KROSS VENTO 2.0
Vento 2.0 to rasowa szosa. Może nie szykujesz się jeszcze ) do startów wśród zaawansowanych amatorów, ale z pewnością chciałbyś już zakosztować radości płynącej z poznawania innych amatorów podczas ustawek szosowych. Kross Vento 2.0 to maszyna właśnie dla Ciebie – kiedy o niej myślimy przychodzą nam do głowy takie słowa jak szybkość, komfort, radość i wolność.
Zintegrowana oś, ukryte linki
W Vento 2.0 postawiliśmy na sprawdzone rozwiązania dla osób, dla których kolarstwo szosowe to całkowicie nowy świat. Decydując się na Kross Vento 2.0 rozpoczynasz swoja przygodę z modelem, który zapewni Ci osiąganie znacznie większych szybkości na szosie niż tradycyjny miejski rower. Vento 2.0 ma charakter na tyle uniwersalny, że można go wykorzystywać zarówno do celów sportowych jak i jazdy po mieście w celu szybkiego przemieszczania się. Dlatego – obok aluminium liteUlepszony stop aluminium 6061 jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. tworzącego ramę - zastosowaliśmy w Kross Vento 2.0 grupę Shimano Claris R2000 i mechaniczne hamulce szczękowe Tektro R315. Tym, co jednak zdecydowanie odróżnia Kross Vento 2.0 od swojego poprzednika jest korba ze zintegrowaną osią. Poprawia ona sztywność konstrukcji oraz umożliwia pewniejsze przeniesienia mocy generowanej przez nasze nogi na napęd. Vento 2.0 posiada w niemal w pełni ukryte linki – poprowadzone od klamkomanetek pod owijką, schowane w ramie, by dopiero na ostatnim odcinku móc zobaczyć końcowy fragment pancerza przeciągnięty do tylnej przerzutki.
Estetyka przede wszystkim
Dołożyliśmy wszelkich starań żeby rower prezentował się estetycznie:ygładzane spawy wykonane w technologii smooth welding, wewnętrzne prowadzenie linek oraz rama o niezbyt agresywnej geometrii nawiązująca kształtem do klasycznych rowerów po prostu muszą się podobać. W połączeniu z klasycznymi, 28 calowymi kołami Alexrims AT470 wyposażonymi w 25 milometrowe opony Mitas Syrinx tworzy to doskonały rower dla każdego amatora chcącego spróbować swych sił w nowej dyscyplinie.
- Ulepszony stop aluminium 6061 jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia.
- Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim uzyskiwanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
- Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.
- Sposób malowania polegający na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymagają obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
- W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
- Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
- Wykończenie lakieru: połysk
- Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
- WIDELEC: AL./CARBON
- Skok widelca: BRAK
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- Skok tylnego amortyzatora: BRAK
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO CLARIS R2000
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO CLARIS R2000
- MANETKI: SHIMANO CLARIS R2000
- KORBA: SHIMANO CLARIS R2000
- Koronki: 50T-34T/ (XS- 170MM, S- 170MM, M- 175MM, L-175MM, XL- 175MM)
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO HG50
- Zakres kasety / wolnobiegu: 12-28T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 16
- SUPORT: SHIMANO BSA BB-RS500
- ŁAŃCUCH: SHIMANO HG40
- PIASTA PRZÓD: SHIMANO SORA RS300
- PIASTA TYŁ: SHIMANO SORA RS300
- OBRĘCZE: ALEXRIMS AT470
- OPONY: MITAS SYRINX V80 700X25
- HAMULEC PRZÓD: TEKTRO R315
- HAMULEC TYŁ: TEKTRO R315
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO CLARIS R2000
- TARCZE HAMULCOWE: BRAK
- KIEROWNICA: ALUMINIUM/31,8/ (XS- 400 MM, S- 400 MM, M- 420 MM, L- 420 MM, XL- 440 MM)
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM/ 31,8 (XS- 80MM, S- 80MM, M- 100MM/7°, L- 100MM/7°, XL- 110MM/17°)
- SIODŁO: SELLE ROYAL
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2x350
- STERY: FSA NO.42/ACB 1-1/8"
- CHWYTY: KROSS EVA
- PEDAŁY: BRAK
- SILNIK: BRAK
- BATERIA: BRAK
- WYŚWIETLACZ: BRAK