Cześć.
Do sprzedania mam rower złożony wiosną 2019 ( jeżdżony głównie przez lato 2019 )
Większość podzespołów jest nowych, zakupionych wiosną 2019, jeżdżone głównie latem, więc przebieg minimalny.
Użytkowany amatorsko, część asfalt, część las.
Rower złożony na ramie Accent Peak 27,5" Alu w rozmiarze M, dł. rury pod siodłowej - 480mm.
W rowerze jest kilka części użytych z mojego poprzedniego roweru, a był nim Bergamont Roxtary LTD Alloy 27,5 " 2015. Kupiony jako nowy i używany przeze mnie tylko rekreacyjnie.
( WIĘCEJ ZDJĘĆ W PEŁNEJ ROZDZIELCZOŚCI OBRAZU mogę wysłać na maila ).
Poniżej link do specyfikacji Bergamont Roxtary LTD Alloy 2015 :
https://bouticycle.com/Roxtar-LTD-alloy-5068
Z Bergamonta zostały użyte:
- amortyzator przedni Manitou Marvel Comp 27.5 ABS 100mm z regulacją amortyzatora manetką z kierownicy.
Amortyzator obecnie jest dopiero co po przeglądzie, przegląd wykonany w dn. 06.12.2019r. ( po przeglądzie amorka, rower jeszcze nie jeżdżony )
- hamulce hydrauliczne z manetkami Shimano BR-M506 przód i tył ( obecnie przednie klocki po wymianie na jesieni 2019, minimalny przebieg, tylne klocki po dwóch sezonach, tarcze hamulcowe 160mm założone na początku lat 2019r.
- manetki Shimano SLX SL-M670,
- piasty SunRingl,
- obręcze BGM RYDE COMP 650B
( opony były wymienione na Continental Race King 27,5 x 2.2 530g. zwijana.
Opony po 2 sezonach, w b.d. stanie.
Rower użytkowany rekreacyjnie.
Opony są na dętkach.
Siodełko Royal Avio.
Kierownica.
Mostek.
Powyższe części pochodzą z mojego Bergamonta Roxtary LTD Alloy 2015, którego użytkowałem od nowości.
Poniżej informacje o nowych częściach.
Nowe części zakupione na wiosnę 2019, eksploatowane głównie latem 2019r.
Części zakupione jako nowe, z polskiej dystrybucji, w profesjonalnych sklepach rowerowych.
Przebieg około 600 - 800 km.
Część tras na asfalcie, część w terenie leśnym, rekreacyjnie.
Rama Accent Peak aluminium 27,5 " w rozmiarze M o kolorystyce czarno czerwonej w macie, zakupiona na wiosnę 2019.
Rozmiar ramy określony przez producenta, to M.
Rura pod siodłowa - 480mm.
Wg. tabeli do której podałem link poniżej oraz rozmiaru rury pod siodłowej, rozmiar M można określić w calach jako 19 " ( orientacyjnie od 175 do 185cm wzrostu. Znaczenie ma również dł. nogi użytkownika ) :
https://www.rozmiar.com/rozmiary-ram-rowerowych.php
Poniżej link do ramy, jej geometrii, parametrów:
https://velo.pl/czesci/ramy/ramy-mtb/accent/peak-275
- napęd XT ( zakupiony na wiosnę 2019, użytkowany latem 2019 )
- korba XT dwie tarcze: 24 / 38 T ( zakupiona wiosną 2019 jako nowe, użytkowana latem 2019 )
- kaseta XT 11-36 T ( zakupiona wiosną 2019 jako nowe, użytkowana latem 2019 )
- łańcuch XT, brak oznak rozciągnięcia ( zakupiony wiosną 2019 jako nowe, użytkowany latem 2019 )
- przerzutka przednia XT ( zakupiona wiosną 2019 jako nowe, użytkowana latem 2019 )
- przerzutka tylna XT 10rz 11-36T ( zakupiona wiosną 2019 jako nowe, użytkowana latem 2019 )
- suport ( zakupiony wiosną 2019 jako nowy, użytkowany latem 2019 )
- stery ( zakupione wiosną 2019 jako nowe, użytkowane latem 2019 )
- sztyca ( zakupiona wiosną 2019 jako nowa, użytkowana latem 2019 )
- obejma sztycy ( zakupiona wiosną 2019 jako nowa, użytkowana latem 2019 )
- linki, pancerze, ( wymienione na wiosnę 2019, jako nowe, użytkowane latem 2019 ),
- tarcze hamulcowe przód i tył zakupione na wiosnę 2019, jako nowe, użytkowane latem 2019 )
- klocki przód nowe, wymienione na jesieni 2019, tylne klocki wymienione na nowe w zeszłym sezonie, czyli 2018r.
- linka, pancerze sterujące blokadą amortyzatora, wymienione 06 grudnia 2019 r. wraz z przeprowadzonym przeglądem amortyzatora i wymiana oleju. Sprawna manetka sterująca amorkiem.
Przegląd amortyzatora w profesjonalnym serwisie, z potwierdzeniem wykonanych czynności serwisowych oraz FV.
Powyższe podzespoły głównie Shimano oraz Accent.
Pytania ? Zapraszam na maila/ priv.
Rower nosi drobne ślady użytkowania, drobne ryski, otarcia. Normalne ślady użytkowania. Rower nie ma uszkodzeń, rama nie jest uszkodzona, nie była nigdy naprawiany, jest prawie jak nowa.
Rama zakupiona na wiosnę 2019, jako nowa w profesjonalnym sklepie rowerowym.
Lakier matowy.
Szczerze polecam, rower złożony profesjonalnie, precyzyjnie z dokładnością o szczegóły.
Napęd wysokiej klasy, odpowiednio dobrany, świetnie sprawdza się w terenie wymagającym jak również na szosie podczas dojazdów i nie tylko.
Rower do obejrzenia w Warszawie, Legionowie lub okolicy.
Szczerze, szczerze polecam.