VENTO CX 4.0
Vento CX 4.0 – rower przełajowy dla wymagających
Kolarstwo przełajowe to nie sport – to styl życia. Agresywna geometria, napęd 1x11 i hamulce tarczowe – tego wymaga się od roweru przełajowego i to znajdziesz w naszym Vento CX 4.0. Niezależnie od tego czy chcesz po prostu jeździć szybko w trudniejszym terenie czy się w nim ścigać nasz Vento CX 4.0 został stworzony po to, żeby Ci to ułatwić. Pomimo podobieństwa do jego szosowego brata został zaprojektowany z myślą o kolarstwie przełajowym. Jest on krótszy, umożliwia zamontowanie szerszej opony, a górna rura jest poprowadzona wyżej by ułatwić jego niesienie gdy zmusza nas do tego teren.
Nowoczesne rozwiązania
Projektując Vento CX 4.0 postawiliśmy na nowoczesne rozwiązania. Rower wyposażony jest w amerykańską grupę Sram Apex w układzie 1x11. Klamkomanetki umożliwiają wygodne dostosowanie odległości dźwigni od kierownicy, dzięki czemu nawet osoby o drobnych dłoniach bez problemu znajdą komfortową pozycję za kierownicą.
Także w przypadku kół i hamulców postawiliśmy na sprawdzone i aktualne rozwiązania. Za bezpieczne i pewne hamowanie w każdych warunkach odpowiadają tarczowe hamulce hydrauliczne z zaciskami wykonanymi w technologii flat mount. Żeby poprawić sztywność konstrukcji oraz zminimalizować ryzyko tarcia tarczy o okładziny hamulcowe postawiliśmy na sztywne osie kół.
Nawet na belgijskie błoto
Kolarstwo przełajowe to niezwykle wymagająca dyscyplina sportu. Vento CX 4.0 zostało stworzone by sprostać wszystkim wyzwaniom jakie mogą czekać na kolarzy uprawiających tą dyscyplinę. Tarczowe hamulce hydrauliczne pomagają utrzymać kontrolę nawet na najbardziej wymagających rundach. Przełożenia dobraliśmy tak, żeby zapewnić zarówno osiągnięcie wysokiej prędkości na płaskim, a jednocześnie ułatwić wspięcie się na wymagające, błotniste podjazdy.
Rama została wykonana z aluminium superlite, dzięki czemu udało się nam osiągnąć niską wagę konstrukcji jednocześnie przy bardzo wysokiej sztywności. By zapewnić wysoką jakość prowadzenia roweru na wszelkich nierównościach wyposażyliśmy go w pełni karbonowy widelec ze stożkową rurą sterową.
- Waga: 10.200
- SILNIK: BRAK
- BATERIA: BRAK
- WYŚWIETLACZ: BRAK
- Materiał ramy: Aluminium, Flat Mount, 12x142mm, Tapered
- Widelec: Carbon, 12x100mm, Tapered
- Tylny amortyzator: BRAK
- Piasta przód: Shimano FH-R7070 (12x100mm)
- Piasta tył: Shimano HB-R7070 (12x142mm)
- Obręcze: WTB ST TCS i19 (622x19c)
- Opony: Mitas X-Field (700x33C)
- OPONY: MITAS X-FIELD 700X33C
- Przerzutka przód: BRAK
- Przerzutka tył: SRAM RIVAL
- Manetki: SRAM APEX
- KORBY: SRAM APEX 1 XSYNC
- Suport: MegaExo Bottom Bracket19mm BB-4000
- Łańcuch: Sram CN-PC-1130
- KASETA / WOLNOBIEG: SRAM 1130
- DŹWIGNIE HAMULCA: SRAM APEX
- HAMULEC PRZÓD: SRAM APEX
- HAMULEC TYŁ: SRAM APEX
- TARCZE HAMULCOWE: SRAM CENTERLINE (160)
- Kierownica: Alumnium (S/M: 420, L/XL: 440mm)
- Wspornik kierownicy: Alumnium (S 80mm,M/L 90mm, XL 100mm, rise 7)
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2x400
- STERY: FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
- CHWYTY: KROSS CEBWEB
- Pedały: BRAK