MERIDA MERIDA JULIET 7.100 2018
STARA CENA: 2599
NOWA CENA: 2349
Specyfikacja
RAMA: ALU / Juliet Comp 7-Single
KOLOR: BLUE (DARK BLUE)
WIDELEC: Suntour 27 XCM HLO hydrauliczną blokadą skoku, skok 100mm
PRZERZUTKA |PRZÓD: Shimano Acera M3000
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Alivio
MANETKA PRZÓD Shimano Altus SL-M2000
MANETKA TYŁ Shimano Altus SL-M2000
MECHANIZM KORBOWY Shimano FCMT100 40-30-22
KASETA Shimano Alivio CS-HG200-9 11-34
WAGA (kg) 13,6
ROZMIAR KÓŁ 27,5"
PIASTA PRZÓD Shimano Centerlock
PIASTA TYŁ Shimano Centerlock
OBRĘCZE Merida Big 7 comp CC
OPONA PRZÓD Maxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana
OPONA TYŁ Maxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana
HAMULEC PRZÓD Shimano M315
HAMULEC TYŁ Shimano M315
KIEROWNICA MERIDA Comp, szerokość 660mm, wznios 25°
MOSTEK Merida Comp, średnica 31.8mm, +/- 15°
SIODŁO Juliet Sport V
SZTYCA MERIDA Comp SB12 27.2mm
Technologie:
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
Rower wysyłamy w większości złożony.
Trzeba jedynie dokręcić pedały (prawy pedał oznaczony jest literą R, a lewy literą L) i ustawić odpowiednio kierownicę.