Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 2689,00 zł
- Rower crossowy 28 MERIDA CROSSWAY 100 S 47CM
- 2701,99 zł z dostawą
- 3999,00 zł
- Rower crossowy 28'' Merida CROSSWAY 500 M(51)
- 4012,99 zł z dostawą
- 2980,00 zł
- Rower crossowy 28'' Merida CROSSWAY 100 XS(43)
- 2993,99 zł z dostawą
Rower Merida Crossway TFS 400 / 42cm / 28" (6933544426)
Opis
Merida Crossway TFS 400
Rozmiary ramy: 42cm
Widelec: SR NEX4610-V2, blokada
Napęd:
Przerzutka przednia: Shimano Deore 34.9
Przerzutka tylna: Shimano Deore
Korba: FSA DynaDrive 48-36-26
Kaseta: Shimano CS-HG50-9 11-32
Pedały: XC Alloy
Koła:
Piasta przednia: Shimano M475 VIAM
Piasta tylna: Shimano M475 VIAM
Obręcze: Merida TFS Alexrims 28”
Opony: Kendra Kwest
Kontrola:
Manetki: Shimano Deore Rapidfire
Hamulec przedni: Tektro Auriga Comp 160
Hamulec tylny: Tektro Auriga Comp 160
Kierownica: Merida X-MISSION Speed Series
Siodełko: Merida X-MISSION
Wspornik siodełka: XM Speed CEN SB20 27.2
Wyposażenie dodatkowe:
Antykradzieżowy system Zefal na koła i siodełko
Świetny i szybki rower dla dziewczyny, która pokochała dłuższe wycieczki w szybkim tempie.
Cena nowego 2400 zł świadczy o jakości zastosowanych podzespołów. Do dzisiaj wymieniane
były głównie dętki i wytarte opony, sporadycznie regulowane hamulce. Był używany regularnie,
stąd na ramie, obręczach i korbie widoczne są otarcia. Oczywiście wymaga wyczyszczenia
i sprawdzenia - właścicielka podrosła i stał od zeszłego sezonu w piwnicy.
Gorąco polecam!
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.