Rower miejski marki Romet model Perlle, zapakowany w karton (wstępnie złożony - ok. 85%).
Cena katalogowa: 1599 zł
SPECYFIKACJA:
- sygnatura: 1728226
- kolor: biały
- koła (cale): 28"
- rama: alu 6061 T6
- rozmiar ramy (cale): 16" = M
- widelec: amortyzowany SR Suntour M3010
- napęd: 21 biegów
- manetki tył, przód: Shimano ST-EF500 7 speed / Shimano ST-EF500 3 speed
- przerzutka tył, przód: Shimano ST-EF500 7 speed / Shimano STE-F500 3 speed
- mechanizm korbowy: Shimano FC-TY301 42 / 34 / 24 175 mm
- hamulec tył, przód: Promax TX-117D / Promax TX-117D
- opony: 700×40C
- obręcze: aluminiowe dwukomorowe wzmacniane
- piasta tył, przód: aluminiowa / aluminiowa
- kaseta / wolnobieg: MF-TZ21 14-28 7 speed
- kierownica: Romet Comfort Bar
- sztyca: amortyzowana 27,2 mm 300 mm aluminiowa
- wspornik kierownicy: Romet regulowany 90 mm, 25,4 mm aluminiowy
- siodło: Selle Royal Freeway
- pedały: Feimin FP-833
- waga: 14,5 kg
- dodatkowo w zestawie: dzwonek, odblaski
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE:
w procesie hydroformowania wykorzystuje się olej pod wysokim ciśnieniem, by uzyskać lekkie i mocne rury aluminiowe o wyjątkowych kształtach.
wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów hydraulicznych pozwala na ich ochronę przed warunkami zewnętrznymi i umożliwia tworzenie czystych linii rowerów.
lekki stop aluminium 6061, w którym dzięki procesowi wyżarzania T6 uzyskano korzystny stosunek masy do wytrzymałości.
PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:
City – to grupa rowerów uniwersalnych, szybkich i sprawnych. Każdy szczegół przemyślany pod kątem optymalnego poruszania się po mieście. Wysoka pozycja pozwala na bezstresową obserwację jazdy innych użytkowników ruchu ulicznego. Specyficzna konstrukcja ramy oraz duże koła ułatwiają poruszanie się w gęstej, zurbanizowanej przestrzeni. Ci, którzy wykorzystują rower do przemieszczania się w miastach, docenią komfort jazdy: lekkość, zwrotność, ergonomiczną pozycję ciała oraz relację tułowia do ramion. Atrakcyjne połączenie nowoczesnej elegancji ze zdrowym trybem życia.
Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
PRAKTYCZNE POMIARY:
Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.
Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE] / ROZMIAR RAMY [XS-XL]:
- 148 - 158 / 15" - 16" / XS/S/M
- 158 - 168 / 17” - 18” / S/M/L
- 168 - 178 / 19” - 20” / M/L
- 178 - 193 / 21” - 22” / L/XL