▶️ ROWER MIEJSKI DAMSKI 28 KROSS LILLE 2 RÓŻOWY 17 ◀️
⭐⭐⭐⭐⭐
❇️ Zachęcamy do zapoznania się z naszym poradnikiem, który znajduje się na końcu aukcji
✅ CECHY PRODUKTU ✅
- Producent: Kross
- Kod produktu: LGLIZ228X17W001385
- Rozmiar koła ("): 28
- Hamulce: V-brake
- Rozmiar ramy: 17 cali
- Materiał ramy: Aluminium
- Przerzutka przód: Brak
- Przerzutka tył: Shimano Tourney
- Amortyzacja: Brak
- Kolor: Różowy
- Płeć: Kobieta
- Wyposażenie dodatkowe: Bagażnik, Błotniki, Osłona łańcucha
- Rok produkcji: 2023
ROWER 28 KROSS LEGRAND LILLE 2 RÓŻOWO-SZARY POŁYSK 17" 2023
Potrzebujesz rozwiązania, które pozwoli Ci uniknąć miejskich korków na Twojej drodze do szkoły, pracy czy na uczelnię? Tym, czego szukasz jest Le Grand Lille 2 – nasz rower miejski, który stworzyliśmy z myślą o osobach takich jak Ty. Które chcą przemieszczać się po mieście szybko i sprawnie, nie rezygnując przy tym z estetyki. Le Grand Lille 2 pozwoli Ci na dotarcie tam, gdzie aktualnie potrzebujesz się znaleźć. A przy okazji nie będzie wymuszać na Tobie sportowego ubioru czy specjalistycznego obuwia. To Twój sposób na czerpanie pełnej przyjemności z jazdy w każdych warunkach.
Dopasowany do Twoich potrzeb
Le Grand Lille 2 to rower posiadający aluminiową ramę oraz stalowy widelec. Takie połączenie zapewnia mu niską wagę oraz doskonałe tłumienie drgań pochodzących nawet podczas jazdy po najgorszej nawierzchi. Tylna, 6 zębatkowa kaseta umożliwi Ci dopasowanie przełożenia do aktualnego terenu. Rower miejski Le Grand Lille 2 został także wyposażony w dwa hamulce v-brake, które zatrzymają cię pewnie i skutecznie w każdych warunkach. Wyprostowana pozycja za kierownicą ułatwi Ci jazdę, a osłona łańcucha i pełne błotniki ochronią odzież przed zniszczeniem. 28 calowe koła pomogą Ci pokonać miejskie przeszkody, które znajdą się na Twojej drodze. A jednocześnie rozwinąć wysoką prędkość podczas podróżowania po mieście. Dzięki szerokim oponom, bez problemu zachowasz stabilność w trakcie jazdy.
Praktyczne wyposażenie
Le Grand Lille 2 został także wyposażony w bagażnik tylny ułatwiający przewożenie dodatkowego bagażu oraz podpórkę pomagającą ustawić rower podczas przerwy w kawiarni. Ponadto chwyty wykonane z ekologicznej skóry pomogą utrzymać kierownicę w dłoniach.
SPECYFIKACJA: RAMA I WIDELEC:
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: POŁYSK
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM
- WIDELEC: STEEL
NAPĘD:
- PRZERZUTKA PRZÓD: BRAK
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO TOURNEY TZ500
- MANETKI: SHIMANO RS36 REVOSHIFT
- KORBA: CYCLONE
- KORONKI: 38T/170MM
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO MF TZ500
- ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 14-28T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 6
- SUPORT: FP-B902
- ŁAŃCUCH: YBN S20
KOŁA:
- PIASTA PRZÓD: ALUMINIUM
- PIASTA TYŁ: ALUMINIUM
- OBRĘCZE: KROSS
- OPONY: 28"X1,75"
HAMULCE:
- HAMULEC PRZÓD: V-BRAKE
- HAMULEC TYŁ: V-BRAKE
- DŹWIGNIE HAMULCA: ALUMINIUM
KOMPONENTY:
- KIEROWNICA: STAL
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM
- SIODŁO: PCV
- WSPORNIK SIODŁA: STAL
- STERY: FP-H815 O1-1/8"
- CHWYTY: SYNTHETIC LEATHER
- PEDAŁY: FP-804
⏺️ Czy wiesz, że ...?
Jest to rower, który pełni czysto użytkową funkcję i nadaje się do krótkich rekreacyjnych przejażdżek. Geometria ramy zapewnia wyprostowaną sylwetkę, dominują ramy bez górnej rury co ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru. Najczęściej stosowane są 26” koła chociaż także zdarzają się 28” o małym oporze toczenia.
Duże siodełko gwarantuje komfortową jazdę a kompletne oświetlenie (zasilane dynamem) bezpieczeństwo na zatłoczonych ulicach. Są modele wyposażone w klasyczny dla MTB napęd, bazując na standardowym osprzęcie. Coraz częściej stosuje się przekładnie w piaście, rezygnując przy tym z przedniej przerzutki. Konstruktorzy stosują coraz bardziej innowacyjne rozwiązania np. prądnica w pieście uruchamiana przyciskiem na kierownicy.
Wyróżniamy także rowery miejskie typu “składak”, których najważniejszą cechą jest możliwość zmniejszenia jego gabarytów na czas przechowywania lub transportu. Dzieje się to poprzez, specjalnie zaprojektowaną ramę, która kilkoma prostymi ruchami można złożyć i to bez konieczności używania kluczy. Większość składaków współcześnie posiada niewielkie koła od 14” do 24”.
Od niedawna składaki wracają do łask w odmłodzonej i zmodernizowanej wersji.
➡️ WADY:
✔️ nie sprawdza się w trudnych terenie
➡️ ZALETY:
✔️ duża funkcjonalność
✔️ prosta obsługa
✔️tania eksploatacja
✔️ łatwe prowadzenie
✔️ niska cena
➡️ Jak dobrać rozmiar?
Niestety nie ma idealnego schematu na dobranie odpowiedniego rozmiaru roweru. Istnieją różnego rodzaju wzory, którymi można się posłużyć żeby wykluczyć zdecydowanie za małe lub za duże ramy.
Najłatwiejszą metodą na dobranie odpowiedniej wielkości ramy jest zmierzenie długości nogi. Żeby dokonać właściwego pomiaru należy stanąć wyprostowanym przy ścianie i poprosić kogoś znajomego żeby zmierzył odległość od krocza do ziemi.
Uzyskany w centymetrach wynik pomnóż przez następujący współczynnik:
❇️ dla roweru MTB przez 0,57
❇️ dla trekkingowego lub crossowego przez 0,63
❇️ dla szosówki przez 0,67
❇️ dla miejskich przez 0,63
Kiedy będziemy już przymierzać rower, powinniśmy sprawdzić czy w razie konieczności nagłego zeskoczenia z roweru posiadamy pewien zapas miejsca pomiędzy górną rurą ramy a kroczem.
Przyjęło się, że wynosi on około 10cm.
➡️ Wzrost / Rozmiar ramy:
❇️ 152-162cm / 17"
❇️ 167cm / 18"
❇️ 172cm / 19"
❇️ 175cm / 20"
❇️ 177cm / 21"