
Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta
Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12 speed
Łańcuch
Shimano XT M8100, 12-rzędowy
Komponenty
expand_less
Siodełko
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
*Sztyca
Rozmiar: 47, 50, 52, 54, 56
Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z wbudowanym mocowaniem lampki, przesunięcie 5 mm, niska
Rozmiar: 58, 60, 62
Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z wbudowanym mocowaniem lampki, przesunięcie 5 mm, wysoka
*Kierownica
Rozmiar: 47, 50, 52
Bontrager Elite Aero VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 40 cm
Rozmiar: 54, 56
Bontrager Elite Aero VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm
Rozmiar: 58, 60, 62
Bontrager Elite Aero VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm
Taśma na kierownicę
Owijka Bontrager Supertack Perf
*Wspornik kierownicy
Rozmiar: 47
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: 50
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: 52, 54
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: 56, 58
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
Rozmiar: 60, 62
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości
Tarcza hamulcowa
Shimano MT800, centerlock, 160 mm
Akcesoria
expand_less
- Ładowarka: Z kablem do ładowania
Waga
expand_less
- Waga: Ograniczenie wagowe
- 56 - 8.40 kg / 18.52 lbs: Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.
Nasz salon sprzedaży znajduję się w Warszawie przy ulicy Wczasowej 1.
Godziny Otwarcia
Poniedziałek - Piątek 11 - 19
Sobota 10 - 15
Niedziela - Nieczynne
Rowery dostarcza firma kurierska skręcone i wyregulowane w całości, w dużym kartonie. Państwu zostaje skręcenie kierownicy oraz przykręcenie pedałów (jeśli są w zestawie). Obowiązkiem kupującego jest oddać rower na przegląd gwarancyjny w ciągu miesiąca od zakupu do serwisu rowerowego (brak wymogu autoryzacji, ale zalecamy autoryzowane serwisy danej marki).