Sprzedam unikatowe Rower Rotwild GT S w rozmiarze M. Powstaly tylko 100 egzemplarzy tego roweru. Mercedes Rotwild GT S kosztował 9990 euro.
Zaledwie ok. 9 Kg
Lekka konstrukcja, dynamika, design i komfort – oto wartości stojące za modelem ROTWILD GT S zainspirowanym przez AMG. Ta wysoko wydajna i profesjonalna edycja specjalna roweru wyścigowego występuje w ilości zaledwie 100 sztuk, doskonale łącząc materiały o wysokich parametrach technologicznych z udoskonaloną technologicznie ramą oraz wyjątkowym designem. Konstrukcja została opracowana z uwzględnieniem profesjonalnych uwag zespołu rajdowego AMG ROTWILD MTB, przygotowującego ten model do najbardziej wymagających tras wyścigowych dla rowerów górskich.
Design ramy został konsekwentnie dostosowany do wytycznych dotyczących lekkości konstrukcji i tłumienia kompresji. Zastosowano rozwiązania wysoko zaawansowane technologicznie, takie jak technologia Carbon Modul Monocoque Technology (MMT2) czy EPS Innermold w celu zwiększenia wydajności użytych włókien węglowych High Modulus Carbon. Dokładne określenie przez inżynierów ROTWILD sztywności ramy poprzedza proces produkcji z wykorzystaniem technologii MMT2, co pozwala na bezpośrednie dostosowanie poziomu komfortu użytkowania ramy karbonowej. Precyzyjne określenie orientacji włókien oraz grubości ścianek przy użyciu technologii EPS Innermold Technology ułatwia bezpośrednią modyfikację właściwości poszczególnych modułów ramy zgodnie z wymaganiami konstrukcyjnymi i badań rozwojowych, efektem czego jest zachowanie super-lekkiej wagi ramy przy maksymalnej sztywności oraz utrzymanie idealnych właściwości tłumiących.
Widelec Formula 33 Factory łączy w sobie niewielką wagę i wysoką sztywność. Jego regulowana kompresja i odbicie wpływają na znaczną poprawę komfortu jazdy ciągłej. Uzupełnieniem jest kierownica i mostek Pro Tharsis Di2 – również wykonane z karbonu – z którymi grupa XTR Di2 zachowuje kompatybilność, jak również zestaw 29-calowych kół karbonowych Crankbrothers Cobalt 11 o unikalnym designie pozwalającym na pracę przy minimalnym wysiłku. Umiejscowienie ciężaru blisko piasty umożliwia szybkie zwiększanie czy zmniejszanie prędkości jazdy.
Ten rower górski wyposażony został w technologię elektronicznego systemu zmiany przełożeń Shimano XTR. Funkcja Multi Shift umożliwia zmianę ilości przełożeń przy jednokrotnym naciśnięciu manetki. Dzięki dodatkowemu trybowi synchronizacji zmiany biegów możliwe jest automatyczna zmiana przełożenia na przedniej przerzutce, przy którym system mechanicznych manetek przechodzi do lamusa. Ta funkcja, która może zostać dostosowana do indywidualnych wymagań, gwarantuje wydajne przeniesienie napędu, krótki ergonomiczny zakres, regulację dotykową, jak również niezawodną, szybką i płynną zmianę przełożeń.
Innym elementem opracowanym specjalnie dla celów wyścigowych są hamulce. Przy swojej całkowitej wadze równej zaledwie 267g, hydrauliczny hamulec talerzowy Formula AMG R1 Racing FCS jest jednym z najlżejszych produkowanych seryjnie hamulców tarczowych dostępnych na rynku. Feeling Control System (FCS) umożliwia regulację położenia punktu kontaktu dźwigni według indywidualnych preferencji użytkownika i potrzeb ergonomicznych bez zastosowania jakichkolwiek narzędzi.
Rama
- Technologia MMT2 CARBON RACE opracowana przez ADP ENGINEERING
- RHS 15 – Zintegrowane stery ze stali nierdzewnej 1,5" / stożkowa główka / tytanowa powłoka
- Zintegrowany suport BB92 PressFit
- Suport ODT (Oversized double tube)
- ACS (Anti Chainsuck Ring)/ Zębatka
- Przednia przerzutka / Bezpośredni montaż
- Mocowanie hamulca 160mm
- Shimano Di2 zintegrowane z przewodami prowadzonymi wewnętrznie
- Wymienne wkłady haków widelca (MDI2) / Bezpośredni montaż