Émonda SL 7 Disc, to ultralekki rower szosowy wykonany z włókna węglowego, którego aerodynamiczna konstrukcja zapewnia większą swobodę podczas szybkiej jazdy zarówno na płaskim terenie, jak i podczas podjazdów. Napęd elektryczny, lekkie koła z włókna węglowego oraz pozostałe komponenty klasy wyścigowej czynią z tej maszyny idealny wybór dla osób kochających szybkość, szukających każdej możliwej przewagi w osiągach.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli…
Nie chcesz już nigdy zmagać się z nieudaną zmianą biegów i cenisz sobie przewidywalność oraz płynną pracę elektronicznie sterowanego napędu. Szukasz ultralekkiej, superszybkiej ramy z włókna węglowego i karbonowych kół, a do tego oczekujesz mocy i pewności oferowanej przez hydrauliczne hamulce tarczowe?
Użyte technologie
Lekka i aerodynamiczna rama oraz widelec OCLV Carbon Serii 500, pełny, 11-biegowy, elektryczny napęd Shimano Ultegra Di2, koła Bontrager Aeolus Pro 37 z włókna węglowego oraz hydrauliczne hamulce tarczowe „flat mount” Shimano Ultegra.
Ostatnie słowo
Nasza ultralekka, aerodynamiczna rama z włókna węglowego, elektryczna przekładnia, koła z włókna węglowego oraz hydrauliczne hamulce tarczowe sprawiają, że rower ten jest wprost idealny dla osób potrzebujących szybkiego i lekkiego roweru wyścigowego, który pokona każdy wymagający podjazd, a jednocześnie poradzi sobie z epickimi zjazdami.
Dlaczego je pokochasz?
- Napęd elektroniczny Shimano Ultegra Di2 zapewnia najszybsze, precyzyjne zmiany przełożenia.
- Aerodynamiczne kształty rur czynią tę platformę Émonda SL najszybszą w historii, zarówno na płaskim, jak i na podjazdach
- Poradzi sobie bez problemu z największymi podjazdami, najostrzejszymi zjazdami i zakrętami oraz najszybszymi sprintami
- Jak każdy model Émonda, rower ten opracowano, aby był najlżejszym i najszybszym w swojej klasie, a dodatkowo objęty jest nasza dożywotnią gwarancją.
- Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają pewne hamowanie i kontrolę niezależnie od pogody, na każdej drodze.
- Marka: Trek
- Kolor: Gloss Radioactive Red/Matte Carbon
- Rozmiar: 60cm
- Rama: Ultralekkie włókno węglowe OCLV Serii 500, rury zoptymalizowane na osiągi Ride Tuned, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów i linek, kompatybilna z DuoTrap S, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Widelec: Émonda SL z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
- Dopasowanie ramy: H1.5 Race
Koła
- Koło przednie: Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 37 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm
- Koło tylne: Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 37 mm, bębenek 11-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Opona: Bontrager R2 Hard-Case Lite, stopka z aramidu, 60 tpi, 700x25c
- Maks. rozmiar opon: 30c
Napęd
Przerzutka przednia
Shimano Ultegra R8050 Di2, zintegrowana
Przerzutka tylna
Shimano Ultegra R8050 Di2, krótki wózek, maks. zębatka 30T
*Korba
Size: 47
Shimano Ultegra R8000, 52/36, 165 mm długości
Size: 50, 52
Shimano Ultegra R8000, 52/36, 170 mm długości
Size: 54, 56, 58
Shimano Ultegra R8000, 52/36, 172,5 mm długości
Size: 60, 62
Shimano Ultegra R8000, 52/36, 175 mm długości
Wkład suportu
Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta
Shimano Ultegra R8000, 11-30, 11-rzędowa
Łańcuch
Shimano Ultegra HG701, 11-biegowe
Maks. wielkość zębatki
1x: 50T, 2x: 53/39T
Komponenty
Siodełko
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
*Sztyca
Size: 47, 50, 52, 54
Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 20mm, niska
Size: 56, 58, 60, 62
Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 20 mm, wysoka
*Kierownica
Size: 47, 50
Bontrager Pro VR-CF, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 38 cm
Size: 52
Bontrager Pro VR-CF, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 40 cm
Size: 54, 56, 58
Bontrager Pro VR-CF, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 42 cm
Size: 60, 62
Bontrager Pro VR-CF, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 44 cm
Taśma na kierownicę
Owijka Bontrager Supertack Perf
*Wspornik kierownicy
Size: 47
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Size: 50
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Size: 52, 54
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Size: 56
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
Size: 58, 60, 62
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości
Hamulec
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Ultegra
Tarcza hamulcowa
Shimano RT800, centerlock, 160 mm
Waga
- Waga: Ograniczenie wagowe
- 56 – 7.74 kg / 17.06 lbs: Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
BMC Lab Warszawa znajduję się przy ulicy Jana Pawła II 126 w dzielnicy Wesoła-Stara Miłosna.
Godziny Otwarcia
Poniedziałek - Piątek 11 - 19
Sobota 10 - 15
Niedziela - Nieczynne
Rowery dostarcza firma kurierska skręcone i wyregulowane w całości, w dużym kartonie. Państwu zostaje skręcenie kierownicy oraz przykręcenie pedałów (jeśli są w zestawie). Obowiązkiem kupującego jest oddać rower na przegląd gwarancyjny w ciągu miesiąca od zakupu do serwisu rowerowego (brak wymogu autoryzacji, ale zalecamy autoryzowane serwisy danej marki).