Witam,
Na sprzedaż moje oczko w głowie :)
--> GALERIA ZDJĘĆ: https://1drv.ms/u/s!ArzM5-_JZss_gohSMXwT7z5iUQsFzQ?e=KUHYFx
Scott Spark 730 - rower MTB do XC, który dzięki pełnemu zawieszeniu FOX i manetce CTD ma 3 różne charaktery!
C - Climb - pełna blokada przodu i tyłu - mamy sztywniaka!
T - Trail - pięknie wybiera ale nie buja. Pozwala szybko pokonywać lasy, asfalty i najróżniejsze trasy XC
D - Descent - progresywne 120mm skoku z przodu i z tyłu pozwala na zjazdy najtrudniejszymi górskimi ścieżkami!
Specyfikacja oryginalnego roweru dostępna na stronie Scotta: https://www.scott.pl/produkt/161/483/rower-spark-730/
(lecz mój ma sporo zmian o których poniżej)
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
> Rama: Rozmiar ramy: L (idealna pod wzrost 173-190+ cm. Aktualnie siodełko ustawione na przekrok 89cm i 180cm wzrostu)
Główna rama carbon HMF. Tylny trójkąt z aluminium. Wymienione łożyska i piwoty na nowe.
> Napęd: Shimano XT M8000 2x11 (manetki, przerzutki, kaseta, linki optislick) + topowy łańcuch Wippermann conneX 11sX ok 0,3%
> Amortyzacja: FOX świeżo po pełnym przeglądzie w autoryzowanym serwisie Bicykleta (gumki, oleje). Przedni amor dostał NOWY lepszy tłumik CTD! +nowe naklejki pod kolor (niebieskie)
> Hamulce: Shimano XT M785 + tył nowa tarcza + przód prawie nowa tarcza
> Korba: Shimano XT M785
> Suport: Token Ninja
> Koła: NOWE kompletne Syncros XR 2.5 na piastach DT Swiss pochodzące ze Sparka 720. NOWE opony Schwalbe Racing Ralph (0km)
> Sztyca carbon: lakier bezbarwny się łuszczy. Można wyczyścić i przemalować.
> Siodełko: Merida F-Way
> Gripy ESI
> Kierownica NOWA PRO Koyak Di2 ready
Rower używany jako 3-ci, który większość dystansu od zeszłego roku zrobił w ciepełku na trenażerze w zupełnie innej specyfikacji. Inny damper, amortyzator, koła Mavic, napęd XTR, itp. Ostatnie 3 miesiące to już tylko jazda na szosie. Większość elementów tego roweru po prostu leżała u mnie w szufladach lub na półce :)
---> Przed wystawieniem na sprzedaż rozkręcony do ostatniej śrubki, wyczyszczony, przesmarowane łożyska, łańcuch ze świeżym olejem, hamulce przelane nowym olejem. Wszystko pedantycznie poskładane!!!
...a teraz uczciwie do wad roweru: Niestety rama ma trochę otarć i odprysków co starałem się uchwycić na zdjęciach. W żadnym stopniu nie wpływa to na trwałość roweru ale jak ktoś jest dużym estetom to na początku można zwrócić na to uwagę. Po chwili jazdy już się zapomina ;)
=> GALERIA ZDJĘĆ: https://1drv.ms/u/s!ArzM5-_JZss_gohSMXwT7z5iUQsFzQ?e=KUHYFx
Rower do obejrzenia w Warszawie na Ursynowie (ul. Alternatywy)
Cena do symbolicznej negocjacji.
Nowy na znacznie słabszych częściach kosztował 12 000.
Pozdrawiam