Tylko odbiór osobisty,
Pruszków, os. Staszica.
Informacje dodatkowe:
Rower ma zmienione:
- bagażnik umożliwiający montaż sakw o wytrzymałości 25kg,
- opony z wkładką anty-przebiciową,
- inne siodełko,
- rower miesiąc temu miał zmieniony łańcuch oraz linkę od przerzutki wraz z pancerzem.
- do wymiany kwalifikuje się oświetlenie, bo raz działa, a raz nie.
- do innych elementów nie mam zarzutu, stan bardzo dobry.
Idealny miejski/trekingowy rower na dojazdy do pracy, przerzutka w piaście działa idealnie, można zmieniać biegi na postoju, czyli zatrzymać się na 5 biegu, a ruszyć od razu na 2, nie trzeba czekać.
Hamulec w pedałach to dodatkowe bezpieczeństwo, gdy jedna ręka zajęta, a trzeba zwolnić.
Przy moim wzroście 180cm, bez problemu mogłem znaleźć wygodną pozycję, ale duża możliwość regulacji siodła i kierownicy pozwala zająć wygodną pozycję osobą wyższym jak i niższym.
Przy kadencji 90 obrotów na minutę prędkość maksymalna to około:
38km/h na 8-biegu,
33km/h na 7-biegu,
29km/h na 6-biegu,
24km/h na 5-biegu,
20km/h na 4-biegu,
16km/h na 3-biegu,
12km/h na 2-biegu,
8km/h na 1-biegu.
Wjazd na wiadukt lub kładkę nie stanowi problemu na 1 lub 2 biegu bez wysiłku można pokonać każde wzniesienie.
Informacje ogólne:
Waga: 16,80 kg
Rama (materiał): Alu 6061 p.G. – rozmiar 55cm
Widelec / Amortyzacja:
Widelec: Suntour Cr-7V 40mm
Napęd:
Przerzutka tylna: Shimano Nexus 8-biegów (w piaście)
Korba: Prowheel A38 Alu/stal 38
Środek suportu: Thun Jive
Koła:
Piasta przednia: Shimano Dh3N20 36h (dynamo w piaście)
Piasta tylna: Shimano Nexus 8-biegów
Obręcze: Alu X-pert X3
Opony: SCHWALBE DELTA CRUISER PLUS PG OPONA REFL 28x1.40
Kontrola:
Manetki: Shimano Nexus 8
Dźwignie hamulca: Promax BL-46Ap
Hamulec przedni: Promax V-Brake TX-115
Hamulec tylny: Promax V-Brake TX-115
Hamulec torpedo w pedałach
Kierownica: Citylenker stalowa 590mm
Mostek: Quilltype Alu
Stery: Mh-501 półzintegrowane 1 1/8“
Wspornik siodełka: Amortyzowana 27,2 x 300mm