Nowy nigdy nie używany S-Works specyfikacja i link do opisu jaki znalazłem poniżej, ale znawcom tematu to raczej zbędne tel. 608586489
S-Works Demo 8 FACT 11-karatowa rama ma 200 mm skoku tylnego koła, ogniwa magnetycznego, tylnego końca 135 mm, ochraniacza dolnej części nadwozia i zawieszenie zaprojektowane dla najtrudniejszych terenów na świecie
W przełomowym partnerstwie zawieszenie Specialized i O? Hlins połączyło siły, aby opracować najlepszą kombinację rowerów i amortyzatorów. Szok TTX22M wykorzystuje opatentowaną, dwururową konstrukcję O? Hlins, aby oddzielić kompresję od odbicia
RockShox Boxxer World Cup ma 200 mm lotu z zawieszeniem pneumatycznym i oferuje ekstremalne możliwości strojenia z wysoką i niską prędkością kompresji i regulacji odbicia, a także oś o średnicy 20 mm Maxle
Całkowicie nowy węgiel DH 795mm Renthal jest lekki i mocny, podobnie jak wersja demonstracyjna 8
Przerzutka tylna 9-biegowa SRAM X0 współpracuje z niestandardową 7-stopniową kasetą Shimano 9-20 dla lekkiej jazdy w trudnym terenie
Niestandardowy mechanizm korbowy SRAM X0 DH z ramionami z włókna węglowego, tarczą 32T, PF30BB i osłoną dla haczyka e13 dla dodatkowego luzu, lekkiej wytrzymałości i zachowania łańcucha
Specialized Butcher DH 26 × 2,5 "miękkie opony dwuskładnikowe oferują doskonałą przyczepność dzięki zatwierdzonemu bieżnikowi Monster Team i obudowie odpornej na uderzenia
Dane techniczne:
Rama: przedni trójkąt FACT 11m, wklejany wkład ze stopu BB i głowica, rozstaw 135 mm trójkąt tylny M5, połączenie magnezu, kompaktowy projekt wyścigu, mocowanie ISCG '05, mocowanie tylnego amortyzatora kasety, osłona tylnej przerzutki, skok 200 mm
Shock: Custom O? Hlins TTX22M, cewka na plecach / piggy back, sferyczne łożysko, kompresja high / low, reb adj., 9,5 × 30 ", S: 76x434lb, M: 84x479lb, L: 92x525lb
Widelec: RockShox Boxxer World Cup, amortyzator Mission Control, sprężyna Solo Air, aluminiowa rura sterowa, comp i reb adj. z regulacją do dołu, 20 mm Maxle DH thru-axle, 200 mm skoku
Pytanie: Specjalny montaż bezpośredni, stop 6061, 4-śrubowe, 31,8 mm zacisk
Kierownica: Renthal DH, nisko rosnący, węglowy, szerokość 780 mm, ośmiopunktowy grzbiet, 6-stopniowy podnośnik, 31,8 mm
Uchwyty: Specjalistyczny uchwyt Sip Grip, lekki zamek, pół-wafelki z aramidem, S / M: regularny, L: XL grubość
Front Brake: Custom Avid Code X0 World Cup, tarcza hydrauliczna, suwmiarka kodująca, wkładka organiczna, stal nierdzewna, wirnik 200 mm
Tylny hamulec: niestandardowy kod Avid X0 World Cup, tarcza hydrauliczna, suwmiarka kodu, wkładka organiczna, nierdzewny osprzęt, rotor 180 mm
Dźwignie hamulcowe: Custom Avid Code X0 World Cup, tarcza hydrauliczna, dźwignia X0, zasięg beznarzędziowy
Przerzutka tylna: SRAM X0, 9-biegowa, krótka klatka
Rear Shifter: SRAM X0, 9-biegowa, spust węglowy / aluminiowy, w / zacisk MatchMaker
Kaseta: Shimano HG-70 Capreo, 7-biegowa, Micro 9-20
Łańcuch: KMC X9 SL, nikiel, wielokrotnego użytku Missing Link
Mechanizm korbowy: SRAM X0 DH, ramiona węglowe, mikro-pojedynczy pierścień 32T, wrzeciono PF30, 165 mm, E.13 SRS
Wspornik dolny: SRAM PF30 DH, powłoka 83 mm
Pedały: Specialized Bennies, korpus ze stopu 6061, zapieczętowana wkładka, zdejmowane szpilki 4.5 mm
Koła: Roval DH 26, tarcza ze stopu, szer. 30 mm w oczkach, 32h
Piasta przednia: Specjalna tarcza Hi Lo, uszczelnione łożyska tłokowe, oś 20 mm, 32h
Piasta tylna: Custom DT Swiss, kompatybilna z Capreo, Star Ratchet, 135 mm, 32h
Szprychy: DT Competition Stainless, 3X przód / tył 20
Przednia opona: Specialized Butcher DH, 26 × 2,5 ", drutówka, miękki podwójny związek, 60 TPI
Tylna opona: Specialized Butcher DH, 26 × 2,5 ", drutówka, miękki podwójny związek, 60 TPI
Siodło: Body Geometry Phenom Comp, drążone szyny Cr-Mo, 143 mm
Sztyca: stop prosty Thomson z zaciskiem 12 stopni, 367 mm
Sztyca słupka: Specjalistyczny 7050 stop twardy anodowany, pojedynczy rygiel, 36,9 mm
http://www.sicklines.com/gallery/showphoto.php/photo/23947/title/specialized-demo-s-works-carboncarbon-red-white/cat/1043