Mam do sprzedania używaną, gotową do jazdy szosę.
Rower składałem na nowej ramie zakupionej w 2013 roku. Największymi zaletami roweru są koła FULCRUM RACING 7, aluminiowa rama ze szlifowanymi spawami oraz niezniszczalny osprzęt CAMPAGNOLO.
Link do większej ilości zdjęć:
https://drive.google.com/drive/folders/1zk6zaXjzZ25uUY6Wldief3ZFOeQZFTvZ?usp=sharing
Rower jest na legendarnym osprzęcie CAMPAGNOLO XENOIN 9s, bez nietypowych części/części noname.
Posiada świetne siodełko Sele Italia oraz świeżo wymieniane:
-opony
-owijki
-łożyska w kołach
Rozmiar ramy ujęty jest na zdjęciach. Ja mam 180 cm i pasuje całkiem dobrze.
Sprzedaję rower, ponieważ przesiadam się na karbonową ramę na najnowszym osprzęcie 105.
OSPRZĘT
RAMA: Aluminiowa niemiecka rama CORRATEC Racetech Two ze szlifowanymi spawami dzięki czemu rama prezentuje się świetnie.
KOŁA: FULCRUM Racing 7 (piasty miały wymienione łożyska w marcu i przejechały tylko 4 tyś. km,) z wysokim stożkiem.
MOSTEK: Deda
SIODEŁKO: Sale Italia
Klamko manetki: Campagnolo Xenon 9s
PRZERZUTKA TYŁ: Campagnolo Xenon 9s
PRZERZUTKA PRZÓD: Campagnolo Veloce
KASETA: Campagnolo Veloce
KORBA: Campagnolo Xenon
ŁAŃCUCH: Campagnolo Record
HAMULCE: Tektro (dodaję gratis nowe okładziny bo z przodu klocki już powoli się kończą)
OPONY TYŁ/PRZÓD: VIttoria Zaffiro (nowe- mają przejechane około 300 km)
OWIJKA: PRO (nowa- maja przejechane około 300 km)
KLOCKI HAMULCOWE: FORCE
Pedały: SPD M540 (lepsza wersja 520)
Rower do obejrzenia na Bielanach.