W jaki sposób Specialized zbudował 2020 Specialized Tarmac SL6 Sport Disc, aby być najbardziej kompletnym motocyklem wyścigowym? Zaczęli od ramy Rider-First Engineered ™ z perfekcyjnie dostrojoną jakością jazdy dla każdego rozmiaru, dodanej w poważnej technologii aerodynamicznej, która sprawia, że jest o 30 sekund szybsza na 40 km niż Tarmac SL5, a następnie uczyniła ją o 20% lżejszą. Nic nie jest lżejsze, szybsze i lepiej się prowadzi. Ten Tarmac jest wyposażony w niezawodną specyfikację, która obejmuje mechaniczną zmianę biegów Shimano 105 i szybko zatrzymujące się hydrauliczne hamulce tarczowe, wytrzymałe koła DT R470 Disc i ulubione przez fanów siodełko Power.
- Podczas budowy Tarmac firma Specialized wykorzystała zaawansowane oprogramowanie do optymalizacji kompozytów lotniczych, aby zrewolucjonizować konstrukcję i układ nowego włókna węglowego FACT 9r.
- 500 elementów tworzących 7 różnych rozmiarów z tą samą zestrojoną jazdą - to Rider-First Engineered ™. Specjaliści badają każdą warstwę włókna węglowego na każdym rozmiarze ramy, aby upewnić się, że spełnią się wszystkie jej cele. Aby upewnić się, że uzyskasz idealną jazdę, każda rama ma unikalny harmonogram ułożenia z różnymi układami warstw, orientacjami, ilością materiału w określonych obszarach, a czasem nawet ekskluzywnymi grubościami i typami samego węgla.
- Aerodynamika to najważniejsza rzecz, jaką Specialized może zrobić, abyś był szybszy, ale dzięki Tarmac dodali funkcje aerodynamiczne bez żadnego kosztu masy. Podczas prac rozwojowych odkryto trzy obszary, w których mogliśmy za darmo dodać aerodynamikę - nowy kształt widelca, opuszczone rury tylnego siodła z rurami aero oraz sztycę i rurę podsiodłową w kształcie litery D. Wynik? Tarmac, który jest około 45 sekund szybszy na dystansie 40 kilometrów.
- Zaktualizowana geometria jest oparta na niezliczonych punktach danych Retül i wskazówkach zawodowych rowerzystów. Umożliwiło to Specialized opracowanie geometrii szosowej Performance, która udoskonala połączenie czułego przodu i krótkiego rozstawu osi, co zapewnia natychmiastową reakcję i optymalne przenoszenie mocy.
RAMA
Tarmac SL6, włókno węglowe FACT 9r, Rider-First Engineered ™, gwintowany suport, czyste prowadzenie, oś przelotowa 12x142mm, tarcza flat mount
FORK
FACT 10r carbon, oś przelotowa 12x100mm, flat-mount
PRZEDNIE KOŁO
DT R470 Disc, uszczelnione wkładki, szprychy 14g, 24h
TYLNE KOŁO
DT R470 Disc, uszczelniane piasty nabojowe, szprychy 14g, 24h
INNER TUBES
Presta, wentyl 48mm
PRZEDNIA OPONA
Turbo Pro, 60 TPI, składana stopka, ochrona BlackBelt,
TYLNA OPONA 700x26mm
Turbo Pro, 60 TPI, składany koralik, ochrona BlackBelt, 700x26mm MECHANIZM
KORBOWY
Shimano 105 R7000, HollowTech 2, 11-biegowe
ŁAŃCUCHY
50 / 34t
WSPORNIK DOLNY
Shimano gwintowane
Gear
Shimano 105 R7020 płyta hydrauliczny
Przednia przerzutka
Shimano 105 R7000, lutospawanie na
tylnej przerzutki
Shimano 105 R7000-GS średni wózek
KASETA
Shimano R7000 105 11 prędkości, 11-30t
łańcuch
KMC X11 EL 11 prędkość m / brakujące ogniwo ™
Przedni hamulec
Shimano 105 R7070, dysk hydrauliczny
Tylny hamulec
Shimano 105 R7070, dysk hydrauliczny
Kierownice
specjalistyczne Płytki spadek, 6061, 70x125mm, zacisk 31,8
TAŚMY
Roubaix S Wrap
STEM
specjalistycznej, 3D-stop poddany obróbce plastycznej, 4-śruba, 7-stopniowy wzrost
SIODŁO
Body Geometry Power Sport
WSPORNIK SIODŁA
S-Works FACT carbon 27,2 mm, przesunięcie 20 mm