Sprzedam rower GT I-drive 3.0, klasyk z innowacyjnym systemem amortyzacji pozwalającym odizolować wpływ pracy zawieszeni na kręcenie korbą.
Rama: GT I-drive 3.0 Aluminium 6061 rozmiar M (długość od osi suportu do zacisku sztycy 510mm) - mocowanie zacisku hamulca tarczowego w standardzie IS
Amortyzator: RST Delta Pro (elastomer + spreżyna i tłumienie powietrzne), skok 3,5"; mocowanie zacisku hamulca tarczowego w standardzie IS. Regulacja działą poprawnie. Amortyzator przemalowany z pomarańczowego na czarny plus nowe naklejki. Przed wystawieniem ogłoszenia zrobiony pełny serwis.
Damper: Shock works - dual air
Hamulec przód: Alhonga V-brake
Hamulec tył: Shimano Deore XT V-brake BR-M739
Klamki hamulcowe: Tektro V-brake
Korba: Shimano Deore LX FC-M569 4 ramienna 42-32-22 (na życzenie mogę zamienić na korbę Bontrager 44-32-22 wraz z suportem na ISIS)
Kaseta: Shimano SLX CS-HG80-9 11-32 9rz
Łańcuch: Shimano HG
Przerzutka przód: Shimano STX-RC FD-MC36
Przerzutka tył: Shimano Deore LX RD M570
Manetki: Shimano Deore XT SL-M750 3x9
Pedały: VP 103 + bloki (bez śrub mocujących)
Koła: Bontrager Superstock
Kierownica: Ritchey AL6061-T6 590mm
Mostek: KORE
Sztyca: Bontrager
Siodło: Fizik Nisene
Gripy: No name skręcane
Stery: Headset
Opona przód: Maxxis Rendez 26x2,1
Opona tył: Maxxis Larsen TT zwijana 26x2,0
Niedawno wymieniony dogbone na nowy z tulejkami teflonowymi od BETD
Zmodyfikowane prowadzenie linki przedniej przerzutki przez wyeliminowanie ślizgu pod suportem i zastąpienie go pancerzem z delikatnym łukiem przez co na manetce podczas wrzucania na wyższy bieg jest znacznie mniejsza siła potrzebna.
Rower ma swoje lata i nosi ślady użytkowania, w tym coś co wygląda jak delikatne pęknięcie na tylnym wahaczu przy mocowaniu amortyzatora pokazane na ostatnim zdjeciu. Było to od początku jak kupiłem ramę czyli od 2013 roku i nie powiększyło się od tego czasu.
Sprzedaję bo mam za dużo rowerów i części muszę się pozbyć.
Krótka prezentacja video: youtu.be/m2u6tCI9PDE