KAŻDY MOŻLIWY TEREN
JAZDA WYPEŁNIONA ZABAWĄ
Jazda na rowerze to czysty fun - mieliśmy to na uwadze tworząc ten model. Zawieszenie MultiTrac i lekkie koła 29” to zwiastun uśmiechu na ustach. Rift Zone 29 to rower do dobrej zabawy stworzony dla każdego kto lubi wyjechać poza szlak, cieszy się każdą sekundą w powietrzu i kończy jazdę z bananem na twarzy. To rower na każdy teren, jakością znacznie wykraczającą poza cenę.
Rift Zone 1 29'' idealnie wprowadzi Cię w świat rowerów z pełną amortyzacją, które "więcej wybaczają". Jest on też jednocześnie doskonałą bazą do dalszej rozbudowy.
PEŁNE ZAWIESZENIE
Dla większości użytkowników rower z pełną amortyzacją to najlepsze rozwiązanie aby wycisnąć jak najwięcej na trasie. Marin wciąż jest liderem, jeżeli chodzi o pełne zawieszenie, począwszy od 1993 roku i kolekcji F.S.R., aż do dziś do rewolucyjnego roweru Wolf Ridge. Konstruujemy każdy rower dla maksymalnej frajdy z jazdy używając zaawansowanej kinematyki zawieszenia, napędów jednorzędowych, przewodów schowanych w ramie oraz progresywnej geometrii, pozwalającej na zachowanie pełnej kontroli.
SPECYFIKACJA
FRAME
Series 3 6061 Aluminum Frame, 27.5” Wheels, 120mm Travel, MultiTrac Suspension Platform, 141 Boost Spacing (upgradable to 148x12), 73mm Threaded BB w/ ISCG05 Tabs
FRONT SUSPENSION
RockShox Recon Silver RL 27.5", 130mm Travel, Solo Air, Compression and Rebound Adjustment, Alloy Tapered Steerer, Fast Black Uppers, 110x15mm Boost Spacing, Maxle Stealth, 37mm Offset
REAR SUSPENSION
X-Fusion O2 Pro R, Custom Tune, 210x50mm, M8x25mm Hardware Top and Bottom
RIMS
Marin, Double Wall Alloy, 29mm Inner, Pinned Joint, Disc Specific, 32H, Tubeless Compatible
HUB, REAR
Shimano HB-MT200B, 141 QR, Centerlock, Standard Freehub Body
HUB, FRONT
Shimano HF-MT400B, 110x15mm, Centerlock
SPOKE, NIPPLES
14g Black Stainless Steel
TIRES
Vee Tire Crown Gem 27.5x2.3", Dual Control Compound, Tubeless Ready
DERAILLEUR, REAR
Shimano Deore, 11 Speed, SGS
DERAILLEUR, FRONT
-
SHIFT LEVER
Shimano Deore, 11-Speed, SL-5100R
CRANKSET
Marin Forged Alloy, Integrated Steel 32T Narrow Wide Chainring, Boost Spacing
BOTTOM BRACKET
External Sealed Cartridge Bearing
CHAIN
KMC X-11 Silver and Black
CASSETTE
SunRace, 11-Speed, 11-51T, ED Black
BRAKE, FRONT
Shimano BR-MT200 Hydraulic Disc, 180mm Rotor
BRAKE, REAR
Shimano BR-MT200 Hydraulic Disc, 180mm Rotor
BRAKE LEVERS
Shimano BL-MT201 Hydraulic
HANDLEBAR
Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780mm Width, 28mm Rise, 5º Up, 9º Back
STEM
Marin 3D Forged Alloy, 35mm
GRIPS
Marin MTN, Closed End
HEADSET
FSA No 57E, Semi-Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8" x 1 1/2”
SEATPOST
Marin Alloy, 30.9mm
SADDLE
Marin Speed Concept
PEDALS
-
EXTRAS
Closed 9-12 Thru-Axle QR System
Specifications, pricing, and availability are subject to change without notice.
TECHNOLOGIA ZAWIESZENIA MULTITRAC
MultiTrac to uznany tylni system zawieszenia dopracowany przez lata jazd i testów po to, aby osiągnąć balans pomiędzy pokonywaniem dziur a efektywnym pedałowaniem.
Zawieszenie zapewnia progresywne przełożenie dampera na małych nierównościach, ale również gwarantuje pełną kontrolę na dużych kamieniach i dropac
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Wszystkie modele są wyposażone w wewnętrzne prowadzenie przewodów razem w przewodem tylnej przerzutki aby uniknąć zaczepienia o patyki.
SZTYWNA OŚ 148X12MM
Tylna oś ma szerokość w standardzie boost 148x12 mm. Razem z przednią piastą, tylna zwiększa sztywność i wytrzymałość roweru oraz daje możliwość rozbudowy roweru w przyszłości.
SZYBKOZAMYKACZ 9-12 W WERSJI 1
Rift Zone 27.5 1 jest wyposażona w oś 141x9mm, którą można w przyszłości rozbudować do standardu Boost 148x12mm. Daje to więcej opcji, jeśli zdecydujesz się przenieść swój rower na wyższy poziom.
TABELA CIŚNIEŃ ZAWIESZENIA
USTAWIENIA DAMPERA
Zalecane ugięcie wstępne (sag) = 30%/15mm
Krok 1: Ustaw prawidłowe ciśnienie w tylnym amortyzatorze.
Krok 2: Usiądź na rowerze i kilkukrotnie ugnij zawieszenie (*w pełnym wyposażeniu do jazdy).
Krok 3: Przesuń O-ring do uszczelki i usiądź na rowerze, a następnie ostrożnie zejdź, BEZ BUJANIA zawieszeniem.
Krok 4: Zmierz sag (od o-ringu do uszczelki dampera). Jeśli nie pokrywa się z zalecaną wartością, powtórz poprzednie kroki.
Krok 5: Wyreguluj tłumienie powrotu w celu uzyskania właściwej kontroli.
USTAWIENIA WIDELCA
Marin zaleca, aby przednie i tylne zawieszenie działało w zrównoważony sposób
Krok 1: Po ustawieniu sagu tylnego zawieszenia, napompuj widelec do ciśnienia zalecanego przez producenta.
Krok 2: Równomierne uginaj zawieszenie dociążając i odciążając rower, aby sprawdzić, czy widelec i damper działają podobnie. Jeśli przód nie ugina się równo z tyłem, zwiększ lub zmniejsz ciśnienie w widelcu.
Krok 3: Gdy zawieszenie ugina się w zrównoważony sposób, wyreguluj tłumienie powrotu w celu uzyskania właściwej kontroli.
X-FUSION O2 PRO R