Przedmiotem aukcji jest nowy rower firmy Pure Fix model X-RAY. Cena „kup teraz” jest za rower w kartonie. Przy odbiorze osobistym za złożony rower należy doliczyć 49zł.
Specyfikacja:
- sygnatura: KAT67437
- rama: stal hi-ten M 54cm = 21"
- haki ramy: rozstaw 100mm przód, 120mm tył, zintegrowane napinacze łańcucha
- support: Neco uszczelniany, 110.5mm
- stery: 1 1/8 cala (a-head)
- kierownica: Pure Fix alu 25,4 440mm
- mostek: Pure Fix aluminiowy 90 mm
- obręcze: aluminiowe Pure Fix, 700C (28 cali), wys. 45mm
- piasty: Pure Fix flip-flop (ostre koło i wolnobieg), 32 otwory
- zębatki: wolnobieg 16z, ostre koło 16z
- opony: Thicslick Freedom 700 28C
- korba: Pure Fix 165mm, 44T
- łańcuch: KMC
- hamulce: Tektro
- klamki: Tektro RL 570na 2.5 palca
- siodełko: Pure FIx
- wspornik siodła: 25.4mm, 300mm, obejma 28.6mm
- pedały: Wellgo
- kolor: kremowy błyszczący, obręcze miętowo-zielone
- waga: 9,4 kg
- gwarancja: 24 miesiące
Ostre koło – popularna nazwa bezpośredniego przeniesienia napędu stosowanego w pierwszych rowerach, a obecnie w rowerach torowych lub rowerach z takim rodzajem napędu.
Piasta tylnego koła jest połączona na sztywno z zębatką, a dalej poprzez łańcuch z korbą. Rower na ostrym kole ma tylko jedno przełożenie (jedno koło łańcuchowe na korbie, jedno koło łańcuchowe na tylnej piaście). W rezultacie, gdy obraca się tylne koło, ma to bezpośrednie przełożenie na obrót pedałów, nie jest możliwa jazda bez pedałowania np. z górki, tak jak na rowerach z wolnobiegiem, ale można jechać do tyłu albo stać bez podparcia nogą (tzw. stójka).
Rowery Pure Fix wyposażone są w piasty typu Flip-Flop, po jednej stronie koła zamontowana jest „na ostro” sztywna zębatka, a po drugiej wolnobieg. Wystarczy odwrócić tylne koło
Te rowery mają wszystko, czego potrzebujesz do poruszania się po mieście a przy tym są super lekkie i szybkie.
Także w kulturze kurierów rowerowych ten typ pojazdu jest popularny (zwłaszcza zimą), ze względu na jego lekkość, niezawodność (im mniej części tym mniej rzeczy może się zepsuć), względnie niski koszt.
PRAKTYCZNE POMIARY:
Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.
Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.