SPECYFIKACJA:
- Rama CARBON Stevens Superlite UD HMF SL (1.195 kg)
- Kolor Carbon Red
- Rozmiar ramy 58 cm
- Widelec CARBON Cube RACE PRO Taper
- Suport CAMPAGNOLO Power-Torque Os-Fit IC15-PT41 (0,05 kg)
- Korby CAMPAGNOLO Veloce Power-Torque System 172,5 cm FC11-VLB240 (1,05 kg z zębatkami)
- Przednie zębatki CAMPAGNOLO (34-50)
- Manetki CAMPAGNOLO Veloce Power-Shift Ergopower EP15-VLBXC (0,58 kg)
- Przerzutka przód CAMPAGNOLO Veloce 10s braze on FD11-VLB2B (0,15 kg)
- Przerzutka tył CAMPAGNOLO Veloce 10s short cage RD11-VLBXS (0,30 kg)
- Ilość biegów 20
- Kaseta CAMPAGNOLO Veloce UD 10s (11-25) CS9-VLX15 (0,35 kg)
- Łańcuch CAMPAGNOLO Veloce 10s CN11-VLX
- Hamulce ALHONGA Cantilever
- Linki hamulcowe CAMPAGNOLO Ultra-Low Friction
- Piasty MAVIK Aksium Race
- Obręcze MAVIK Aksium Race
- Opony SCHWALBE Racing Ralph 33-622 (28-1,30)
- Wspornik kierownicy RITCHEY Comp
- Stery RITCHEY Pro Zero Drop In Taper 1 1/8''~1,5''
- Kierownica RITCHEY Pro Triple Butted (420mm) 7075 (wgłębienie na linki) (0,259 kg)
- Owijka PRO Sport Control EVA
- Siodło KELLYS Kls Apex
- Sztyca RITCHEY WCS Stubby
OPIS:
Witam,
posiadam na sprzedaż profesjonalny rower przełajowy Stevens Super Prestige (58 cm).
Przy projektowaniu i rozwoju ramy firma z Hamburga współpracowała z czołówką zawodowców kolarstwa przełajowego. Zastosowano wiele innowacyjnych rozwiązań tj. taperowana średnica główki ramy dla wzmocnienia i usztywnienia widelca na najtrudniejszych trasach wyścigów. Zintegrowana sztyca siodła została zaprojektowana, by udoskonalić przeniesienie momentu siły, a zarazem zmniejszyć wagę. Cięgna prowadzone wewnątrz ramy zapewniają niezawodne działanie hamulców i przerzutek, a wzmocniona karbonowa mufa suportu, dzięki swojej sztywności, pozwala na bezstratne przeniesienie siły z korby na opony. Rama jest super sztywna, choć wykonanie w technologii Progressive Damping Control łagodzi najgorsze wstrząsy. Przy wytrzymałości stworzonej z myślą o najbardziej brutalnym terenie i sposobie jazdy, zaskakująco niska jest waga (sama rama w rozmiarze 58 cm to tylko 1,195 kg), nieodbiegająca od dobrych rowerów szosowych.
Grupa Campagnolo Veloce 10s to dzieło włoskich inżynierów, od dawna cenionych za najwyższą jakość, ergonomię i niezawodność. Zastosowanie układu 2x10 zamiast klasycznego 3x7 pozwala na łagodniejszą zmianę i większą ilość skutecznie dostępnych biegów. Technologia wyżłobień na kasecie i przednich zębatkach Micro Precision Shifting zauważalnie skraca czas przeskakiwania łańcucha. Najważniejszym jednak atutem tej grupy jest niewątpliwie najbardziej intuicyjny z pośród konkurencji układ dźwigni zmiany biegów w klamkomanetkach (dźwigienka pod kciukiem przerzuca łańcuch na niższą zębatkę, a pochylana w bok manetka na wyższą). Ergonomiczna budowa, pozwala na bardzo wygodny dostęp do klamek i manetek z pozycji górnej jak i dolnej. Do klamkomanetek w komplecie jest też wkładka, dla osób posiadających duże dłonie.
Rower ten został profesjonalnie zmontowany i wyregulowany z zastosowaniem wielu NOWYCH części. Rama roweru i koła są używane (przejechane ok. 300 km), jednak nigdy nie były używane na zawodach, nie uległy wywrotce, nie mają pęknięć. Rama jest w 100% sprawna, jedyne oznaki użytkowania to drobne odpryśnięcie lakieru na tylnym widelcu i ryski na mufie supportu. Widelec z włókna węglowego właściwie nie nosi śladów użytkowania. Od obręczy odklejają się niektóre naklejki. NOWE CZĘŚCI to: Cała grupa Campagnolo (klamkomanetki, przerzutki, kaseta, korba, support, łańcuch, zębatki) - faktycznie odbyły 2 jazdy próbne po 15 km. Nowe są też stery, siodło, hamulce, klocki, linki, owijka, dętki i opony. Rower jeździ jak marzenie, jest super lekki (całość z osprzętem waży 8,8kg) i ma jeszcze wiele kilometrów przed sobą. Posiadam paragony i dowody zakupu wszystkich części. Powodem sprzedaży są wyjazdy zawodowe, które nie pozwalają na dalsze rozwijanie się w tym pięknym sporcie.
Pozdrawiam i zachęcam do kupna.
W razie pytań, proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny : 516623358