Do budowy Sody FR2 wybraliśmy bardzo dobre komponenty, dzięki którym rower cechuje się świetnym stosunkiem jakości do ceny.
GŁÓWNE ZMIANY NA 2013:
- rama w rozmiarze L ma dłuższą rurę podsiodłową (432mm zamiast 417mm)
- lżejsza rama (o około 50g)
- dłuższe gripy bolt-on z miękką powłoką mushroom
GŁÓWNE CECHY:
- 100% rama aftermarketowa o regulowanym skoku 152-177mm (6-7”)
- damper Marzocchi Roco R, dropouty pozwalające na regulację długości tylnego trójkąta
- amortyzator Rock Shox Domain R CL o skoku 180mm i grubymi lagami 35mm dający więcej pewności podczas skoków z dużych dropów
- kokpit NS Bikes składający się z: mostka Quark 31.8, kierownicy Terra oraz gripów NS Sam Pilgrim signature z kołnierzem
- napęd 1x8 SRAM X5 z kasetą 11-32t
- napinacz E13 LS1+
- wytrzymałe piasty NS Bikes na łożyskach maszynowych
- hamulce hydrauliczne Avid Elixir 1
- nisko profilowe pedały NS Aerial z wymiennymi pinami
- wytrzymałe obręcze NS Fundamental
- siodełko i sztyca Octane One
- dostępny w 2 rozmiarach M (15.5”) & L (16.5”)
SPECYFIKACJA:
- Rama: Soda FR z regulowanym skokiem 152-177mm (6-7"), customowe rurki A6061-T6, opcja prowadzenia pancerzy wewnątrz ramy
- Damper: Marzocchi Coil R, sprężyna 450, 216x63mm (8.5x2.5")
- Widelec: Rock Shox Domain R CL o skoku 180mm, oś 20mm, rura sterowa 1-1/8"
- Stery: FSA Orbit 1.5B ZS, kulkowe
- Mostek: NS Quark 31.8
- Kierownica: NS Terra
- Gripy: NS Sam Pilgrim signature bez kołnierzy
- Hamulce: Avid Elixir 1 180mm tył, 200mm przód
- Manetki: SRAM SX4 8spd
- Przerzutka: SRAM X5 średni wózek
- Suport: Truvativ Howitzer 73 mm
- Korba: Truvativ Ruktion, stalowa zębatka 36T, 170mm
- Napinacz: E13 LS1+
- Łańcuch: KMC Z-72, 1/2"x3/32"
- Kaseta: Sram PG-820, 11-32
- Obręcze: NS Fundamental
- Piasty: NS Rotary 20 Disc (łożyska maszynowe), NS Rotary Cassette (łożyska maszynowe, aluminiowa kaseta)
- Szprychy: czarne z nyplami 14mm
- Opony: Kenda Kinetics 26x2.35
- Sztyca: Octane One 30.9
- Siodełko: Octane One Rocker
- Pedały: NS Aerial (łożyska kulkowe)
- Waga: ~18.1 kg (rozmiar M)
GEOMETRIA (z widelcem 180mm / 565mm):
- Długość górnej rury: M:548mm (21.6") L: 564mm (22.2"),
- Długość górnej rury(mierzona poziomo) przy skoku 180mm / widelcu 565mm M: 576mm (22.7") L: 596mm (23.5")
- Reach: M: 405mm L: 425mm
- Stack: M: 580mm L: 580mm
- Długość tylnego trójkąta (CS) ze skokiem 152mm / 6": długi CS / krótki CS – regulacja 417-433mm (16.4"-17")
- Długość tylnego trójkąta (CS) ze skokiem 177mm / 7": tylko długi CS 433mm (17")
- Długość rury podsiodłowej: M: 393mm (15.5"), L: 432mm (17")
- Kąt główki: 65.5° (180mm skoku / widelec 565mm)
- Kąt rury podsiodłowej: 70° (180mm skoku / widelec 565mm)
- Wysokość suportu: +13mm / 353mm (180mm skoku)
- Rozstaw osi przy skoku 180mm / widelec 565mm: M: 1131mm (krótki CS) 1146mm (długi CS), L: 1150mm (krótki CS) 1166mm (długi CS)
SPECYFIKACJA RAMY:
- Damper: 216x63mm (8.5x2.5"): hardware do montażu: przód 22.2 x 8 mm, tył 32 x 8mm
- Główka: tapered 1.5 ZS (56mm ID/44mm ID), wysokość 115mm
- Kompatybilny z widelcami w standardzie 1-1/8" lub tapered 1.5 - 1-1/8"
- Piasta tył: 135x10mm wyłącznie bolt-on. Opcjonalnie 135x12mm pod Maxle (wkładki haków dostępne osobno)
- Standard montażu hamulców tarczowych: IS-2000
- Suport: standard mtb English 1.37x24tpi, szerokość 73mm, ISCG-05
- Przerzutka tył: wymienny hak przerzutki w komplecie
- Przerzutka przód: brak
- Możliwość poprowadzenia przewodów wewnątrz ramy
- Sztyca/zacisk: 30.9mm / 34.9mm
- Opona: 26 x 2.5"
- Waga (bez dampera): ~3.35kg