Rower Stevens 512 cr-mo Nexus 7
Prezentujemy dzisiaj ciekawy, niecodzienny rower, który powstał jako odpowiedź na co raz większe zapotrzebowanie na rower wielozadaniowy do miasta, z póki co niszowej grupy tzw Urban Racer, czyli miejskich wyścigówek. Jako baza posłużyła rama i widelec MTB niemieckiej marki Stevens, wykonane z cieniowanych rurek cr-mo. Rama dotarła do nas w stanie idealnym, została wypiaskowana i pomalowana proszkowo z zastosowaniem ciekawej techniki: jako baza został położony lakier typu chrom/lustro, a jako finisz, lakier półprzezroczysty w kolorze czerwonym. Efekt końcowy daje bardzo głęboki i wyrazisty kolor, przypominający nie co efekt bombki choinkowej. Błyszczący lakier w połączeniu z matowymi naklejkami bardzo przykuwa uwagę. Rower od początku miał spełniać funkcję poruszania się głównie po mieście, więc zrezygnowaliśmy z klasycznych przerzutek na rzecz niezawodnego systemu Shimano Nexus z siedmioma biegami. Pierwotne przeznaczenie roweru wymusiło zamontowanie napinacza łańcucha, który dopełnia oryginalności konstrukcji. Znalezienie odpowiedniej piasty nie było łatwe, ze względu na małą dostępność piast bez hamulca, a zamontowanie v-brake'ów wykluczało montaż piasty z hamulcem, ponieważ dublowanie hamulca z tyłu zaburzyło by czystość projektu, zarówno optycznie jak i technicznie (co w niektórych konstrukcjach nawet renomowanych producentów się zdarza), po za tym wolnobieg pozwalający na kręcenie pedałami do tyłu to niewątpliwa wygoda w każdym rodzaju roweru. Jako dopełnienie wybraliśmy przednią piastę renomowanego producenta firmy Novatec z łożyskami maszynowymi, oraz obręczy firmy Rodi produkcji hiszpańskiej. Dobór opon sprawił chyba największy problem - pomógł nam jeden z naszych Klientów, miłośnik rowerów typu singlespeed na bazie rowerów górskich, który w swoim codziennym rowerze posiada te same opony. Dzięki dużemu balonowi i wysokości zapewniają bardzo duży poziom komfortu podczas jazdy po mieście, gładki bieżnik pozwala na rozwinięcię i utrzymanie wysokich prędkości również na asfalcie, a duża szerokość bez problemu pozwala na agresywną jazdę również w lesie i po piaszczystych ścieżkach. Dopełnieniem całości są wysokiej jakości komponenty, takie jak sztyca Kalloy Ultra Light, mostek Zoom i kierownica Satori w standardzie FOV 31,8mm (Fat Oversize). Od początku zależało nam na zachowaniu oryginalnej ramy i widelca, ale również na skorzystaniu z najlepszych technologi (frameset pochodzi z początków myślenia o rowerach górskich). Gwintowany widelec pod stery skręcane wykluczał zamontowanie mostka typu ahead, co znowu uniemożliwiało zamontowanie dużo sztywniejszej i mocniejszej kierownicy o powiększonej szerokości montażu 31,8mm. Taką możliwość dało zastosowanie adaptera ze sterów skręcanych na mostek ahead. Dopełnieniem jest bardzo wygodne siodełko Sportourer Zoo w wersji męskiej, wyprodukowane w zakładach Selle Italia we Włoszech, chwyty wykończone brązową ekoskórą oraz pedały zapewniające duży margines przyczepności, ale jednocześnie nie tak agresywne jak typowo górskie. Rower zadowoli również Klientów przykładających uwagę do szczegółów, które przez innych nie zostaną w ogóle zauważone. Przykładem niech będą czerwone nyple obok wentyla, oraz miedziana nakrętka na wentyl (naprawdę długą takiej szukaliśmy), oraz piękne aluminiowe, czarne końcówki pancerzy z logo Jagwire'a. Na rowerze jeździ się naprawdę wspaniale, przełożenie zostało dobrane idealnie, pozwala wykorzystać wszystkie 7 przełożeń (pierwotnie 16z na tylnej zębatce, ostatecznie 19z). Oczywiście rower jest "nowy" (rama odrestaurowana, wszystkie komponenty nowe), została wykonana tylko jazda próbna na dystansie ok300m.
Rower możemy spersonalizować wedle życzenia, zamontować wszystko, od dzwonka, po bagażnik.
Specyfikacja:
Rama |
Rama |
Stevens 512 cr-mo MTB cieniowana
|
Rozmiar ramy |
19 cali
|
Widelec |
Stevens 512 cr-mo MTB
|
|
|
Koła |
Piasta przód |
Novatec NT-751SB 2SB
|
Piasta tył |
Nexus 7 SG-C3000
|
Opony |
Schwalbe Big Ben 26x2,15 Baloon, Raceguard, Safety Line, Performance
dętki Continental AV
|
Obręcze
Nyple i szprychy
|
Rodi Scorpion
szprychy velosteel, nyple mosiężne czarne, aluminiowe czerwone
|
Napęd |
Przerzutka przód |
-
|
Przerzutka tył |
Nexus 7, napinacz
|
Hamulce przód |
Shimano Deore BR-M530
|
Hamulce tył |
Shimano Deore BR-M530 |
Dźwignie hamulca |
Shimano Alivio T4000
|
Manetki |
Nexus 7
|
Korby |
M-wave, zębatka ALU CNC, ramiona alu, 165mm
|
Suport |
Neco, łożyska maszynowe
|
Łańcuch |
Shimano Nexus CN-NX10
|
Wolnobieg |
zębatka 19z
|
Komponenty |
Kierownica |
Satori czarny mat 31,8mm 600mm
|
Wspornik kierownicy |
ZOOM D403G-FOV 31,8mm 100mm |
Wspornik siodła |
Kalloy Alu Ultra Light 400mm
|
Stery |
KULKOWE 1 1/1" neco, uszczelnione
|
Siodło |
Sportourer Zoo Man
|
Chwyty |
VELO PRO-X VLG-851-2AD3 129/92mm BRĄZOWE SKÓRA ECO SKRĘCANE |
Pedały |
Xerama SP-600 Alu Light |
Zakupione przedmioty można odebrać w naszym serwisie rowerowym w Warszawie, przy stacji metra Dworzec Wileński, na tyłach Galerii Wileńskiej - ul. Białostocka 5, lok u4. Ponieważ wysyłka towaru odbywa się w innej lokalizacji, prosimy o telefoniczne potwierdzenie dostępności danej rzeczy na miejscu. Zamówione części i akcesoria można zamontować na miejscu, zgodnie z cennikiem na naszej stronie www.cikloserwis.pl - rabat na usługi dla Klientów z Allegro wynosi 15%.
Dostawa w Warszawie nawet tego samego dnia, za 10zł! Prosimy o kontakt pod numerem 795 827 439
Sprawdź nasze pozostałe aukcje:
|
Za zakupione przedmioty możesz zapłacić na kilka sposobów:
- przelewem na rachunek nr 13 1320 1537 2692 0597 3000 0001
|
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem:
|
|
|