KROSS MOON 2.0
Rower enduro to dla nas powrót do korzeni. Bo od tego zaczęło się kolarstwo górskie – od jeżdżenia po górach, gdzie najważniejsza była zabawa, a nie liczba pokonanych kilometrów czy najlepszy czas okrążenia na pętli. Dlatego oldschool to dla nas coś ważnego w przypadku Kross Moon 2.0. I pomimo przyświecającej mu starej idei, gdzie to zabawa jest najważniejsza, to znajdziesz w nim mnóstwo sprawdzonych rozwiązań typowych dla segmentu rowerów enduro. Uzupełniliśmy je naszymi autorskimi rozwiązaniami takimi jak zawieszenie RVS czy aluminium superlite. Gwarantujemy ci, że zakochasz się w tych rowerach. Skąd to wiemy? Bo sami je kochamy.
Osprzęt
Kupując Kross Moon 2.0 nie kupujesz po prostu roweru – kupujesz kompleksowe rozwiązanie do aktywnej zabawy w lasach i górach. Osprzęt Shimano z tylną przerzutką Deore XT zapewni ci szeroki zakres przełożeń dzięki zastosowaniu układu 1x11.
Amortyzator RockShox Lyrik Select Plus oraz damper RockShox Super Deluxe Select R pozwalają komfortowo przejechaćkażdy segment zjazdu bez obawy o zbyt wolne odbicie czy kiepską pracę zawieszenia. Hydrauliczne hamulce tarczowe Sram Guide R to lubiana przez wielu konstrukcja zapewniająca wystarczająco wysoką siłę oraz modulację hamowania. To także hamulce, które pozwolą ci w pełni rozwinąć twoje zjazdowe skrzydła. To także doceniona przez wielu amatorów rozkochanych w Enduro opuszczana sztyca Kind Shock LEV Integra pozwalająca stosunkowo komfortowo podjeżdżać i przyjąć odpowiednią pozycję na zjeździe.
Koła specjalnie dla naszych rowerów enduro złożyliśmy na obręczach WTB ST I29 TCS i zaopatrzyliśmy w opony WTB Vigiliante 2,3”. Oczywiście dostosowane do systemu tubeless.
Technologie
Rama Kross Moon 2.0 została wykonana przy użyciu aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy.
To także wewnętrzne prowadzenie linek oraz hydroformowana rama, dzięki czemu nadaliśmy jej rurom ładny i niecodzienny kształt.
- Waga: 17.100
- SILNIK: BRAK
- BATERIA: BRAK
- WYŚWIETLACZ: BRAK
- Materiał ramy: Aluminium Superlite, Revo Virtual Suspension (travel 160mm, boost)
- Widelec: RockShox Pike RC Solo Air (travel 160mm, 15 × 110mm, crown lockout, boost, tapered)
- Tylny amortyzator: Rock Shox Super Deluxe R (210x50mm)
- Piasta przód: Modus JA176F (15x110mm, Boost)
- Piasta tył: Modus JA252R (12x148mm, Boost)
- Obręcze: WTB ST i29 (27.5 / 29, 29mm, Tubeless)
- Opony: WTB Vigilante 27,5x2.6; 29x2,3 Grip DNA UST
- OPONY: WTB VIGILANTE 29x2.3 UST
- Przerzutka przód: BRAK
- Przerzutka tył: SHIMANO XT M8000
- Manetki: Shimano XT SL-M8000(1x11)
- KORBY: SHIMANO SLX M7000
- Suport: Shimano SM-BB52 BSA
- Łańcuch: Shimano CN-HG600
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO SLX M7000
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO XT M8000
- HAMULEC PRZÓD: SRAM GUIDE R
- HAMULEC TYŁ: SRAM GUIDE R
- TARCZE HAMULCOWE: SRAM CENTERLINE (200)
- Kierownica: Aluminium (780mm, 35mm)
- Wspornik kierownicy: Aluminium (45mm, 35mm, rise 0°)
- WSPORNIK SIODŁA: KIND SHOCK LEV INTEGRA 440x150
- STERY: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
- CHWYTY: KROSS STABLE
- SIODŁO: WTB VOLT SPORT
- Pedały: BRAK