Rower MTB DIRT SE BIKES Maniacc Flyera
Promocja z 2699zł
2019 + PEGI
Nowością w tym roku jest pojawienie się Maniacc Flyera na gorąco i wypalenie wszystkich cylindrów. A może powiemy o wypaleniu dużych opon 27,5+! Zbudowany z ponad gabarytowych opon Vee x SE Speedsterster 27,5 "x 3,0" oraz z hamulcami tarczowymi z przodu i z tyłu, ten rower jest prostym maniakiem. Niezależnie od tego, czy będzie to podnoszenie na ulicach, rampach, ziemi, czy cokolwiek, co można przed nią rzucić, nie ma możliwości zatrzymania Flyera Maniacc.
A dzięki Retro stylowi rower będzie najładniejszy !
Najlepszy i nie powtarzalny !
- Lightweight 6061 aluminum floval tubing frame with Euro bottom bracket and SE Wave dropouts
- Double-wall rims with sealed bearing rear hub
- Blocks Flyer seat with grippy top cover
- SE Bikes Life grips with rubber end plugs and donuts
- Retro top-load stem with hidden top cap for a clean look
- 3-pc tubular cranks with custom SE Racing sprocket
- SE padset, SE Bikes Life number plate, SE Wheelie pegs, and alloy valve caps included
- Model year: 2019
- Color: Black
- Brand: SE Bikes
- Name: Maniacc Flyer 27,5+
- Weight: 15.64 kg / 34.5 lbs
- Main frame: 6061 Aluminum Floval Tubing, Symmetrical Rear End, Disc Brake Tabs, Euro 73mm Bottom Bracket, 142mm Spaced SE Wave Dropouts
- Fork: Landing Gear, Cr-Mo, 430mm Axle to Crown, 39mm Offset, 110mm Spaced Dropouts, Disc Brake Tabs
- Brake levers: Tektro MT2.1, 2-Finger Alloy Front & Rear
- Brakeset: Tektro MD-280, Mechanical Disc, 160mm Rotors Front & Rear
- Handlebar: Big Honkin' Cruiser Bar, 30'' x 6'', 10° Backsweep, 1° Upsweep
- Crankset: SE 3-pc Cr-Mo, 175mm, Euro-Sealed Bearing Bottom Bracket, 155mm Spindle Length, 19mm Spindle Diameter, 33T SE Sprocket
- Seat post: Race Rocker Micro-Adjust Alloy, 27.2mm
- Headset: Tange 1-1/8'' Threadless
- Pedals: FPD Alloy Platform, Cr-Mo Axle
- Stem: Retro Alloy Top-Load, 55mm Reach
- Chain: KMC S1
- Wheelset: Alloy 36H Nutted Hubs, Sealed Rear, 110mm Front Hub & 142mm Rear Hub, w/ 42mm Double-Wall Disc Rims, 16T Cassette, Stainless Spokes
- Tape/Grip: SE Bikes Life Grips w/ SE Rubber End Plugs & Donuts
- Saddle: SE Maniacc Flyer Seat w/ Super Grippy Top Cover
- Tires: Vee Tire Co x SE Racing Speedster, 27.5'' x 3.0'' Front & Rear
- Fenders: Alloy, 31.8mm Inner Diameter
- Misc.: SE Bikes Life Number Plate, SE Bikes Padset, Alloy Valve Caps, SE Chain Tensioners
- Type: Bike
- Detail Color: Black
- Material: Alu
- Gender: Herren
TOP TUBE, ACTUAL 22.9"
SEAT TUBE, CENTER TO TOP 16.1"
SEAT TUBE ANGLE 73°
HEAD TUBE ANGLE 71°
CHAINSTAY LENGTH 17.8"
WHEELBASE 43.2"
BOTTOM BRACKET HEIGHT 12.4"
STANDOVER 30.5"
SUGGESTED RIDER SIZE 5'3"+ (150cm+)
STEM 55mm
HANDLEBAR WIDTH 30"
CRANK 175mm
WHEEL SIZE 27.5"
SEAT POST DIAMETER 27.2mm
W słoneczny jesienny dzień w 1970 roku, na pustym parkingu w Long Beach w Kalifornii, młody Szkot Breithaupt zorganizował pierwszy w historii wyścig BMX. W wieku 14 lat założył Towarzystwo Rowerowe United Motocross (BUMS) i wkrótce wyprodukował pierwsze Mistrzostwa stanu Kalifornia w 1972 roku. Od projektowania torów BMX i promowania wyścigów po publikacje BMX i kierowania zespołami wyścigowymi, Szkot grał jako integralna całość.
W 1977 założył firmę Scot Enterprises, a wkrótce potem SE Racing się urodził. STR-1, znany obecnie jako Quadangle, był pierwszym motocyklem SE, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, a tuż za nim zastosowano stopową rurę rozpryskową PK Ripper - pierwotnie nazwaną JU-6. W tym czasie Perry Kramer, najlepszy zawodnik zespołu SE, nalegał, aby klin był przyspawany do złącza górnej rury pod kątem wytrzymałości. Po zakończeniu redesignu ramek stał się on autorskim modelem Perry'ego, "PK Ripper", i stał się najbardziej legendarnym rowerem BMX wszechczasów. Szybko do przodu prawie 40 lat, a SE wciąż się rozwija. Kontynuujemy produkcję innowacyjnych, zmieniających rynek motocykli, takich jak PK Ripper Elite XL, Gaudium i Big Ripper. I nigdy nie tracąc z oczu naszych korzeni, nasza popularna linia retro łączy w sobie klasyczny wygląd oldschoolowy z nowoczesną geometrią.
Szybko do przodu prawie 40 lat, a SE wciąż się rozwija. Kontynuujemy produkcję innowacyjnych, zmieniających rynek motocykli, takich jak PK Ripper Elite XL, Gaudium i Big Ripper. I nigdy nie tracąc z oczu naszych korzeni, nasza popularna linia retro łączy w sobie klasyczny wygląd oldschoolowy z nowoczesną geometrią.