Najsilniejszy człowiek na świecie raczej nie będzie wyglądał jak Adonis. Będzie dużo większy, bardziej "napakowany". Ale sama masa i objętość mięśni nie wystarczy - człowiek ten musi umieć dźwignąć i rzucić palem, ale też przeciągnąć samolot po pasie startowym. Matematyk zapisałby to pewnie w taki sposób: objętość + wszechstronność = dominacja, czyli dokładnie tak, jak zakładaliśmy zaczynając prace nad modelem Fuse Comp 6Fattie. Nasz nowy 6Fattie Wheel System daje Fuse przyczepność i sterowność na poziomie nieznanym dotąd w hardtailach, a przemyślana konstrukcja została wyposażona w idealnie dobrany osprzęt, byś mógł z łatwością pokonywać nawet najbardziej techniczne szlaki.
- W trakcie prac rozwojowych uznaliśmy, że stop M4 Premium Aluminum sprawdzi się najlepiej. Rama z niską geometrią jest lekka, wytrzymała, zwinna i efektywna na podjazdach oraz przy jeździe w dół. Mogliśmy w niej również zastosować nasz nowy wynalazek: Diamond Stay z kołami/oponami 6Fattie, nie musząc zmieniać charakterystycznych krótkich rur dolnych tylnego widelca, dzięki którym rower jest sterowny i wydajny w trakcie wspinaczki.
- 100/120 mm (w zależności od rozmiaru) skoku widelca SR Suntour Raidon 650+ pochłania wszystkie nierówności, a regulacja odbicia i kompresji umożliwia optymalne dopasowanie.
- Niestandardowy zestaw kołowy WTB Scraper i45, o szerokości 45mm, wykonany ze stopu - łączy siłę i prędkość, nie odkształca się na wybojach, zwiększając przyczepność i stabilność przy niższym wymaganym ciśnieniu opon.
- Opony 650bx3.0" 6Fattie Ground Control mają idealną powierzchnię kontaktu z podłożem, gwarantując przyczepność na zakrętach bez poświęcania efektywności na podjazdach i prędkości przy jeździe w dół.
- Korba Stout XC jest perfekcyjnym elementem każdego napędu, ale niektóre jej zalety, jak mocna konstrukcja ze stopu i solidna oś, docenisz tak naprawdę dopiero przy ostrej wspinaczce i na zjazdach, na których nie sposób uniknąć kontaktu korby z kamieniami i podłożem.
Specyfikacja:
- Rama - Specialized M4 Premium Aluminum, Trail 6Fattie Geometry, fully-butted w/ smooth welds, tapered head tube, tapered seat tube, forged 160mm disc mounts, 148mm thru-axle dropouts, replaceable alloy derailleur hanger
- Widelec - SR Suntour Raidon 650+, air spring, S: 100mm travel, M/L/XL: 120mm travel, compression adjust, rebound adjust, tapered alloy steerer, alloy stanchions, 15x110mm thru-axle
- Stery - 1-1/8" upper, 1-1/2" lower, threadless, Campy style, cartridge bearings
- Mostek - Specialized, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
- Kierownica - Specialized Stout, flat bar, double-butted 6061 alloy, 9-degree backsweep, 4-degree upsweep, 31.8mm
- Chwyty kierownicy - Specialized Sip Grip, light lock-on, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness
- Przedni hamulec - TRP Slate T4, hydraulic disc, 4-piston, metallic pads, 180mm rotor
- Tylny hamulec - TRP Slate X2, hydraulic disc, dual piston, I-spec compatible, Matchmaker adapter, 160mm rotor
- Dźwignie hamulcowe - TRP, hydraulic, tooled reach adjust
- Tylna przerzutka - SRAM X7 Type 2.1, 10-speed, long cage
- Manetki - SRAM X5, 2x10, trigger
- Kaseta - Custom Sunrace, wide range, 10-speed, 11-40t
- Łańcuch - KMC X10L, 10-speed, w/ reusable MissingLink
- Mechanizm korbowy - Specialized Stout XC, forged alloy, 148-specific chain line, PF30, Cr-Mo spindle, 30T, 76mm BCD spider
- Suport - Samox, PF30, sealed cartridge
- Pedały - Alloy, 1 pc. body, 9/16", w/ reflectors
- Obręcze - WTB Scraper i45 650b, double-wall, 45mm inner width, 18mm deep, TCS tubeless compatible, sleeved, 24/28h
- Przednia piasta - Specialized Stout XC Pro 110, disc, alloy, cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 24h
- Tylna piasta - Specialized Stout XC Pro 148, disc, alloy, loose ball bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
- Szprychy - Stainless, 14g, black
- Przednia opona - Specialized 6Fattie Ground Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx3.0"
- Tylna opona - Specialized 6Fattie Ground Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx3.0"
- Dętki - Standard, Presta valve
- Siodło - Body Geometry Henge Comp, thin padding, hollow Cr-Mo rails, 143mm
- Sztyca - TranzX YSP03 dropper, internal cable routing, remote lever, 30.9mm, S: 100mm travel, M/L/XL: 120mm travel
- Zacisk sztycy - Alloy, 31.8mm