ROWER SZOSOWY
Cube 780400 Litening C:68 SL 56cm
Stanowiący replikę roweru Team Wanty Litening C:68 SL wspina się tak szybko, że aż wyciska łzy w oczu - nawet jeżeli jesteś w okularach. Poważnie! Ta ultralekka i super sztywna konstrukcja wyścigowa przypadnie do gustu zarówno hobbystom jak i fanatycznym wyścigowcom. Rama zbliża sie do przełamania magicznej bariery 850 gramów, podczas gdy najlepszy osprzęt - w tym cała grupa sprzętowa Dura Ace Di2 i koła Fulcrum - oznaczają, że praktycznie nie ma możliwości na dalsze udoskonalenia.
CECHY PRODUKTU
Widelec: CSL Evo C:68 Full Carbon Technology, 1 1/8 - 1 1/4" Tapered
Łożyska sterowe: FSA Orbit C33 ACB I-t Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/4"
Wspornik kierownicy: FSA ST-OS-97, 31.8mm
Kierownica: FSA SL-K Compact Carbon, 31.8mm
Owijka kierownicy: CUBE Grip Control
Przerzutka tył: Shimano Dura Ace Di2 RD-9070, 11-Speed
Przerzutka przód: Shimano Dura Ace Di2 FD-9070
Klamkomanetki: Shimano Dura Ace Di2 ST-9070
Hamulce: Shimano Dura Ace BR-9000
Korba: Shimano Dura Ace FC-9000, 52x36T, Hollowtech II, 170mm (50/52cm), 172,5mm (54/56/58cm), 175mm (60/62cm)
Kaseta: Shimano CS-9000, 11-28
Łańcuch: Shimano CN-HG900-11
Koła: Fulcrum Racing 44 Aero
Opony: Schwalbe One, Kevlar, 25x622
Siodło: Selle Italia Flite MG
Sztyca podsiodłowa: FSA SL-K, 20mm Setback, 27.2mm
Zacisk podsiodłowy: CUBE Superlight, 31.8mm
Waga: 7.0 kg
Opis ramy:
Jeśli chcesz być najlepszy, nie ma miejsca na kompromisy. W przypadku ramy Litening C:68 SL nie tylko chcieliśmy osiągnąć wyjątkowo niską wagę - dzięki najnowszej technologii C:68, zoptymalizowanym kształtom rur oraz procesowi produkcji C:68 Monocoque Advanced Twin Mould. Chcieliśmy też poprawić sztywność i komfort. Rozciągnięta geometria stworzy niezwykle wydajną pozycję jazdy do szybkiego parcia naprzód, ale pozwala zachować zwrotne prowadzenie. Nasz nowy widelec Litening C:68 łączy największą możliwą wygodę z niewiarygodną precyzją sterowania i bardzo niską wagą.
Opis komponentów:
Tylko najlepsze jest dostatecznie dobre dla Litening C:68 SL. Dlatego wybraliśmy w pełni zintegrowaną grupę elektroniczną Shimano Dura Ace z przełożeniem 2x11 napędzanym przez mechanizm korbowy 52x36T. Aerodynamiczne koła Fulcrum Racing 44 Aero wyzwalają szybkościowy potencjał tego roweru, podczas gdy punkty kontaktu, od kokpitu FSA SL-K po siodełko Selle Italia Flite (na karbonowej sztycy) łączą znakomitą ergonomię z rewelacyjną wygodą, nawet na najdłuższych odcinkach wyścigowych.