Rower miejski marki Romet model Angel 3 z kolekcji na 2018 rok, zapakowany w karton (wstępnie złożony - ok. 85%).
SPECYFIKACJA:
- sygnatura: KAT70759
- kod produktu: 1828281
- kolor: niebieski
- hamulec przód: V-brake alu
- hamulec tył: Torpedo
- kierownica: stalowa
- koła / rama: 28" / stalowa
- lampa przód: Basta Echo
- lampa tył: Owlet
- manetki tył: Shimano Nexus 3 speed
- mechanizm korbowy: Cyclone CTL 38T 170 mm
- mostek kierownicy: stalowy
- napęd: 3 biegi
- obręcze: aluminiowe dwukomorowe
- opony: 28×1,75
- pedały: Union SP 877
- piasta przód: aluminiowa
- piasta tył: Shimano Nexus 3
- przerzutka tył: Shimano Nexus 3 speed
- siodło: Romet City
- sztyca: stalowa 27,2 mm 300 mm
- waga: 16,4 kg
- widelec: stalowy
- wyposażenie dodatkowe: komplet oświetlenia, błotniki, bagażnik, podpórka, odblaski, dzwonek
PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:
CITY – to grupa rowerów uniwersalnych, szybkich i sprawnych. Każdy szczegół przemyślany pod kątem optymalnego poruszania się po mieście. Wysoka pozycja pozwala na bezstresową obserwację jazdy innych użytkowników ruchu ulicznego. Specyficzna konstrukcja ramy oraz duże koła ułatwiają poruszanie się w gęstej, zurbanizowanej przestrzeni. Ci, którzy wykorzystują rower do przemieszczania się w miastach, docenią komfort jazdy: lekkość, zwrotność, ergonomiczną pozycję ciała oraz relację tułowia do ramion. Atrakcyjne połączenie nowoczesnej elegancji ze zdrowym trybem życia.
Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
PRAKTYCZNE POMIARY:
Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.
Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE]:
- 158 - 168 / 15” - 17” S
- 168 - 178 / 17” - 19” M
- 178 - 185 / 19” - 21” L
- 185 - 193 / 21-22” XL