▶️ ROWER MĘSKI TREKKINGOWY 28 VELLBERG DISCOVER 4.0 CZARNY SHIMANO 3X8 19" ◀️
⭐⭐⭐⭐⭐
❇️ Zachęcamy do zapoznania się z naszym poradnikiem, który znajduje się na końcu aukcji
✅ CECHY PRODUKTU ✅
- Producent: Vellberg
- Kod produktu: RV.24.DIS.4.M.480.1
- Rozmiar koła ("): 28
- Rozmiar ramy: 19 cali
- Materiał ramy: Aluminium
- Przerzutka przód: Shimano Acera
- Amortyzacja: Przód
- Dynamo: Lampki na baterie
- Kolor: Czarny
- Pedały: Platformowe
- Płeć: Mężczyzna
- Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
- Korba: Trzyrzędowa
- Liczba biegów (wartość): 24
- Waga ⟨kg⟩: 16 ,5
Vellberg Discover 4.0
Vellberg Discover 4.0 jest rowerem trekkingowym przeznaczonym dla miłośników rowerowej jazdy. Doskonale nadaje się do jazdy po miejskich nawierzchniach, drogach, a także po mniej uczęszczanych trasach. Dobrze dobrane parametry sprawiają, że jest to rower wygodny i praktyczny, gwarantujący doskonałą jakość jazdy i nowoczesne rozwiązania.
Amortyzator
SR Suntour Nex HLO to model który dobrze sprawdzi się w rowerach crossowych i trekkingowych. 63 milimetry skoku złagodzi nierówności miejskich i leśnych ścieżek.
- Przeznaczenie: trekking, cross
- Dolne golenie wykonane z lekkiego aluminium
- Górne golenie o średnicy 28 mm wykonane z wysokogatunkowej stali
- Blokada skoku na goleniu
- Amortyzacja sprężynowa
- Regulacja naprężenia wstępnego sprężyny
Tylna przerzutka Shimano Alivio
Alivio 3100 to nowa odsłona kompletnie przebudowanej popularnej grupy Alivio, zastąpiła wycofaną z produkcji przerzutkę Deore 9 rzędową. Jej pozycja przesunęła się nieco w kierunku bardziej wyczynowym. Atrakcyjnie wyglądająca przerzutka tylna o szczupłym profilu i niezawodnej pracy, nawiązująca do wyższych grup takich jak Deore. Przeznaczona do rowerów trekkingowych.
Amortyzowany wspornik siodełka
Amortyzacja we wsporniku siodełka zapewni dodatkowe tłumienie nierówności zwłaszcza na bezdrożach.
Regulowany wspornik kierownicy.
Masz możliwość regulacji konta nachylenia wspornika kierownicy.
Rama wyprodukowana w Polsce.
Nasze ramy spawane są z rur pochodzących z polskich hut. Przewody poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Ważnym argumentem jest estetyka roweru oraz zabezpieczenie pancerzy przed kurzem oraz uszkodzeniami mechanicznymi.
SPECYFIKACJA
RAMA
- RAMA: ALUMINIOWA VELLBERG, MALOWANA PROSZKOWO, LINKI WEWNĄTRZ RAMY
- AMORTYZATOR: SR SUNTOUR NEX HLO Z BLOKADĄ SKOKU
- SKOK AMORTYZATORA: 63 MM
KOŁA
- OPONY: TRC TREKMAN 700 X 38C
- KOŁA: ALUMINIOWE, WZMACNIANE DWUKOMOROWE 28″
- PIASTY: SHIMANO TX500
NAPĘD
- LICZBA BIEGÓW: 24
- PRZERZUTKA PRZEDNIA: SHIMANO ACERA FD-T3000
- PRZERZUTKA TYLNA: SHIMANO ALIVIO RD-M3100
- KASETA: 8-RZĘDOWA SHIMANO ALTUS HG-31, 11-32T
- KORBA: SHIMANO FC-TY301 48x38x28T / 170MM
- WKŁAD SUPORTU: NECO 73×122,5 KWADRAT
- ŁAŃCUCH: SHIMANO CN-HG40
KOMPONENTY
- HAMULCE: V-BRAKE PROMAX ALUMINIOWE
- DŹWIGNIE PRZERZUTKI: ZESPOLONE SHIMANO ST-M310
- KIEROWNICA: ALUMINIOWA PROFILOWANA
- MOSTEK KIEROWNICY: ALUMINIOWY REGULOWANY
- SZTYCA: AMORTYZOWANA UNO
- PEDAŁY: ALUMINIOWE
- SIODEŁKO: VADER
- PODPÓRKA
- DZWONEK
- BAGAŻNIK
- BŁOTNIKI
- LAMPKI NA BATERIE
WAGA
- WAGA: 16,5 KG
⏺️ Czy wiesz, że ...?
Rowery trekkingowe są przeznaczone do zaawansowane turystyki rowerowej, polegającej na wielodniowych i dalekich eskapad jak i krótkich wypadów za miasto. Jest przystosowany głównie do drogi asfaltowej jak i utwardzonej nawierzchni. Wszyscy, którzy preferują przyjemną i relaksującą turystykę rowerową powinni wybrać jjeden z modeli należących właśnie do tej grupy.
Większe i smuklejsze koła o powiększonej średnicy zewnętrznej opony łatwiej pokonują nierówności. Delikatniejszy profil bieżnika zmiejsza opór podczas jazdy. Konstrukcja umożliwiająca wyprostowaną sylwetkę i bogate wyposażenie zapewniające komfort podczas długiej wycieczki. Najczęściej seryjnie montowane są błotniki, bagażnik i oświetlenie oraz jest możliwość założenia różnego rodzaju sakw i torb.
➡️ WADY:
✔️ duże gabaryty
✔️ słaba sprawność w ciężkim terenie
➡️ ZALETY:
✔️ funkcjonalność
✔️ przystosowany do ruchu ulicznego
✔️ wygodna pozycja
✔️ sprawdza się na twardych nawierzchniach
✔️ małe opory toczenia
✔️ możliwość transportu ekwipunku
✔️ duża rozpiętość cenowa
➡️ Jak dobrać rozmiar?
Niestety nie ma idealnego schematu na dobranie odpowiedniego rozmiaru roweru. Istnieją różnego rodzaju wzory, którymi można się posłużyć żeby wykluczyć zdecydowanie za małe lub za duże ramy.
Najłatwiejszą metodą na dobranie odpowiedniej wielkości ramy jest zmierzenie długości nogi. Żeby dokonać właściwego pomiaru należy stanąć wyprostowanym przy ścianie i poprosić kogoś znajomego żeby zmierzył odległość od krocza do ziemi.
Uzyskany w centymetrach wynik pomnóż przez następujący współczynnik:
❇️ dla roweru MTB przez 0,57
❇️ dla trekkingowego lub crossowego przez 0,63
❇️ dla szosówki przez 0,67
❇️ dla miejskich przez 0,63
Kiedy będziemy już przymierzać rower, powinniśmy sprawdzić czy w razie konieczności nagłego zeskoczenia z roweru posiadamy pewien zapas miejsca pomiędzy górną rurą ramy a kroczem.
Przyjęło się, że wynosi on około 10cm.
➡️ Wzrost / Rozmiar ramy:
❇️ 152-162cm / 17"
❇️ 167cm / 18"
❇️ 172cm / 19"
❇️ 175cm / 20"
❇️ 177cm / 21"