Sprzedaję rower MTB / XC na ramie Peak 29er w rozmiarze S, dla osoby o maksymalnym wzroście do 180 (tyle mam ja, jestem minimalnie za wysoki na nią). Rama jest w stanie bardzo dobrym. Ma sprawdzoną geometrię i bardzo dobre opinie. Rower w obecnej konfiguracji i z dodatkowym wyposażeniem które dodaję sprawdzi się zarówno w maratonach czy wyścigach XC jak i na szlaku. Ma wzmocnione koła, hamulce i opony.
Widelec
- RockShox Recon Gold TK 100mm
- Manetka blokady skoku na kierownicy
- Tapered 1 1/8 - 1 1/2
- Sztywna oś 15mm
- Przebieg od ostatniego pełnego serwisu: ok. 850km, z czego 80 po górach i 50 w Rychlebskich Ścieżkach.
Napęd
- Korby: Shimano Deore
- Przerzutki przód i tył: 2x10 Shimano SLX
- Suport: Shimano
- Kaseta: Deore 11-36
Rama
- Accent Peak 29 17 cali
- Zacisk podsiodłowy PRO
- Rama zabezpieczona przed odpryskami specjalną przezroczystą okleiną na rurkach skośnej, pod pancerzami na główce i na chainstayach
Kokpit
- Kierownica PRO Koryak 710mm
- Mostek PRO Koryak 100mm
- Stery AEST
- Manetki SLX
- Klamki SLX
- Gripy skręcane Answer Stein
Nowe koła
Koła składane przez Daveo.pl w kwietniu 2017. Koszt samych takich kół to ponad 950 złotych. Specjalne piasty umożliwiają niskokosztową konwersję na sztywną oś w tylnym kole w przypadku przyszłej wymiany ramy. Szerokie, wytrzymałe obręcze świetnie przyjmują oponę 2.4.
- Obręcze: DT 512, szerokość wewnętrzna: 25mm
- Piasty: DT Swiss 370, po dokupieniu adapterów (tzw. endcapów) możliwość konwersji piasty tylnej na sztywną oś
- Szprychy: DT Champion
- Opony: 2.4 Continental XKing
- Tylna oś: zacisk DT Swiss RWS Skewer (skręcany, nie szybkozamykacz!)
- Nowe koła! Zabrałem je na dwa testowe wyjazdy w góry: polskie Rudawy i na Czeskie Rychlebskie Ściezki.
Hamulce
- Hydrauliczne Shimano SLX
- Tarcze 160mm
- Klocki Shimano, przód i tył metaliczne i z radiatorem (świeżo wymienione i dotarte)
Siodło
- Sella Italia Nekkar
- Sztyca: PRO LT offset 20mm
Pedały
- Shimano SPD M520
GRATIS W ZESTAWIE
- Opony 2.2 Continental w stanie BDB
- Sztycę karbonową markowaną jako Bontrager XXX
- Koła wysyłam w osobnym specjalnym kartonie
- Błotniki Topeak Defender
Historia roweru
Rower został kupiony w sierpniu 2016 w sklepie rowerowym w Poznaniu, po pełnym serwisie, od tego czasu przejechał mniej niż 1000km, to niewiele przez taki okres (Wg. Stravy pomierzony przebieg to 850 km ale pewno nie zawsze była włączona aplikacja).
Widoczne są otarcia na korbach od butów (typowe dla tego modelu), w jednym miejscu na główce ramy są ślady po pancerzu.
Trochę jeździłem nim po górach, dwa krótkie wyjazdy. Większość przejeździłem po lokalnych płaskich trasach wokół Poznania. W kwietniu wymieniłem klocki na nowe, kupiłem koła i opony 2.4.
Póki co to najbardziej niezawodny rower na jakim jeździłem. Siła hamowania hydraulicznych tarczówek i kultura pracy osprzętu SLX to świetna rzecz. Dla mnie jednak rower typowo XC to nie do końca to czego szukam.
Rower można zobaczyć w Poznaniu.