Rower Romet Perlle 1.0 28 16'' M miejski Perle (7679634262)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 11:18 dnia 26.06.2019 r.

Kategoria: Miejskie
Lokalizacja: Warszawa


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Rok produkcji
2015
Materiał ramy
Aluminium
Marka
Romet
Waga (kg)
14800
Stan
Nowy
Kolor
Odcienie brązowego
Hamulce
V-brake
Wyposażenie dodatkowe
Dzwonek
Rozmiar koła (cale)
28
Rozmiar ramy
16 cali
Amortyzacja
Przód
Liczba biegów
21
Rodzaj przerzutki
zewnętrzna

oferta nr 7679634262


Opis

Nowy rower miejski marki Romet model Perlle 1.0 z kolekcji na 2015 rok, zapakowany w karton (wstępnie złożony - ok. 85%).

SPECYFIKACJA:

  • sygnatura: 1528053
  • kolor: beżowy
  • koła (cale): 28"
  • rama: alu 6061 T6
  • rozmiar ramy (cale): 16" = M
  • widelec: amortyzowany SR Suntour M3020
  • napęd: 21 biegów
  • manetki tył, przód: Shimano ST-EF51 7 speed / Shimano ST-EF51 3 speed
  • przerzutka tył, przód: Shimano Altus RD-M280 / Shimano Tourney FD-TZ31
  • mechanizm korbowy: Shimano FC-M131 48/38/28 170 mm
  • hamulec tył, przód: Promax TX-117D / Promax TX-117D
  • opony: 42-622 (700x40C)
  • obręcze: Euroline aluminiowe dwukomorowe wzmacniane
  • piasta tył, przód: alu Joytech RH 754DSE / alu Joytech FH 731DSE
  • kaseta / wolnobieg: Shimano MF-TZ21 14-28 7 speed
  • kierownica: Romet Comfort Bar
  • sztyca: amortyzowana 27,2 mm 300 mm aluminiowa
  • wspornik kierownicy: Romet regulowany 90 mm, 25,4 mm aluminiowy
  • siodło: Selle Royal Freeway 5094
  • pedały: Union 809
  • waga: 14,8 kg
  • dodatkowo w zestawie: dzwonek, odblaski

ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE:

w procesie hydroformowania wykorzystuje się olej pod wysokim ciśnieniem, by uzyskać lekkie i mocne rury aluminiowe o wyjątkowych kształtach.

 wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów hydraulicznych pozwala na ich ochronę przed warunkami zewnętrznymi i umożliwia tworzenie czystych linii rowerów.

lekki stop aluminium 6061, w którym dzięki procesowi wyżarzania T6 uzyskano korzystny stosunek masy do wytrzymałości.

PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:

City – to grupa rowerów uniwersalnych, szybkich i sprawnych. Każdy szczegół przemyślany pod kątem optymalnego poruszania się po mieście. Wysoka pozycja pozwala na bezstresową obserwację jazdy innych użytkowników ruchu ulicznego. Specyficzna konstrukcja ramy oraz duże koła ułatwiają poruszanie się w gęstej, zurbanizowanej przestrzeni. Ci, którzy wykorzystują rower do przemieszczania się w miastach, docenią komfort jazdy: lekkość, zwrotność, ergonomiczną pozycję ciała oraz relację tułowia do ramion. Atrakcyjne połączenie nowoczesnej elegancji ze zdrowym trybem życia. 

Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.

Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.

PRAKTYCZNE POMIARY:

Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.

Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.

WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE] / ROZMIAR RAMY [XS-XL]:

  • 148 - 158 / 15" - 16" / XS/S/M
  • 158 - 168 / 17” - 18” / S/M/L
  • 168 - 178 / 19” - 20” / M/L
  • 178 - 193 / 21” - 22” / L/XL

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.