Rower miejski marki Romet model Retro 3 z kolekcji na 2015 rok, zapakowany w karton (wstępnie złożony - ok. 85%).
Aby zachować gwarancję należy skręcić rower w ciągu 7 dni od daty odbioru w autoryzowanym serwisie Romet (ponad 200 punktów na terenie całego kraju) lub w dowolnym, pod warunkiem, że w miejscowości dostarczenia towaru nie ma takiego serwisu. Przy odbiorze osobistym, na życzenie klienta, składamy i przygotowujemy rower do jazdy za dodatkową opłatą 49 zł (po wcześniejszym umówieniu terminu).
SPECYFIKACJA:
- Sygnatura: 1528068
- Kolor: czarny
- koła (cale): 28"
- rama: stalowa
- rozmiar ramy (cale): 21” = L
- widelec: stalowy
- napęd: 3 biegi
- manetki tył, przód: Shimano Nexus 3
- przerzutka tył, przód: Shimano Nexus 3
- mechanizm korbowy: jednorzędowy Cyclone 46T 170 mm
- hamulec tył, przód: Shimano Torpedo / V-brake alu Promax TX-117D
- opony: 700x35C (37-622)
- obręcze: aluminiowe dwukomorowe
- piasta tył, przód: Shimano Nexus 3 / Shimano Dynamo 3N31
- kierownica: Romet Comfort Bar
- sztyca: Romet 28,6mm 300 mm
- wspornik kierownicy: Romet 25,4 mm
- siodło: Romet
- chwyty: skóra eko
- pedały: plastikowe
- wkład suportu: THUN
- lampka przód: Retro buchel na dynamo
- lampka tył: owlet na dynamo
- waga: 16 kg
- Wyposażenie dodatkowe: błotniki, bagażnik, osłona koła, osłona łańcucha, podpórka, dzwonek, odblaski
PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:
City – to grupa rowerów uniwersalnych, szybkich i sprawnych. Każdy szczegół przemyślany pod kątem optymalnego poruszania się po mieście. Wysoka pozycja pozwala na bezstresową obserwację jazdy innych użytkowników ruchu ulicznego. Specyficzna konstrukcja ramy oraz duże koła ułatwiają poruszanie się w gęstej, zurbanizowanej przestrzeni. Ci, którzy wykorzystują rower do przemieszczania się w miastach, docenią komfort jazdy: lekkość, zwrotność, ergonomiczną pozycję ciała oraz relację tułowia do ramion. Atrakcyjne połączenie nowoczesnej elegancji ze zdrowym trybem życia.
Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
PRAKTYCZNE POMIARY:
Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.
Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE]:
- 158 - 168 / 17” - 18” S
- 168 - 178 / 19” - 20” M
- 178 - 185 / 21” - 22” L
- 185 - 193 / 23” XL