Cena katalogowa 21979zł
Nasza cena 19799zł
Émonda SL 6 Disc posiada wszystkie zalety ultralekkiego roweru z włókna węglowego. Dodatkowym atutem tego modelu są aerodynamiczne, profilowane rury, dzięki którym będziesz szybszy zarówno na płaskich odcinkach, jak i podczas wspinaczek. Wyjątkowi inteligentny i płynnie pracujący bezprzewodowy napęd SRAM Rival AXS, lekkie koła z włókna węglowego oraz znajdujący się w zestawie miernik mocy sprawiają, że ten rower to doskonały wybór dla osób, które lubią naprawdę szybką jazdę i zamierzają w pełni wykorzystać wszystkie jego atuty.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Nie są Ci obce długie i szybkie przejażdżki, a teraz szukasz wyjątkowo lekkiego, aerodynamicznego roweru z gotowym na wyścigi osprzętem. Chcesz też cieszyć się niesamowitą prędkością, precyzją i eleganckim wyglądem bezprzewodowego napędu elektrycznego SRAM Rival AXS.
Użyte technologie
Lekka i aerodynamiczna rama oraz widelec z włókna węglowego Serii 500, sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 SRAM Rival eTap AXS, miernik mocy Rival AXS i koła z włókna węglowego przystosowane do montażu bezdętkowego Aeolus Elite 35.
Ostatnie słowo
Tak, możesz cieszyć się ze wszystkiego: dostajesz wyjątkowo lekką i aerodynamiczną ramę gwarantującą szybszą jazdę w każdym terenie, świetne prowadzenie i zaawansowany sterowany bezprzewodowo napęd gwarantujący błyskawiczne zmiany przełożeń (nawet pod obciążeniem) oraz prostszą konserwację. To wszystko bez przyprawiającej o ból głowy ceny!
Dlaczego je pokochasz?
Aerodynamiczne kształty rur czynią tę platformę Émonda SL najszybszą w historii, zarówno na płaskim, jak i na podjazdach
Sterowany bezprzewodowo napęd SRAM Rival eTap AXS nie zostawi Cię z pustym portfelem, a dodatkowo możesz całkowicie dostosować sterowanie przełożeniami dzięki aplikacji mobilnej AXS
Kaseta 12-rzędowa pozwala na bardziej precyzyjne dobranie kadencji
Poradzi sobie bez problemu z największymi podjazdami, najostrzejszymi zjazdami i zakrętami oraz najszybszymi sprintami
Wyposażony w miernik mocy SRAM Rival AXS zwiększający wydajność jazd treningowych od samego początku.
- Koła
expand_less
Napęd
expand_less
Manetka
SRAM Rival eTap AXS, 12-biegowy
Przerzutka przednia
SRAM Rival eTap AXS, zintegrowana
Przerzutka tylna
SRAM Rival eTap AXS
*Korba
Rozmiar: 47
SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 165 mm długości
Rozmiar: 50, 52
SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 170 mm długości
Rozmiar: 54, 56, 58
SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 172,5 mm długości
Rozmiar: 60, 62
SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 175 mm długości
Wkład suportu
SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta
SRAM XG-1250, 10-36, 12 speed
Maks. wielkość zębatki
1x: 50T, 2x: 53/39
Komponenty
expand_less
Siodełko
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
*Sztyca
Rozmiar: 47, 50, 52, 54
Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 20mm, niska
Rozmiar: 56, 58, 60, 62
Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 20 mm, wysoka
*Kierownica
Rozmiar: 47, 50
Bontrager Elite Bontrager Elite VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 38 cm
Rozmiar: 52
Bontrager Elite Bontrager Elite VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 40 cm
Rozmiar: 54, 56, 58
Bontrager Elite Bontrager Elite VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 42 cm
Rozmiar: 60, 62
Bontrager Elite Bontrager Elite VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 44 cm
*Wspornik kierownicy
Rozmiar: 47
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: 50
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: 52, 54
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: 56
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
Rozmiar: 58, 60, 62
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości
Hamulec
Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Rival
Tarcza hamulcowa
SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm
Rozmiar tarczy
Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu
Akcesoria
expand_less
Waga
expand_less
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.
- Waga: Ograniczenie wagowe
- 56 – 8,69 kg: Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
- Bateria: Akumulator SRAM eTap (z ładowarką)
- Koło przednie: Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 35mm, oś przelotowa 100 x 12 mm
- Koło tylne: Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek SRAM XD-R, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Zacisk przedni: Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Zacisk tylny: Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Opona: Bontrager R2 Hard-Case Lite, stopka z aramidu, 60 tpi, 700x25c
- Maks. rozmiar opon: 28c
- Rama: Ultralekkie włókno węglowe OCLV Serii 500, rury zoptymalizowane na osiągi Ride Tuned, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów i linek, kompatybilna z DuoTrap S, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Widelec: Émonda SL z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
- Dopasowanie ramy: H1.5 Race
Nasz salon sprzedaży znajduję się w Warszawie przy ulicy Wczasowej 1.
Godziny Otwarcia
Poniedziałek - Piątek 11 - 19
Sobota 10 - 15
Niedziela - Nieczynne
Rowery dostarcza firma kurierska skręcone i wyregulowane w całości, w dużym kartonie. Państwu zostaje skręcenie kierownicy oraz przykręcenie pedałów (jeśli są w zestawie). Obowiązkiem kupującego jest oddać rower na przegląd gwarancyjny w ciągu miesiąca od zakupu do serwisu rowerowego (brak wymogu autoryzacji, ale zalecamy autoryzowane serwisy danej marki).